Ik ben al veel verbanden tegengekomen m.b.t. voeding en tinnitus (Koolhydraten, zout, sulfiet, gluten).quote:Op zondag 30 mei 2010 18:57 schreef nz1900 het volgende:
Ik ben een studie tegengekomen waarbij er verband wordt gelegd tussen koolhydraat rijke voeding en Tinnitus.
De studie: http://www.tinnitusformul(...)ments/sugar_met.aspx

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode

Dat verbaasd me eigenlijk niets. De gerafineerde suikers in de meeste vormen van kollhydraatrijke voeding (praktisch alles) hebben toch al negatieve effecten op praktisch alles, inclusief hart en vaten.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:57 schreef nz1900 het volgende:
Ik ben een studie tegengekomen waarbij er verband wordt gelegd tussen koolhydraat rijke voeding en Tinnitus.
De studie: http://www.tinnitusformul(...)ments/sugar_met.aspx

Nee, dat was het niet. Maar het is naar mijn idee -en het is maar een idee, voorlopig- dan in elk geval een enigszins aangenaam soort ruisje op de achtergrond en niet in de aandacht. En dat laatste is het belangrijkste.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef DaneV het volgende:
Naja mooi dat je in ieder geval een manier hebt gevonden om controle te krijgen over je oorsuizen. Is het echt helemaal weg als je stopt met de koffie ?

heb het ook en draag bijna altijd oordoppen. KNO arts zei dat er niks mis was met m'n gehoor. Daar ook m'n gehoor laten testen, bleek het best resultaat daar in 10 jaar te zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar het valt me alleen op als het absoluut stil is ergens. Ik kan het ook horen als ik mijzelf er op probeer te focussen.

Dan zou het een pulserend geluid moeten zijn ivm de hartslag lijkt me?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:49 schreef Drinky het volgende:
Bij navraag zei de KNO dat het ook kon komen door te gevoelige oren, dat je daardoor het bloed wat door je oren gaat hoort als piep.

Heb jij dan echt zoveel last van de oorsuizen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef Henk-B het volgende:
Al die mensen die klagen over de Vuvuzela's bij 90 minuten voetbal, ze moesten eens weten!

Ja hoorde dat er 120 db(a) uit die dingen komt, dan kom je na 90 min zeker met piepende oren uit het stadion.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:59 schreef eleusis het volgende:
Ik denk dat er genoeg mensen met tinnitus uit ZA zullen komen dankzij die dingen

In mijn geval was die kerel nu zijn tanden kwijt...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze heeft inmiddels ook tinnitus!

En we hebben de 1ste:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:59 schreef eleusis het volgende:
Ik denk dat er genoeg mensen met tinnitus uit ZA zullen komen dankzij die dingen
quote:Trumpeting those plastic World Cup horns... until the doctor comes!
Sven Wipperfürth (27) from Rommerskirchen, North Rhine Westfalen, is probably the first German vuvuzela victim. He is now on sick leave with tinnitus – a ringing in the ears – and a prescription.
It happened during Germany’s World Cup opener against Australia. Wipperfürth was at a public viewing event in Neuss and when Lukas Podolski scored the first goal, an anonymous trumpeter blasted him in the ear with a South African vuvuzela.
"It was so loud that I winced," Wipperfurth recalled. He had ringing and beeping in his ears after the incident.
The Germany fan went to the doctor who wrote him a sick note for five days and prescribed tablets for blood flow to the brain to be taken daily.
And Wupperfürth has sounded the alarm over the vuvuzelas: "These devil’s trumpets must be banned!"
There's plenty of people who agree the horns should go...

Ik kan niet begrijpen dat mensen de vuvuzela's dan meteen willen verbannen. Er is niks mis met de vuvuzela, het is de mongool die 'm op je oren richt die de schade toebrengt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:15 schreef Henk-B het volgende:
[..]
En we hebben de 1ste:
http://www.bild.de/BILD/n(...)i-have-tinnitus.html
[..]

Het is inderdaad geen overbodige luxe om oordopjes bij je te hebben als je naar grote evenementen gaat. Die dingen zijn zo klein dat je ze in principe altijd bij je kan hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:47 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen de vuvuzela's dan meteen willen verbannen. Er is niks mis met de vuvuzela, het is de mongool die 'm op je oren richt die de schade toebrengt.
En in de stadions kun je oordopjes dragen, net als bij een concert.

Guns don't kill - people doquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:47 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen de vuvuzela's dan meteen willen verbannen. Er is niks mis met de vuvuzela, het is de mongool die 'm op je oren richt die de schade toebrengt.
En in de stadions kun je oordopjes dragen, net als bij een concert.
 .
 . 

Volgens mij hoor je het publiek juist wel, dat zijn namelijk die mensen die op die toeters zitten te blazenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef DaneV het volgende:
Idd, vind dat geen reden om die dingen te verbieden. Het feit dat het de spelers afleidt en dat je thuis het publiek niet meer hoort wel..

Ik merk regelmatig een nivo-verschil. Momenteel is het weer wat erger in vergelijking tot de afgelopen dagen. Komt meestal wel weer terug op oude nivo (bij mij dan)quote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef NumberSeven het volgende:
Mijn piep is nu 2 keer zo hard geworden..

Ja, ik heb dat wel eens. Meestal 10 seconden, soms een minuutje, soms een paar uurtjes, één keer 5 dagenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef NumberSeven het volgende:
..dus vraag ik me af of bij jullie de T ook weleens flink harder word..en blijft het zo of herstelt het altijd weer naar het normale niveau? En hoe doen jullie het met gehoorbescherming, want bij het voetballen had ik totaal geen last van het lawaai..maar mn T is wel flink harder geworden..hoe doen jullie dat? Het is een lang bericht geworden, maar moest dit echt even kwijt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |