Gastslotje.quote:
Die van jou heeft een TRquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef Paul het volgende:
Deze moet je dicht doen, die van mij was eerder snap je
Die van deze boy was eerder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef Paul het volgende:
Je had beter moeten kijken wijffiequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gastslotje.
[..]
Die van jou heeft een TREn ik mocht.
Ik bied een digitaal kusjequote:
Wijffiequote:
Toen ik ;m opende was ;ie er nog nietquote:
En je spreekt mensen wel aan met baggerkut?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wijffie
Ze is je hond niet, baggerkut. Zo spreek je toch geen mensen aan, tering op een stokje
Gaat heen gnoomquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wijffie
Ze is je hond niet, baggerkut. Zo spreek je toch geen mensen aan, tering op een stokje
tutut mondje dicht jij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef Paul het volgende:
vast jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ik ;m opende was ;ie er nog niet
Kusje?quote:
Ja. En deze heeft toch al meer postsquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. En deze heeft toch al meer posts
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.quote:
Lief doen jij.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.
Timmmmm deed anders ook niet zo aardig tegen Paul.quote:
Als ze niet normaal doen welquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En je spreekt mensen wel aan met baggerkut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |