Damn, wat een lekkere foto's!quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:42 schreef Omniej het volgende:
Mijn oogst van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen waarschijnlijk nog even terug voor de herkansing. Ben achteraf niet tevreden over de compositie van beide foto's...
Als je kijkt naar die twee hoogspanningsmasten bij de brug en de reflectie van het zonlicht lijkt hij inderdaad aardig recht. Kijk je naar de horizon, dan loopt die iets naar links af.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
Thanks.Lange sluitertijd inderdaad, beide één minuut.
Van de onderste foto heb ik de horizon al recht gezet, de bovenste lijkt inderdaad ook een beetje scheef maar is volgens mij wel recht.
Heeee....daar was ik ookquote:
Zijn jullie deze 2 mensen toevallig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeee....daar was ik ooksamen met MrSpliffy
Nope. Wij stonden op de pier. Bij het hek.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn jullie deze 2 mensen toevallig?Of stonden jullie in de duinen?
[ afbeelding ]
Ik was er ook niet zeker van, het 'voelde' een pietsie scheef. Aangezien ik het verder puike foto's vind, melde ik me toch maar even. Soort van compliment dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Als je kijkt naar die twee hoogspanningsmasten bij de brug en de reflectie van het zonlicht lijkt hij inderdaad aardig recht. Kijk je naar de horizon, dan loopt die iets naar links af.
Soms moet je een keus maken welke richting je recht zet om het plaatje toch nog lekker te laten 'kijken'. (en dat doet hij in dit geval aardig)
Thanks.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:03 schreef fFarl het volgende:
Damn, wat een lekkere foto's!![]()
En LOL, dat jij niet tevreden bent
Bedankt voor je commentaar. Had hem inderdaad 'ongeveer' recht gezet aan de hand van de hoogspanningsmasten en de brug in de verte. Zo'n waterlijn is een beetje verraderlijk (aangezien die sowieso scheef loopt).quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef CompuMess het volgende:
Als je kijkt naar die twee hoogspanningsmasten bij de brug en de reflectie van het zonlicht lijkt hij inderdaad aardig recht. Kijk je naar de horizon, dan loopt die iets naar links af.
Soms moet je een keus maken welke richting je recht zet om het plaatje toch nog lekker te laten 'kijken'. (en dat doet hij in dit geval aardig)
Beide foto's zijn genomen met een 10 stops ND filter, en verder:quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef jack4ya het volgende:
Misschien niet zo kies hier, maar ik 'leer' (cq 'jat') graag:![]()
Met zo'n lange sluitertijd... diafragma dan op 22 ofzo, laag iso en EV ook nog terug?
Ik heb alleen geen statief, dus composities worden dan wat beperkt.
Mooi P, heel mooi!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die derde, lekkere plaat is dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik herkende het gelijk;quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Deventer nog met zon !
[ afbeelding ]
En zonder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dan zijn er altijd weer van die 'zeikerds' die de zonsopkomst maar niks vinden...
[ link | afbeelding ]
Uitzicht met ondertiteling...
Prettig uitzicht.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dan zijn er altijd weer van die 'zeikerds' die de zonsopkomst maar niks vinden...
[ link | afbeelding ]
Vandaar dat het zo damptquote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef fFarl het volgende:
[..]
Prettig uitzicht.
Als je die schijtende koe negeert...
Zonsopkomsten zijn vaak nog wel mooier dan zonsondergangen eigenlijk. Ze zijn alleen zo vroeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef CompuMess het volgende:
Thanx!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef fFarl het volgende:
[..]
Prettig uitzicht.
Als je die schijtende koe negeert...
Yepz, en het wordt (voorlopig) alleen maar erger!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zonsopkomsten zijn vaak nog wel mooier dan zonsondergangen eigenlijk. Ze zijn alleen zo vroeg.
Ik rij al jaren langs dat bordje, hopende op een mooie opkomst op de achtergrond.quote:Geniaal trouwens die tweede foto met het bordje "De zon".
Oh wat is die eerste mooi! Waarom moet de zon nou zo vroeg opgaanquote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oh wat is die eerste mooi! Waarom moet de zon nou zo vroeg opgaan. Leuk gezien die tweede
Klopt, geeft altijd wel lekkere platen, zo met die half verborgen molens.quote:
1 en 2 mogen van mij op een canvasjequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef CompuMess het volgende:
De oogst van vanochtend...
[ link | afbeelding ]
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ link | afbeelding ]
4.
[ link | afbeelding ]
5.
[ link | afbeelding ]
6.
[ link | afbeelding ]
7. ♪ ♫ Blinded by the light... ♫ ♪
quote:
Die tweede is toch wel erg lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
jeetje, wat een mooie foto's heb ik hier al voorbij zien komen.
misschien is het leuk als ik ook eens wat laat zien:
[ afbeelding ]
eerste avond met vulkaanas
[ afbeelding ]
tweede avond met vulkaanas
Dankjewel, heb daar wat meer van!quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die tweede is toch wel erg lekker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |