Nieuwsgierige ik: wat is er vanmiddag?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja wel redelijk.. geen zin in vanmiddag, mja dan ben je er maar vanaf!
Tentamen waar ik niet goed genoeg voor heb kunnen leren door omstandighedenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef whatdidhesay het volgende:
[..]
Nieuwsgierige ik: wat is er vanmiddag?
inkopper: echt waar???quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef candygirl het volgende:
wakker gemaakt met een ontbijtje door zwarte doos![]()
![]()
vanmiddag samen naar hilversum, media park op mee te doen aan nieuw tv programma Echt Waar
chicoooooquote:
ik kom net terugquote:
ben druk bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef Thrackan het volgende:
Pff, ik zou het totaal niet erg vinden om weer eens een leuke vrouw aan de haak te slaan.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef DjinN het volgende:
Op zich wel goed!![]()
Blokstage in de bakkerij gaat erg goed deze week, ben wel beetje gestressed thoEr word een hoop van me verwacht. Maar tot nu toe doe ik het prima hebben ze gezegd
![]()
![]()
Vandaag ook naar de tandarts geweest..Weet nu gewoon eindelijk wat er aan de hand is!
Heel de ellende en pijn van de afgelopen maanden (lymfeklieren opgezet, letterlijk en figuurlijk hartstikke ziek geweest) blijkt waarschijnlijk te wijten aan een fucking verstandskies
Aan de ene kant ben ik dolblij dat dat de oorzaak is van alles...was bang dat ik iets veel ergers zou hebben. Aan de andere kant ben ik best wel pissed off omdat ik constant van kastje naar de muur ben gestuurd. En uiteindelijk blijkt zoiets simpels als een verstandskies hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van alle ellende te zijn
Maandag moet ie eruitGelukkig haalt mijn eigen tandarts de kies eruit. Ben nu veel geruster als wanneer ik het in het ziekenhuis moest laten doen
Voor de rest voel ik me gewoon heel erg happy!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef zwartedoos het volgende:
verschrikkelijk leeg en verdrietigvanaaf misschien maar wat afleiding zoeken
Yeah !!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]woehh! Eindelijk!
OT;
Goed, maar motivatieloos. Zo toch maar even bezig,.
Dat.quote:
Je moest je mond spoelen met zeep?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
Misselijk door zeepsmaak in m'n mond
Verder goedmaar ongeduldig
ik doe met je mee, mag van de arts niet meer drinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:32 schreef Underverse het volgende:
Goed goed, alweer 113,5 uur alcoholvrij
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je moest je mond spoelen met zeep?
Klinkt eh, freakyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na alles wat ik eet hou ik een nasmaak van zeep over. Geen idee hoe het komt, maar het komt m'n toch al slechte eetlust niet ten goede
Dat, maar dan wel oke.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:23 schreef iamredleader het volgende:
Echt kut. Verkouden, koorts en keelpijn, slap/moe en beroerd
De teller van alcoholvrije dagen?quote:Op zondag 28 maart 2010 06:44 schreef Underverse het volgende:
Goed goed... En... De teller staat weer op nul...
Dat klinkt echtquote:
Ik vond 'm juist heel tof! Ben aan het kijken of ik nog een keer kanquote:Op zondag 28 maart 2010 09:29 schreef scrub_nurse het volgende:
collegaq van me is musical lover en die vond m niet leuk..te snel naar haar mening, te flitsend .
ot: lkkr lui,strakjes verjaardag
Maar dan staat de teller van alcoholvrije dagen toch ook op 0?quote:
dat is het zekers...quote:
Op zondag werken?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dat is het zekers...![]()
![]()
OT: nog steeds![]()
![]()
, alleen geen zin om zo te moeten werken...
ja lieverd...jeweets....quote:
Welke troep?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Arek het volgende:
Zwak, depri, ongelukkig... kan niet van de troep afblijven
coke.. heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik er problemen mee heb en ze zei dat ze dat al wist maar nooit wat ervan durfde te zeggen. Ze gaat me er iig bij helpen want kwil er graag vanafquote:
Da's iig een begin...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef Arek het volgende:
[..]
coke.. heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik er problemen mee heb en ze zei dat ze dat al wist maar nooit wat ervan durfde te zeggen. Ze gaat me er iig bij helpen want kwil er graag vanaf
Vandaag alle nummers van mensen die er iets of wat mee te maken hebben uit me MSN/telefoon etc. gedonderd
quote:
Je hebt een PM beebquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT: moe maar voldaan......zit alleen een beetje tegen morgen aan te kijken, ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen...
ikweets little star....quote:Op zondag 28 maart 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt een PM beeb
OT: nog 19
Zometeen slapen, zijn er in 1 ruk weer 8 om
quote:Op maandag 29 maart 2010 06:07 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ikweets little star.......zal je vanaaf antwoorden...
![]()
OT: slecht geslapen en nog slechter wakker geworden.......geen zin in vandaag....
datquote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Blegh, waarom zijn wachttijden altijd zo lang!
Succes man!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef Arek het volgende:
Ik ga het eerst zelf Cold Turkey proberen mocht dat niet baten dan een hulpverlener.. ik moet er mee kappen ik heb teveel wat ik er mee kan verliezen; vriendin, goede baan, familie
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef DjinN het volgende:
Ik heb zojuist mijn verstandskies laten trekken. Zag er heel erg tegenop omdat ik nogal bang ben voor de tandartsHet is me gelukkig 100% meegevallen en het ging erg snel
Heb geen algehele narcose gehad omdat mn eigen tandarts de kies eruitgehaald heeft. Het bloedt alleen nog steeds als een gek nu, en de prop met watten mag er pas over een half uur uit
![]()
Had geen rare weerhaken ofzo gelukkig![]()
Ben alleen een beetje bang voor de napijn die ik ongetwijfeld zal krijgen
goed zoquote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef DjinN het volgende:
*trots op zichzelf*![]()
*quote uit een kiezentrektopic van LIF*
[..]
quote:
haha, fohn erop op koude standquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ongeduldig... mijn nagellak schiet niet op met drogen en ik wil zo ff naar de stad...
Tsja, effe ruzie. Nu weer goed.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
goed zo
OT: even weer hard getraind in de sportschool (tegen advies van de dokter in )
maar ik voel me weer een stuk beter![]()
Zou jij niet gewoon eens naar je dokter gaan luisteren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef DeBassist het volgende:
veel slechter kan niet denk ik
voor mijn gevoel leef ik al een soort van niet meer ?![]()
wanneer wordt ik nou s beter
Niet zo aanstellen he!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:20 schreef Shark.Bait het volgende:
moe. Kut zomertijd/wintertijd. George V. Hudson, een 'sgop' onder je dooie kont kan je van me krijgen
ruzie....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wat is er schat? Je was zo vrolijk?
Hoe kan dat nou?quote:
ben jij een kloon van mij ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: Moe. Moet eigenlijk nog superveel doen voor morgen, maar heb me flink af laten leiden
Ja, dat ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ben jij een kloon van mij ofzoDamn.. zit hier met hetzelfde probleem. ik heb ook totaaaaaaaaal geen zin. Wil naar mn bedje toe
Na een gesprekje tot het inzicht gekomen dat ik het verkeerd opvatte en de persoon in kwestie een verdomd goed punt heeft. Nu nog omzetten in actie...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef Yuki het volgende:
OT: beetje in m'n wiek geschoten door een mailtje dat ik kreeg vanavond. Vast goed bedoeld, maar valt totaal verkeerd
bij mij is het altijd andersomquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:31 schreef heavenstar het volgende:
lekker thuis met het voornemen om NIET te werken en wat doe ik nu...???? precies....
Tuurlijk, duh, I'm a manquote:
Jij mag dat zeker checkenquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een klote week
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een klote week
laissez-moi être tristequote:
c' est ce que je fais..et tu le sais...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |