quote:
Heb je al een aanmelding van één der Modjes mogen ontvangen?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef iamredleader het volgende:
Ook even hier een melding hierover, omdat de modjes natuurlijk ook welkom zijn![]()
mogguh allen!
-tijd.
Zoals beloofd even een herinnering / update over de AKQ(SC)BBQ-meet![]()
Zondag 18 juli, dus over precies 1 week, vindt de AKQ(SC)BBQ-meet plaats. Dit is in Amstelveen, te huize iamredleader+familie.
Voor zover je/jullie nog niet per PM hebben gezegd of je/jullie komt/komen, laat dat dan svp zo snel mogelijk weten. Dit in verband met de voorbereidingen en boodschappen
De bedoeling is rond 15:00 te verzamelen voor een knabbeltje, een babbeltje en wat kennismaking (voor de mensen die nog niet op een meet zijn geweest). Rond 17:00 gaat de boel in de hens, en vanaf 18:00 is er dood beest van het vuur, aangevuld met de nodige salades, bijlagen, drinken en drank![]()
Afsluiten is rond 22:00, vanwege mogelijk overlast voor de buren![]()
tot zover deze dienstmededeling, iamredleader out
Dan neem je die toch mee?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® zit zondag bij zijn aanstaande schoonmoeder.
Oh jawel hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al een aanmelding van één der Modjes mogen ontvangen?
Ach dat lossen we bij het volgende topic toch wel op ...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan de TT worden aangepast in Touwtrekken #125 : Ik maak nooit meer de 0.
er staat nou een R teveel erin
Dank je wel!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:20 schreef laffer het volgende:
[..]
ik krijg morgen zelf visite, dus helaas![]()
wel bedankt voor de uitnodiging en ik wens jullie allemaal een gezellige meeting toe
thanksquote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was dit weekend weg, maar ik heb die TT toch nog maar even aangepast.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:02 schreef romika het volgende:
Kan iemand een slotje op dit topic plaatsen?
Alweer bedankt!![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:28 schreef Aalbers het volgende:
[tong80] Post 400.000 is bijna aan de beurt!
Kan de TT worden aangepast in tong80, dus met een kleine t in plaats van een hoofdletter T?
Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |