Jawel hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen dat ik m'n deadline gehaald had, maar je was niet meer op msn.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mevrouw MM gaat ook mee.
En denk je dat wij het geen drie dagen uithouden?
Dan kunnen we dat verdriet verwerken tijdens de whisky proeverijen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie.![]()
Straks kun je elkaar niet uitstaan.
Pidgin is echt niet duidelijk.quote:
Goh, meestal stopt de support van EA pas na een maand of 3 na de releasequote:Command & Conquer 4-spelers klagen over verbindingsproblemen
Door Dimitri Reijerman, woensdag 24 maart 2010 11:10, views: 12.632
Spelers van Command & Conquer 4: Tiberian Twilight klagen al sinds de release van vorige week over haperende of in het geheel niet werkende verbindingen met de servers van EA. De precieze oorzaak is nog onbekend.
De nieuwe drm-implementatie die EA in zijn nieuwste Command & Conquer-titel heeft verwerkt, vereist ook voor het spelen van solomissies een continue internetverbinding. Op het officiële spelforum van de rts regent het echter al sinds de release van het spel klachten over gamers die niet kunnen inloggen op de servers van Electronic Arts. De oorzaak van de problemen is nog onbekend; EA roept spelers op om alle relevante informatie te posten en heeft de problemen in onderzoek.
De problemen bij EA rondom stringente drm in combinatie met niet werkende verbindingen met de gameservers zijn niet uniek; onlangs kregen spelers van de pc-versie van Assassin's Creed II te maken met uitgevallen servers. Volgens Ubisoft waren zijn servers aangevallen en hadden slechts weinig gamers last van de uitval. Bovendien zou de beveiliging van het spel nog niet zijn gekraakt.
Ik ben er niet zo bang voor dat die meet uitloopt op een drama (wat jullie stiekem allemaal wel hopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ojee, en dan zitten jullie straks met z'n tweeen op een boot, waar je geen kant uitkunt.
Het is nog geen 48 uur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mevrouw MM gaat ook mee.
En denk je dat wij het geen drie dagen uithouden?
Kut, hij heeft ons doorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo bang voor dat die meet uitloopt op een drama (wat jullie stiekem allemaal wel hopen)...
2x 10 is ook 20 hequote:
Alles goed met je PS?quote:
quote:
Alleen financieel..... ¤ 600 aan de belastingdienst overmaken.....quote:
Ik weet het. Wij hebben binnenkort een feest avond en zochten nog een geldschieter.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen financieel..... ¤ 600 aan de belastingdienst overmaken.....
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het. Wij hebben binnenkort een feest avond en zochten nog een geldschieter.
Avond.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan dus weer het gelag betalen.....
Dat gaat mijn zusje nog even nakijken. Ze vermoed dat ik een foutje heb gemaakt. Ik ben alleen al zo stom geweest om hem in te sturen....quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
Balen Andy.... hoe komt dat?
Morgenvroeg komt de monteur om onze vaatwasser te onderzoeken... ik hoop dat het een kleinigheidje is... een nieuwe vaatwasser wordt een dure zaak omdat we een speciale maat moeten hebben.
Voor de belastingaangifte over 2009? Als je een nieuwe instuurd, overschrijft die de oude, dus dat kan best... als je het maar voor 1 april doet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat gaat mijn zusje nog even nakijken. Ze vermoed dat ik een foutje heb gemaakt. Ik ben alleen al zo stom geweest om hem in te sturen....
Okay thanx. Want ik snap niet waarom ze mij ineens zo zwaar pakken. Ik heb niet veel gewerkt en als ik wel werk had dan is er gewoon belasting gedokt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor de belastingaangifte over 2009? Als je een nieuwe instuurd, overschrijft die de oude, dus dat kan best... als je het maar voor 1 april doet.
Ductapequote:Some kids threw boulders in the road on a transit and I punctured my gas tank losing nearly a half tank in 24 km on the next stage. Best part, the officials pointed out our leak and showed a handful of gas to us when we asked how big it was — I knew we were screwed, but they said we could start the stage so we did. I patched it with just stuff in the trunk — RTV and balls of duct tape — twenty feet after the stage finish, on the side of the road, with the officials watching
Ik keek net even op de website van goldfinger, een 30 minuten 'private dance' kost omgerekend 144 euro. Welke IJslander kan dat nog betalen tegenwoordig? Voor dat geld koop je een vliegticket van Reykjavik naar Moskou, transfer van het vliegveld de stad in, entree voor een stripclub en een lapdance waarschijnlijk. Hoef je die Oostblok vrouwen niet voor naar IJsland te halenquote:REYKJAVIK - Vanaf 1 juli moeten stripteasedanseressen hun kleren aanhouden in IJsland. De regering van de eilandstaat heeft unaniem voor een verbod op strippen gestemd, omdat de danseressen vooral buitenlandse dames zouden zijn, die voornamelijk uit armoede hun kunsten vertonen en seksuele handelingen moeten verrichten.
De IJslandse krant Fréttabladid berichtte woensdag, dat al een jaar lang een minder strikt verbod gold, waardoor op één na alle stripteaseclubs in het land gaandeweg hun deuren sloten.
Nu de regering heeft ingestemd met het definitieve verbod is ook het einde in zicht voor Goldfinger, de laatste stripbar van IJsland in een voorstad van Reykjavik. (ANP)
Mijn record staat op 66 liter geloof ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef iamredleader het volgende:good evening
![]()
was een half uurtje geleden even de auto tanken... f*cking 51,5 liter erin
mjah, da's het nadeel van een 60-liter tank, denk je dat hij bijna op is, kun je met de bank bellen voor een hypotheek om hem weer te vullen
Jij bent toch de bankquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef iamredleader het volgende:
good evening
![]()
was een half uurtje geleden even de auto tanken... f*cking 51,5 liter erin
mjah, da's het nadeel van een 60-liter tank, denk je dat hij bijna op is, kun je met de bank bellen voor een hypotheek om hem weer te vullen
Waarom denk je dat de rest van NL zo'n hoge hypotheek heeft.....quote:
Dat ga ik niet voor een boekie lappen.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef MadMaster het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=81561
Let op de prijs...
quote:Het 26-jarige neukertje van de zestigjarige Patricia Paay heeft gisteren gevochten toen zijn seniore vriendin werd beledigd.
De tortelduifjes waren gezellig wat aan het drinken in een kroeg toen iemand vroeg wat voor geurtje Paay ophad, aldus SBS Shownieuws. Toen ze het antwoord gaf zei de jongen dat hij nu wist wat hij voor zijn oma ging kopen Toyboy Nicky van Dam pikte dat niet en er ontstond een ruzie waarbij klappen werden uitgedeeld. De politie werd er niet bijgehaald.
De vader van de 26-jarige Nicky is niet zo blij met zijn nieuwe schoondochter. "Het is natuurlijk ook vreemd om je zoon met een vrouw te zien daten die stukken ouder is dan jijzelf bent." Paay zegt overigens dat ze geen relatie hebben, maar vooral seks. "De beste remedie tegen verdriet", aldus Paay.
Misschien even veilen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Als je bedenkt dat wij er zelf nog wat hebben liggen...
Elke maand eentje.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog even wachten.
Anders keldert de prijs misschien weer...
Wat ben jij laat op...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef iamredleader het volgende:
M'n broertje's team aan de carbagerun heet team ducttape
Hun auto: een bmw 525die gaan ze helemaal ducttapen
*pang*quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
Wij hebben binnenkort een feest avond en zochten nog een geldschieter.
Ik lig al in bedquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Wat ben jij laat op...
De bmw van broerlief heeft een 80 liter tank. Dus elke keer dat je tankt wordt er een Arabier rijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn record staat op 66 liter geloof ik
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De bmw van broerlief heeft een 80 liter tank. Dus elke keer dat je tankt wordt er een Arabier rijk
Een 525 voor 500 euro is nog best netjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef iamredleader het volgende:
M'n broertje's team aan de carbagerun heet team ducttape
Hun auto: een bmw 525die gaan ze helemaal ducttapen
quote:I'm fed up of people challenging my ethics and saying I don't do enough to better the world. Even my coat is recycled...
...it used to be a leopard.
lastige discussie....quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Het iq van een lauwe visstick, maar wel kinderen.
aan de ene kant wil ik dit programma terug kijken op uitzendinggemist...
maar ik denk aan de andere kant dat ik me zo ongelofelijk kapot ga ergeren...
ik moet er eerst maar even een nachtje over slapen denk ik
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
Na half 10/10 uur...of ik straks nog zo blij ben, is de vraag...
Vanavond naar het concert van Tom McRae. Ik moet gewoon opgeknapt zijn!!
Het is nog vroeg, maar met al die rally discussies hier las ik in eerste instantie Colin McRaequote:Op donderdag 25 maart 2010 08:20 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Die BMW van broerlief is in januari nog zonder problemen door de APK gekomen, ziet er echt tiptop uit, een paar hele kleine butsen en verder heeft 'ie 350.000+ op de teller, maar een heuse V6 2,5 liter die nog heel mooi loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |