Mooi DaMart!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend in het duin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:02 schreef CompuMess het volgende:
Oeh, voor ik het vergeet, dat oranje ding ging vandaag ook weer erg prettig op...
[ link | afbeelding ]
Nabij Oudendijk (NH)
[ link | afbeelding ]
Langs het Noordhollands Kanaal
Man dat zijn mooie foto'squote:Op woensdag 7 april 2010 23:02 schreef CompuMess het volgende:
Oeh, voor ik het vergeet, dat oranje ding ging vandaag ook weer erg prettig op...
[ link | afbeelding ]
Nabij Oudendijk (NH)
[ link | afbeelding ]
Langs het Noordhollands Kanaal
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:49 schreef Timmos het volgende:
Dank.. Ik stond bij de Oostbuitenhaven in Terneuzen, en de foto is richting DOW Terneuzen gemaakt.. Als dat je wat zegt
![]()
Misschien ff je foto wat kleiner aanbieden, 2816 × 2112px is wel een beetje veel voor FOK...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef Renderclippur het volgende:
Ongeveer twee jaartjes geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
2 opmerkingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef Renderclippur het volgende:
Ongeveer twee jaartjes geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja, er kwam een kitesurfer door mijn beeldquote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi hoor.
Vooral 2 vind ik zeer mooi.
Er zit trouwens iets raars op de eerste.
Ik was daar ook! Met me vriendin die je hieronder ook op de foto ziet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef RonaldV het volgende:
Wolderwijd, vanaf de boulevard in Harderwijk:
Net voor zonsondergang:
[ afbeelding ]
En net er na:
[ afbeelding ]
Wat een extreem toffe luchten op allebei de foto's zeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef fFarl het volgende:
Mooie platen mensen!!
Laat ik ook even een tvp doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was ook zo; naar mij namelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef CompuMess het volgende:
Dat laatste kreeg ik bij ons in NH ook te zien, het aparte was dat alle bewolking naar één centraal punt leek te trekken.
Jij zat eenden te fotograferen!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik was daar ook! Met me vriendin die je hieronder ook op de foto ziet.
Maar jij bent dit toch?
[ afbeelding ]
Ik heb je gezien ja, jullie zaten naast de verrekijkerquote:
quote:
Heel, heel mooi! Dreamy...quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:42 schreef Omniej het volgende:
Mijn oogst van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen waarschijnlijk nog even terug voor de herkansing. Ben achteraf niet tevreden over de compositie van beide foto's...
Thanks.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:19 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Heel, heel mooi! Dreamy...![]()
Lange sluitertijd?
Zit je bovenste horizon wel recht?![]()
Voor veel foto's geldt dat trouwens.
Zet dat ding eens recht. Daar istie voor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |