AMSTERDAAAAMquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, tuurlijk niet, maar hij wil geen vrienden meer zijn![]()
Hihi, ik ga om 15.00u naar Amsterdam/Purmerend tot zondag
Was jij dat, wil je dat nooit meer doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Euwwwen dat bepaald iemand anders voor je
? Aaaight
Ik was van 't weekend in Goudaen daarna in Amsterdam uitgeweest
Topweekend, en bij jullie
porsche1quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik bepaal niet wie je aardig vind, maar ik heb wel een grote afkeer tegen Paul, porsche1, stevenmac en dat soort zooi (al die zonen enzo) Daarom vond ik stoep in het begin ook niet aardig
Ik ga zwemmenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
AMSTERDAAAAMWat gaat u doen
Ik ga morgen in vlissingen stappen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was jij dat, wil je dat nooit meer doen
Alsof timmm en Dirkh mij kunnen bashen, niemand kan mij bashen op fokquote:
Dirkie welquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof timmm en Dirkh mij kunnen bashen, niemand kan mij bashen op fok
Gezelligquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Ik keer binnenkort vast ooit nog wel eens terug
Zwem je meequote:
Iets zegt mij dat jij niet in Nederland bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:52 schreef Paul het volgende:
Ik ga straks eerst zonnen en daarna een ijsje eten en daarna BBQen
Meestal ga ik eerst zonnen, daarna BBQen en daarna een ijsje eten. Maar zelf weten, jouw leven, jouw keuzes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:52 schreef Paul het volgende:
Ik ga straks eerst zonnen en daarna een ijsje eten en daarna BBQen
uhuquote:
Wanneer gaan wij samen zwemmen en vrijen op het strandquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meestal ga ik eerst zonnen, daarna BBQen en daarna een ijsje eten. Maar zelf weten, jouw leven, jouw keuzes.
WAAR? WANNEER? MEETEN?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, tuurlijk niet, maar hij wil geen vrienden meer zijn![]()
Hihi, ik ga om 15.00u naar Amsterdam/Purmerend tot zondag
Op het strandquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen zwemmen en vrijen op het strand
Op een of andere boerderij, huisje dingetje in the middle of nowhere. Ik denk niet dat ik daar zo wegkomquote:
Amsterdam, popparadijsquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
uhual heb ik in gouda eigk alleen maar ff ingedronken, gegeten enzo
en daarna wat mensen in dorpje dichtbij opgehaald, en toen naar Amsterdam
In Gouda zelf ben ik nog nooit uitgeweestquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amsterdam, popparadijsMaar Gouda is wel beter, ofc
Aan de Westerweg?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op een of andere boerderij, huisje dingetje in the middle of nowhere. Ik denk niet dat ik daar zo wegkom
Okj =P Daar waar ik toen bleef maffen bij een vriend was wel heel vet iig jahquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet in Gouda ook niet uitgaan, je moet er wonen
Dat is dicht bij mijquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij wel, maar dat weet ik niet zeker
Klopt, dat is de wijk. Ik woon in Purmer-Noordquote:
OH, ik zit even op google streetview te kijken of ik het ook kan vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, dat is de wijk. Ik woon in Purmer-Noord
MSN dan het linkje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
OH, ik zit even op google streetview te kijken of ik het ook kan vinden.
Haha, ja, maar mijn trainer is niet zo slim geweest, die zei hetzelfde huisje als vorig jaar. Maar ik heb geen idee hoe dat heette of wat de straatnaam wasquote:
Waarom denk ik dan aan die kinderboerderij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op een of andere boerderij, huisje dingetje in the middle of nowhere. Ik denk niet dat ik daar zo wegkom
Wauwquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha, ja, maar mijn trainer is niet zo slim geweest, die zei hetzelfde huisje als vorig jaar. Maar ik heb geen idee hoe dat heette of wat de straatnaam was
Omdat dat de enige boerderij is die jij weet te vinden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan aan die kinderboerderij?
En middle of nowherequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat dat de enige boerderij is die jij weet te vinden?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wauw
Daar gaat je kans Erwin en mij te meeten
Vind je echt erg he ?quote:
Jij welquote:
Dat valt best mee. Zoek Purmerend maar eens op op Google Maps. De golfbaan ligt aan de westerwegquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En middle of nowhereWel mooi tussen jou en Erwin in.
En Ez probeert je dan toch gelijk te hosselen.quote:
Nee, luiheid. En ik vind van wel, omdat je er langskomt als je naar Erwin gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Zoek Purmerend maar eens op op Google Maps. De golfbaan ligt aan de westerweg
Weet ik niet eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En Ez probeert je dan toch gelijk te hosselen.
Je doet wel weer liev tegen mij.quote:
quote:
Ik doe altijd lief, ik heb toen toch uitgelegd dat het een misverstand wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je doet wel weer liev tegen mij.
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief, ik heb toen toch uitgelegd dat het een misverstand was
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En Ez probeert je dan toch gelijk te hosselen.
Hij deed ;t ook bij mij.quote:
Dan ken je mij nog nietquote:
Jij hebt ook al iemand.quote:
Wat wou jij doen dan?quote:
Roken, nuquote:
Doe aan mij geven dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
Kijk eens wat ik net gekocht heb voor een tientje:
[ afbeelding ]
En ja, hij is nieuw, en ja, hij werkt
Goed plan.quote:
Een tientje!? WTFquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag m'n oude wel hebben.quote:
Ja, had nog een tegoedbon voor die winkelquote:
Alleen als je me er een pc erbij geeft. ;dquote:
Sterkte aan de nabestaandenquote:
Omg, echt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind het wel gemeen Luna, ik ben zaterdag in Heerenveen, ben jij er niet
Ja, verjaardag.quote:
Nouja, ik ben vaker in Heerenveen, dus dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, verjaardag.Ik hoor ook net pas dat ;t in Heerenveen is hoor, zou eerst in Leeuwarden.
Eerst was je anders vrij vaak in Leeuwarden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik ben vaker in Heerenveen, dus dat is het probleem niet.
Ja maarja, dat was geen succes. Maar ik wil best nog een keer voor jou en JM naar Ljouwert hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst was je anders vrij vaak in Leeuwarden.
een tientje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is spotgoedkoop.quote:
nee :p die mag je houdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is spotgoedkoop.
Maar ik heb iets in de aanbieding wat nog goedkoper is: Vervelende collega's in de aanbieding tegen elk aannemelijk bod. Wie bied
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eh ze zijn heel erg lief. Echt waar hoor als je ze ophaalt heb ik geen last meer van ze heb je geen last van ze
NK wat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef DeLuna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA IK MAG NAAR HET NK![]()
![]()
![]()
Als 6e geplaatst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |