Nieuwsgierige ik: wat is er vanmiddag?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja wel redelijk.. geen zin in vanmiddag, mja dan ben je er maar vanaf!
Tentamen waar ik niet goed genoeg voor heb kunnen leren door omstandighedenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef whatdidhesay het volgende:
[..]
Nieuwsgierige ik: wat is er vanmiddag?
inkopper: echt waar???quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef candygirl het volgende:
wakker gemaakt met een ontbijtje door zwarte doos![]()
![]()
vanmiddag samen naar hilversum, media park op mee te doen aan nieuw tv programma Echt Waar
chicoooooquote:
ik kom net terugquote:
ben druk bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef Thrackan het volgende:
Pff, ik zou het totaal niet erg vinden om weer eens een leuke vrouw aan de haak te slaan.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef DjinN het volgende:
Op zich wel goed!![]()
Blokstage in de bakkerij gaat erg goed deze week, ben wel beetje gestressed thoEr word een hoop van me verwacht. Maar tot nu toe doe ik het prima hebben ze gezegd
![]()
![]()
Vandaag ook naar de tandarts geweest..Weet nu gewoon eindelijk wat er aan de hand is!
Heel de ellende en pijn van de afgelopen maanden (lymfeklieren opgezet, letterlijk en figuurlijk hartstikke ziek geweest) blijkt waarschijnlijk te wijten aan een fucking verstandskies
Aan de ene kant ben ik dolblij dat dat de oorzaak is van alles...was bang dat ik iets veel ergers zou hebben. Aan de andere kant ben ik best wel pissed off omdat ik constant van kastje naar de muur ben gestuurd. En uiteindelijk blijkt zoiets simpels als een verstandskies hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van alle ellende te zijn
Maandag moet ie eruitGelukkig haalt mijn eigen tandarts de kies eruit. Ben nu veel geruster als wanneer ik het in het ziekenhuis moest laten doen
Voor de rest voel ik me gewoon heel erg happy!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef zwartedoos het volgende:
verschrikkelijk leeg en verdrietigvanaaf misschien maar wat afleiding zoeken
Yeah !!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]woehh! Eindelijk!
OT;
Goed, maar motivatieloos. Zo toch maar even bezig,.
Dat.quote:
Je moest je mond spoelen met zeep?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
Misselijk door zeepsmaak in m'n mond
Verder goedmaar ongeduldig
ik doe met je mee, mag van de arts niet meer drinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:32 schreef Underverse het volgende:
Goed goed, alweer 113,5 uur alcoholvrij
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je moest je mond spoelen met zeep?
Klinkt eh, freakyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na alles wat ik eet hou ik een nasmaak van zeep over. Geen idee hoe het komt, maar het komt m'n toch al slechte eetlust niet ten goede
Dat, maar dan wel oke.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:23 schreef iamredleader het volgende:
Echt kut. Verkouden, koorts en keelpijn, slap/moe en beroerd
De teller van alcoholvrije dagen?quote:Op zondag 28 maart 2010 06:44 schreef Underverse het volgende:
Goed goed... En... De teller staat weer op nul...
Dat klinkt echtquote:
Ik vond 'm juist heel tof! Ben aan het kijken of ik nog een keer kanquote:Op zondag 28 maart 2010 09:29 schreef scrub_nurse het volgende:
collegaq van me is musical lover en die vond m niet leuk..te snel naar haar mening, te flitsend .
ot: lkkr lui,strakjes verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |