Nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar compleet traumatiserend?
Lammetjes........ lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht trouwens: het zal wel weer tijd worden voor lammetje. Kom ik langs een weilandje dat vol zit met lammeren. En die waren echt al een tijdje eruit hoor
quote:
En vergeet paard niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Lam, kip, flink stuk dode koe, wellicht ook nog een lekker kalfsworstje, allemaal![]()
![]()
Bij mijn tocht door het dorp zojuist ook alleen maar meisjes in rokjes gezien vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hebben konijnen en hondjes met rokjesdag te maken?
Als dat het enige is wat je er van gemerkt hebt, dan is het kennelijk niet echt een rokjesdag.
Eén collega heeft vandaag wel een rok(je) aan, maar dat kan ze beter niet doen...
Mag ik het varken hebben zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Lam, kip, flink stuk dode koe, wellicht ook nog een lekker kalfsworstje, allemaal![]()
![]()
Ok, als jij dat wil:quote:
Hoi Soempiequote:
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoi!
Wanneer gaan jullie ook alweer op die whiskytocht? (schrijf ik het zo goed?)
Ah, dat is al bijna! Hebben jullie elkaar weleens gezien eigenlijk?quote:
Nee, nog nooit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is al bijna! Hebben jullie elkaar weleens gezien eigenlijk?
Ojee, en dan zitten jullie straks met z'n tweeen op een boot, waar je geen kant uitkunt.quote:
Ja, ik wilde net zeggen dat ik m'n deadline gehaald had, maar je was niet meer op msn.quote:
Mevrouw MM gaat ook mee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ojee, en dan zitten jullie straks met z'n tweeen op een boot, waar je geen kant uitkunt.
Ik hoop het voor jullie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mevrouw MM gaat ook mee.
En denk je dat wij het geen drie dagen uithouden?
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen dat ik m'n deadline gehaald had, maar je was niet meer op msn.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mevrouw MM gaat ook mee.
Dan kunnen we dat verdriet verwerken tijdens de whisky proeverijen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie.![]()
Straks kun je elkaar niet uitstaan.
Pidgin is echt niet duidelijk.quote:
Goh, meestal stopt de support van EA pas na een maand of 3 na de releasequote:Command & Conquer 4-spelers klagen over verbindingsproblemen
Door Dimitri Reijerman, woensdag 24 maart 2010 11:10, views: 12.632
Spelers van Command & Conquer 4: Tiberian Twilight klagen al sinds de release van vorige week over haperende of in het geheel niet werkende verbindingen met de servers van EA. De precieze oorzaak is nog onbekend.
De nieuwe drm-implementatie die EA in zijn nieuwste Command & Conquer-titel heeft verwerkt, vereist ook voor het spelen van solomissies een continue internetverbinding. Op het officiële spelforum van de rts regent het echter al sinds de release van het spel klachten over gamers die niet kunnen inloggen op de servers van Electronic Arts. De oorzaak van de problemen is nog onbekend; EA roept spelers op om alle relevante informatie te posten en heeft de problemen in onderzoek.
De problemen bij EA rondom stringente drm in combinatie met niet werkende verbindingen met de gameservers zijn niet uniek; onlangs kregen spelers van de pc-versie van Assassin's Creed II te maken met uitgevallen servers. Volgens Ubisoft waren zijn servers aangevallen en hadden slechts weinig gamers last van de uitval. Bovendien zou de beveiliging van het spel nog niet zijn gekraakt.
Ik ben er niet zo bang voor dat die meet uitloopt op een drama (wat jullie stiekem allemaal wel hopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ojee, en dan zitten jullie straks met z'n tweeen op een boot, waar je geen kant uitkunt.
Het is nog geen 48 uur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mevrouw MM gaat ook mee.
Kut, hij heeft ons doorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo bang voor dat die meet uitloopt op een drama (wat jullie stiekem allemaal wel hopen)...
2x 10 is ook 20 hequote:
Alles goed met je PS?quote:
quote:
Alleen financieel..... ¤ 600 aan de belastingdienst overmaken.....quote:
Ik weet het. Wij hebben binnenkort een feest avond en zochten nog een geldschieter.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen financieel..... ¤ 600 aan de belastingdienst overmaken.....
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het. Wij hebben binnenkort een feest avond en zochten nog een geldschieter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |