Zucht een van beide steden nog onder de reislust van liederlijke Engelsen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Agadir - daar kunnen de dames iig ongestoord zonder topje op het strand liggen.
Tanger is wat conservatiever - maar daar zit het "onder de oppervlakte". Met name in de zomer barst het daar los - met de stroom onbeschaafde Marokkaanse Europeanen die er een sex en drugs-oord van maken
Agadir ja, tezamen met de Russen uiteraard. Tanger valt wel mee (is ook niet echt toeristich, meer commercieel/handel).quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zucht een van beide steden nog onder de reislust van liederlijke Engelsen?
Moet dat dan?quote:
Dank!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
Tip voor je Sigme. In 2011 gaan de ferries naar Tanger - Med i.p.v. Tanger zelf. Oftewel dan hoef je helemaal niet door de drukte van de stad heen te rijden. Je pakt bij Tanger - Med gelijk de A4 en kan dan via de A2 de trip naar het zuiden verder vervolgen. Je gaat dan door geen enkele stad. In iedergeval tot Agadir (want in 2011 is de A7 helemaal doorgetrokken).
Juist vandaag, juist vandaag perfect.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Weinig wind en veel zon en aangename temperatuur. Het AD heeft het over rokjesweer.
En al dat bloot op straat. Dat laat maar weer eens zien hoe VERROT dit land is. MOREEL VERVAL!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Weinig wind en veel zon en aangename temperatuur. Het AD heeft het over rokjesweer.
Het is hier altijd rokjes weer en ik houd ervanquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraag eens doodgemoedereerd aan een meisje of ze haar hihi-tweeling niet wat wil ontbloten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Reya het volgende:
Ik heb nog teleurstellend weinig bloot op straat mogen aanschouwen, nochtans.
Ook om 08:00 in de kerk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is hier altijd rokjes weer en ik houd ervan
Een tautologische personificatie, de hoogste vorm van poezie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef Monidique het volgende:
"De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht."
Uw spitsvondigheid laat me immer perplex.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vraag eens doodgemoedereerd aan een meisje of ze haar hihi-tweeling niet wat wil ontbloten.
Leeftijd gedeeld door twee plus twee; Perv Lex.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw spitsvondigheid laat me immer perplex.
Ik weet dat sigme hier ook van houdt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is hier altijd rokjes weer en ik houd ervan
Nee, sigme heeft vreselijk de schurft aan spatiemisbruikers. Dat soort misspellers mag wat míj betreft worden uitgezet naar Singapore.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet dat sigme hier ook van houdt.
Dat laat mijn doleantie onverlet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:32 schreef TitusPullo het volgende:
Dan is hihi-tweeling toch van een opgeruimde scherts.
Is het leuk in Singapore?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, sigme heeft vreselijk de schurft aan spatiemisbruikers. Dat soort misspellers mag wat míj betreft worden uitgezet naar Singapore.
Dus wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Reya het volgende:
Als er een schaap Van Damme is, volgen er meer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is het leuk in Singapore?
Misschien heeft ie het best naar zijn zin daar![]()
SGP-wijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Reya het volgende:
Ik herinner mij nog een krantenbericht over een telex aan zijn vrouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als er een schaap Van Damme is, volgen er meer.
Nope al had ze vandaag behoorlijk wat bloot aan zo preuts is ze nietquote:
Het bevalt goed en van de semi-dictatuur merk je eigenlijk niets, de mensen zijn ook niet bang om hun mening te geven en qua standaard staat het mijlenhoog boven de omringende landen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is het leuk in Singapore?
Misschien heeft ie het best naar zijn zin daar![]()
Als ze nu ook nog eens vrouwelijke vormen hadden...quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En voor de rest dragen veel meiden hier crimineel korte broekjes en rokjes, van het type dat korter is dan mijn boxtershort
Lijkt me inderdaad ene verrijking om dit mee te mogen maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het bevalt goed en van de semi-dictatuur merk je eigenlijk niets, de mensen zijn ook niet bang om hun mening te geven en qua standaard staat het mijlenhoog boven de omringende landen.
En je leert nogal eens wat mensen kennen.
dat valt hartstikke mee, ze zijn in iedergeval niet dikquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als ze nu ook nog eens vrouwelijke vormen hadden...
Precies mijn ervaring na een paar uur door hartje Amsterdam gelopen te hebben. Rokjesdag is duidelijk nog niet aangebroken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Reya het volgende:
quote:LONDON, Ont. -- A 17-year-old Muslim student sparked the testiest exchange and the loudest cheers and jeers at a speech by controversial U.S. conservative Ann Coulter at the University of Western Ontario Monday.
After a wide-ranging speech attacking gay rights activists, the mainstream media and the Barack Obama administration, Coulter took questions from an audience clearly divided in its support for her style of attack conservatism.
Fatima Al-Dhaher, a political science student from London, rose and spoke about comments Coulter made after the 9/11 terrorist attacks.
The firebrand Republican had suggested Muslim countries be invaded, their leaders killed and all Muslims converted to Christianity. She later suggested Muslims denied air travel take “flying carpets” instead.
“As a 17-year-old student of this university, Muslim, should I be converted to Christianity? Second of all, since I don’t have a magic carpet, what other modes do you suggest,” Al-Dhaher said to loud and sustained applause.
“I thought it was just American public schools that produced ignorant people,” Coulter replied, prompting her own round of applause.
Coulter then noted many Japanese were converted to Christianity after the Second World War and “we haven’t heard a peep out of them.”
To shouts of “Answer the question,” Coulter finally replied “What mode of transportation? Take a camel.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |