quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja ik zie ook niet in waarom Connexxion niet náár het station zou mogen rijden, dat lijkt mij alleen maar stimulering van de Arriva-dienst, geen concurrentie. Als er nou eens een pendelbusje (zoals deze ) Winsum-Dronrijp Station-Dronrijp Centrum-Menaldum zou rijden, dan wordt het verzorgingsgebied van 't station bediend...
Klopt. Het lijkt mij alleen maar een stimulering van het Openbaar Vervoer in het Noorden. Een groot deel van het Noorden is gewoon rot met het OV. Je bent lang onderweg, of je moet een heel eind naar een bushalte toe, voor degenen die op het platte land wonen (zoals me zus).quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef SvMp het volgende:
[..]
Het systeem waarbij de bus klaar staat als de trein binnenkomt. Diezelfde bus heeft de instappers van de trein gebracht. Het systeem zoals Syntus hanteert, en dat werkt goed. Helaas zijn in Friesland bus en trein in verschillende handen. Zou m.i. geen belemmering moeten zijn.
Dan wordt het dus eindelijk niet meer 45 minuten wachten op roosendaal als je je trein hebt gemistquote:
Het probleem is niet zozeer het fietsen, maar een treinstation waar je komt, en je niet één vorm van overig vervoer hebt, ja, die van jezelf.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
@greavy, wat is er mis met 20 minuutjes fietsen? Daar ga je toch niet dood van.
En 2km buiten dronrijp. In dorpen/steden met 1 station liggen de buitenwijken nog een stuk verder van het station vandaan. En daar zijn echt geen goede vervangende busdiensten.
Wat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef greavy het volgende:
Me zus heeft de ervaring dat haar trein altijd overvol zit; De belangstelling is er wel voor.
Forensen tussen Dronrijp en Utrecht/ Amersfoort?!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:03 schreef greavy het volgende:
Maar ook de forensen, die elke dag naar Utrecht, Amersfoort en dergelijke willen om te werken.
Precies... Alleen maar omdat het door een weiland is i.p.v. bebouwing lijkt het verder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef Ascendancy het volgende:
En 2km buiten dronrijp. In dorpen/steden met 1 station liggen de buitenwijken nog een stuk verder van het station vandaan.
Klopt. Zoveel reizigers zijn er idd niet op dat traject.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat?_!
Die trein zit zelden vol. Alleen één drukke ochtend- en middagtrein. En dan met allemaal reizigers uit Harlingen en wat uit Franeker.
Haha, was wel vet. Toevallig vertrok ´ie net uit Köln Hbf. Het hele traject gekeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan niet, verwend kind
Ik had vroeger diverse Nederlandse trajecten op VHS.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier nog wel wat cabineritten uit de achterruit hoorHeel Parijs - Frankfurt bijvoorbeeld
Lekker boeiend of het nou vooruit of achteruit gefilmd is
Sorry, je moet 30+ zijn om zo'n opmerking te kunnen maken. Kun je je post nog ff editten?quote:
Nog mazzel dat youtube het weer wat doet. Eerder vandaag was het kut met peren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
bekijk die kutvideo nou maar, hij is tof. Ook zonder thumbnail.
Dus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:44 schreef ReisT het volgende:
Ook apart, komende zaterdagnacht:
De trein Tilburg-Eindhoven van 1:55 vertrekt 5 minuten later dan normaal, de trein Utrecht-Nijmegen van 1:53 vertrekt 7 minuten later dan normaal.
Beide treinen vertrekken nu dus om 3:00!
Ik kan op mijn werk baanvideo's van alle baanvakken bekijken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had vroeger diverse Nederlandse trajecten op VHS.
Welk traject doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk baanvideo's van alle baanvakken bekijken.
Dat zou maar zo met de tijd te maken kunnen hebben, het wordt namelijk weer zomertijd..quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:44 schreef ReisT het volgende:
Ook apart, komende zaterdagnacht:
De trein Tilburg-Eindhoven van 1:55 vertrekt 5 minuten later dan normaal, de trein Utrecht-Nijmegen van 1:53 vertrekt 7 minuten later dan normaal.
Beide treinen vertrekken nu dus om 3:00!
Beetje naar de toestand van de rails zitten turen zekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk baanvideo's van alle baanvakken bekijken.
De video's worden inderdaad met een videoschouwtrein ofzo gemaakt, maar voor ons is het vooral handig om de precieze plaats van seinen, aankondigingen van overwegen etc. te zien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beetje naar de toestand van de rails zitten turen zeker
Dat men het blijkbaar niet aandurft om treinen te laten rijden terwijl onderweg de klok teruggezet wordt.quote:
We mogen van geluk spreken dat de Belgen überhaupt niet op het idee komen op op dergelijk onzalige tijdstippen treinen te laten rijdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat men het blijkbaar niet aandurft om treinen te laten rijden terwijl onderweg de klok teruggezet wordt.
Die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Effe nog een keertjeOmdat ie ZO vet is. Voor de mensen die hier nog niet zo lang meelopen
![]()
No shit sherlock!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:11 schreef thats-me het volgende:
[..]
Dat zou maar zo met de tijd te maken kunnen hebben, het wordt namelijk weer zomertijd..
Dat ding klinkt meer als een brommer dan een treinquote:
bronquote:De Peerdsbostunnel van de HST zal volledig worden bedekt met zonnepanelen.
Dit is een oppervlakte van 17 m breed en 3,3 km lang.
Dat komt neer op een oppervlakte van 10 voetbalvelden.
Het project wordt gefinancierd door Infrabel, de gemeenten Schoten en Brasschaat en 2 privepartners uit Waregem.
Drukke baan heeft die manquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Effe nog een keertjeOmdat ie ZO vet is. Voor de mensen die hier nog niet zo lang meelopen
![]()
Dat zou alleen maar hoeven als je te stom bent om op tijd op het station te komen, qua overstappen zul je de treinen naar 't noorden echt niet missen hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan wordt het dus eindelijk niet meer 45 minuten wachten op roosendaal als je je trein hebt gemist
Hij kiest voor zijn gezin => laat door een vrouw zijn alles bepalen. Meer verklaring heb je niet nodig, wel?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:58 schreef Ireyon het volgende:
Die Eurlings weet echt niet wat-ie wil.. Is er eindelijk besloten dat er een Belgische IC naar Rsd komt, gaat-ie weer opnieuw voor een blijvende Beneluxtrein pleiten.. 'k Vind het niet erg, maar blijf eens bij je standpunt kerel.
Hmm 't klinkt inderdaad heel logisch als je 't zo bekijkt..quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kiest voor zijn gezin => laat door een vrouw zijn alles bepalen. Meer verklaring heb je niet nodig, wel?
Is dit serieusquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Ireyon het volgende:
Is dit serieus? Die kerel bewaakt fulltime een privé-overweg voor één huis, waar de eigenaar hooguit twee keer per dag overheen rijdt
?
Niet fulltime. Samen met nog 2 man fulltimequote:Laumann ist einer von drei Schrankenwärtern, die in Schichtdienst arbeiten. Bald kommt die Ablösung.
Eén huis ja, maar wel een huis waar twee gezinnen wonen. En ik heb niet de indruk dat er veel treinen voorbij komen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Ireyon het volgende:
Is dit serieus? Die kerel bewaakt fulltime een privé-overweg voor één huis, waar de eigenaar hooguit twee keer per dag overheen rijdt
?
Schichtdienst is ploegendienst. Best kans dus dat ze alle 3 gewoon fulltime werken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet fulltime. Samen met nog 2 man fulltime
Best kans dat die ouwe lullen ook nog wel een keertje moeten slapen en zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Light het volgende:
[..]
Schichtdienst is ploegendienst. Best kans dus dat ze alle 3 gewoon fulltime werken.
Zou maarzo kunnen natuurlijk. Dan nog kan het zijn dat er iedere dag 2 ploegen van 8 uur zijn, en na 4 dagen werken komen dan 2 dagen vrij. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kans dat die ouwe lullen ook nog wel een keertje moeten slapen en zo.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Boys wat is er aan de klauw op de Maaslijn?? Iemand?
http://ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart# zegt "geen treinverkeer mogelijk" op heel Nijmegen - Venlo![]()
Ik moet daar morgenochtend langs.
De vingerververs doen het beter:quote:Storingen
Er is iets mis gegaan tijdens het ophalen van de Storingen. Probeer het later nog eens.
quote:Politie Nijmegen-Cuijk
Tussen Nijmegen en Cuijk moeten reizigers rekening houden met vertraging.
Door beperkingen op last van de politie rijden er tussen Nijmegen en Cuijk geen treinen.
Prognose:
* onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |