quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Ronados het volgende:
[..]
Als hun daar geen problemen mee hebben (politie en camera's...), doe ik dat graag. Heb al netjes een berichtje met het verzoek een telefoonnummer door te sturen.
AJ
Datquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef MASD het volgende:
'Meneer de agent?! Mag de sirene aan?'
Wedden.
je snapt dat de politie allemaal verschillende afdelingen heeft en BOA's die staan te flitsen iets anders is dan een agent die op straat surveilleert of een rechercheur?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef genakt het volgende:
De politiedat betekent heel de dag lekker niks doen en mensen naaien die 5 kilometer te hard rijden
nee zal wel mag ik je pistool vashouden zijn -_-quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef MASD het volgende:
Wedden.
wedden van niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef MASD het volgende:
Wedden.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef genakt het volgende:
De politiedat betekent heel de dag lekker niks doen en mensen naaien die 5 kilometer te hard rijden
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef gameniet het volgende:
[..]
je snapt dat de politie allemaal verschillende afdelingen heeft en BOA's die staan te flitsen iets anders is dan een agent die op straat surveilleert of een rechercheur?
ja duh maar die doen ook vrij weinigquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef gameniet het volgende:
[..]
je snapt dat de politie allemaal verschillende afdelingen heeft en BOA's die staan te flitsen iets anders is dan een agent die op straat surveilleert of een rechercheur?
Ik merk het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:17 schreef genakt het volgende:
Weet niet wat ze bij de politie doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |