abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79554138
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Satsuma het volgende:

Ik ben hypermobiel dus heel flexibel.

Verder vind ik het zo'n onzin dat mensen je meteen weinig flexibel vinden omdat je toevallig wat rigide trekjes hebt.
Precies, altijd dat slappe geouwhoer van bepaalde mensen die autisten per definitie niet flexibel vinden.
Het is vooral voor die mensen triest, want de autisten moeten zich er niets van aantrekken.

Alsof hun nooit rigide trekjes hebben.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:50:14 #52
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79554274
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft een iq van 28
Dat is erg laag.
Hoe gaat het met hem, of beter: hoe gaan jullie met hem om?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79554572
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:06 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

--
@ Echt Gaaf: jij bent wel erg hard over het (gebrek aan) nut van diploma’s. Voor veel mensen schijnt dat toch wel te werken. Dat mensen met autisme een duidelijke handicap op de arbeidsmarkt hebben is ook duidelijk. Denk jij dat er arbeidsmogelijkheden zijn waarin je zou kunnen functioneren? Je lijkt me niet echt dom iig.
[..]

.]
Ik heb misschien wel te teveel waarde aan diploma's gehecht. Ik ben geloof ik niet dom, maar ik vooral gemerkt dat dit in het bedrijfsleven dit niet het meest gevraagde instrument is. Het komt daar vooral aan op je performale begaafdheden, het intellect wordt veel minder aangesproken. Heb ik altijd erg jammer gevonden.

In een setting van "niet lullen maar poetsen" heb ik niks te zoeken. Helaas dat vrijwel elk bedrijf haar voorkeur aan doeners geeft ipv denkers. En zullen bedrijven bestaan waar geen stress heerst?
pi_79554597
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft een iq van 28
Echt waar?
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:02:53 #55
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79554631
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:50 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Dat is erg laag.
Hoe gaat het met hem, of beter: hoe gaan jullie met hem om?
Het gaat goed met hem. Hij gaat naar een dagopvang(normale schooltijden), en voor de rest van de tijd is hij thuis. Hij heeft alleen wat meer aandacht nodig. En die krijgt hij dan ook
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:05:12 #56
247161 ikke043
pi_79554704
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb misschien wel te teveel waarde aan diploma's gehecht. Ik ben geloof ik niet dom, maar ik vooral gemerkt dat dit in het bedrijfsleven dit niet het meest gevraagde instrument is. Het komt daar vooral aan op je performale begaafdheden, het intellect wordt veel minder aangesproken. Heb ik altijd erg jammer gevonden.

In een setting van "niet lullen maar poetsen" heb ik niks te zoeken. Helaas dat vrijwel elk bedrijf haar voorkeur aan doeners geeft ipv denkers. En zullen bedrijven bestaan waar geen stress heerst?
Nee, stress is onvermijdelijk. Het beste wat je kunt doen is je aanpassen. Bijv. Minder uren of een lager niveau.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:05:43 #57
247161 ikke043
pi_79554717
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Echt waar?
Ja. Maar dat is niet erg hoor. Hij is de gelukkigste persoon die ik ken. En dat is heel mooi om te zien
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79554885
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ja. Maar dat is niet erg hoor. Hij is de gelukkigste persoon die ik ken. En dat is heel mooi om te zien
Geluk is het belangrijkste in het leven. Je ziet vaak dat deze mensen inderdaad erg gelukkig zijn. Dat is inderdaad mooi om te zien.
pi_79555075
quote:

[..]

Mensen die geen geluk kennen, zijn de armste personen op de wereld.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79558908
quote:

[..]

Kijk eens aan

Wat minder gelukkig KAN maken is dat je daadwerkelijk weet dat je anders bent dan anderen - mensen met autisme met een iq boven de 90 en die nergens aansluiting vinden bijvoorbeeld.
pi_79562531
Een iq zegt alleen iets over intelligentie. Maar geluk hangt er niet vanaf. En dat bewijst Ike weer dmv zijn broertje.

Maar goed..ik ben er weer. Wakker gemaakt door de kat van de buren die naar binnen was gekropen en over mijn bed begon te wandelen.
Gelukkig ben ik minder chagerijnig dan als een persoon me wakker maakt
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:09:54 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_79562771
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

UWV gaat er van uit dat een volledig gezonde hbo’er (wo’er) in staat is ten minste anderhalf maal het WML (dat is ca. 2110 euro bruto) te verdienen. Na je 30e kun je ook nog Wajong aanvragen, mits je beperking al vóór het 18e levensjaar of tijdens het volgen van een studie is ontstaan..
Maar krijgen is wat anders dan aanvragen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:10:38 #63
247161 ikke043
pi_79562796
Ik ben net gezakt voor mijn rijexamen. Ik moest de hoofd- & bijzaken beter scheiden

Net die woorden klinken zo bitter
Maja volgende keer beter

En nu een dagje vrij
Althans een soort van
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79563213
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef ikke043 het volgende:
Ik ben net gezakt voor mijn rijexamen. Ik moest de hoofd- & bijzaken beter scheiden

Net die woorden klinken zo bitter
Maja volgende keer beter

En nu een dagje vrij
Althans een soort van
Oeee...jammer

Idd volgende keer beter. Miss handig om dezelfde examenrouten met de instructeur na te lopen, en kijken waar het exact misging.
En..ach..maak je niet druk ik deed er 3x over..omdat ik een te relaxte bestuurder was(te voorzichtig ook wel)
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:27:07 #65
247161 ikke043
pi_79563441
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef francis998 het volgende:

[..]

Oeee...jammer

Idd volgende keer beter. Miss handig om dezelfde examenrouten met de instructeur na te lopen, en kijken waar het exact misging.
En..ach..maak je niet druk ik deed er 3x over..omdat ik een te relaxte bestuurder was(te voorzichtig ook wel)
Ik moet rustiger rijden Ga te snel op kruispunten af en zo.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79563567
Das balen...
pi_79564024
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar krijgen is wat anders dan aanvragen
Ja dat is altijd weer lastig. Ik kreeg gisteren te horen dat ik geen urgentie krijg omdat ik niet aan de eisen voldoe want ik heb niet genoeg mijn best gedaan de laatste tijd om zelf te zoeken.
En mijn verhaaltje vinden ze het niet erg dat ik niet ingeschreven sta en geen opties heb, maar nu moet ik wel eerst nog 2 maanden lang op alle woningen in de loterij klikken.
Dat is een extra ding wat ik nu elke dag moet doen en steeds aan moet denken dat ik elke dag moet kijken of er een nieuwe bij is, en mijn email steeds in de gaten houden.

Maar ik moet op alles reageren, en dan zal je dus zien dat ik straks "geluk" heb en dat ik de gelukkige uitgelote ben voor een woning van 600 euro per maand, terwijl ik dat helemaal niet kan betalen.. onmogelijk, en ik zoek iets voor 300 of 350 excl huurtoeslag.

Ik vraag mij af of dat allemaal nog goed komt.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79566191
Spannend, auti....
pi_79566512
Nou, eerder lastig.. want ik weet gewoon een hoop niet en het is voor iedereen lastig.
Dinsdag moet ik weer naar schuldhulpverlening met al mijn papieren bewijsjes en overzichten etc.
Dat gaat dan allemaal naar sociaal.nl en die gaat een plan maken.

Probleem is dus alleen dat mijn woonkosten nog niet bekend zijn, en dat zal de eerst komende maanden dus ook zo blijven. Dus dan wil sociaal.nl betalingsvoorstellen gaan doen en een plan maken aan de hand van het geld dat ik heb/overhoud. En dan net als dat allemaal in een beetje in gang is gezet en lekker loopt dan komt er een kostenpost bij van dik 500 euro op een inkomen van 900..

En ik vind het ook niet erg om ipv een flat een eengezinswoning te krijgen met een tuin en alles. HEERLIJK!! Maar dat is toch veels te duur? Ook met subsidie. Straks wordt ik uitgeloot voor een te dure woning

En toen ik alles ging vertellen toen zei ze of het maar de vraag is of ik wel in staat ben op mijzelf te gaan wonen. Maar daar heb ik gewoon recht op en met TIZ en MEE enzo kan dat gewoon. Ik kan niet in zo'n inrichting want ik wil juist rust en mijn eigen plekje en dat ik niet rekening hoef te houden met medebewoners en kan doen en laten wat ik zelf wil. En in zo'n hok zit ik met alle mensen die ik niet moet en zijn er allemaal regeltjes. En ik wil op mijzelf wonen ook voor status en dat ik misschien mensen kan uitnodigen voor visite, maar als je in een inrichting zit dan tel je dus al helemaal niet meer mee.. dan kan je nog beter zeggen dat je nog steeds thuis woont en daar een kutsmoes om heen verzinnen.
pi_79566542
Ik ga ff lekker fietsen nu, ff lekker naar buiten en proberen alles weg te trappen.
pi_79566554
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:44 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja dat is altijd weer lastig. Ik kreeg gisteren te horen dat ik geen urgentie krijg omdat ik niet aan de eisen voldoe want ik heb niet genoeg mijn best gedaan de laatste tijd om zelf te zoeken.
En mijn verhaaltje vinden ze het niet erg dat ik niet ingeschreven sta en geen opties heb, maar nu moet ik wel eerst nog 2 maanden lang op alle woningen in de loterij klikken.
Dat is een extra ding wat ik nu elke dag moet doen en steeds aan moet denken dat ik elke dag moet kijken of er een nieuwe bij is, en mijn email steeds in de gaten houden.

Maar ik moet op alles reageren, en dan zal je dus zien dat ik straks "geluk" heb en dat ik de gelukkige uitgelote ben voor een woning van 600 euro per maand, terwijl ik dat helemaal niet kan betalen.. onmogelijk, en ik zoek iets voor 300 of 350 excl huurtoeslag.

Ik vraag mij af of dat allemaal nog goed komt.
Lastige situatie. Ik zit ook in een rot situatie. Ik heb nog minder dan 100 euro op mijn bankrekening staan en ik wil in september een opleiding starten.
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:09:21 #72
247161 ikke043
pi_79566895
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Lastige situatie. Ik zit ook in een rot situatie. Ik heb nog minder dan 100 euro op mijn bankrekening staan en ik wil in september een opleiding starten.
Dan mag je nog blij zijn dat je in België woont. In Nl ligt het collegeld alleen al 3 keer zo hoog
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79567696
Nou, volgens mij is mijn fiets kapot

Ik verveel me echt verschrikkelijk
pi_79568512
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:09 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Dan mag je nog blij zijn dat je in België woont. In Nl ligt het collegeld alleen al 3 keer zo hoog
Dat is waar en daarom ben ik ook wel blij, alleen ik had graag op het moment wat meer geld gehad.
pi_79568798
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Autidude het volgende:
Nou, volgens mij is mijn fiets kapot

Ik verveel me echt verschrikkelijk
Nou, zit niet echt mee vandaag. Lekker buiten zitten lezen misschien? Wandelen met de hond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')