Ik ook, maar ik wist niksquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:37 schreef haakon het volgende:
[..]
er zelf iets bij verzinnen vind ik zelf veel leuker
ik ga naar huis
Titels die door een ander verzonnen zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Dottey het volgende:
titels die door een ander verzonnen zijn bij je plaatje![]()
jij leest altijd verdomde selectief!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Titels die door een ander verzonnen zijn?
Die van Hean was toch al veel eerder gepost? Die had iedereen al gezien... Om mee te doen moet je een pm sturen naar diegene die de battlepost doet. Dat staat toch in de OP?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Dottey het volgende:
PEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
zorg nou dat alle plaatjes in de battle zitten!!!!!
Wees eens lief tegen peppiequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij leest altijd verdomde selectief!
Lees nou eens de posts die er toe doen!
Je mist de helft (2) van de inzendingen!
Ik heb niks van jou gehad...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef frank010 het volgende:
Guitar, heb je die van mij nou niet doorgestuurd?!?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Die van Hean was toch al veel eerder gepost? Die had iedereen al gezien... Om mee te doen moet je een pm sturen naar diegene die de battlepost doet. Dat staat toch in de OP?
En verder had ik alleen gelezen dat iemand een goed idee had, maar vervolgens had ik nergens een plaatje ervan gezien.. Dan kan ik m toch niet in de battle stoppen?
[bitchmodus] offquote:
Zand erover, niets aan te doen, klaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef -Peppie- het volgende:
Juist.
Kijk, die ene van Haen had ik er opzich bij kunnen zetten. Sorry daarvoor. Dan heb ik er dus 1 gemist, maar het leek me minder leuk om die erbij te zetten omdat die al gepost was en iedereen die gezien had.
Maar van die van Frank heb ik alleen gelezen dat ie een goed idee had, maar ik heb daar verder niks meer van gezien etc...
dus bepaal jij dat niemand er op mag stemmen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef -Peppie- het volgende:
Juist.
Kijk, die ene van Haen had ik er opzich bij kunnen zetten. Sorry daarvoor. Dan heb ik er dus 1 gemist, maar het leek me minder leuk om die erbij te zetten omdat die al gepost was en iedereen die gezien had.
ohw ja ik was al klaar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Zand erover, niets aan te doen, klaar
Ik moest weg, dus had verder geen tijd, daarom maar gewoon geuptquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:12 schreef haakon het volgende:
[..]
was die voor de grap of serieus ?
je moet iemand die op het moment van de deadline aanwezig is PM-en
ik was al klaar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef -Peppie- het volgende:
*Zucht*
Ik zeg toch sorry? Nieuwe poll dan maar? Aangezien deze dus een oneerlijke stemming is?
En je krijgt er nog eentje van Frank...?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef -Peppie- het volgende:
Hean, als jij vind dat je oneerlijk behandeld bent, dan doen we ff een nieuwe poll. (zo gebeurd)
Of gaan we verder?
Lijkt me zo toch een eerlijke deal?
Leuk die haartjes..quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:37 schreef Maringo het volgende:
Als er een deadline van 20.00 komt, wil ik hm wel doen.![]()
En deze als optie voor de volgende battle?
[ afbeelding ]
WTF, werkt z'n eigen ding niet meer of is 'ie afgehakt in een zwaardgevecht ofzo ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef frank010 het volgende:
Om jullie toch nog even te amuseren met mijn Jet Li creatie:
[ afbeelding ]
Uh....als er een flink geld bedrag was te winnen dan welquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef -Peppie- het volgende:
Hean, als jij vind dat je oneerlijk behandeld bent, dan doen we ff een nieuwe poll. (zo gebeurd)
Of gaan we verder?
Lijkt me zo toch een eerlijke deal?
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:06 schreef HaJee het volgende:
Stem voor 1. Leuk gedaan, grappig geheel.
Het is zo'n off-road-wesp. Ze steekt dus overquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....
Ik denk de 'de photoshopper' geen goed plaatje van een weg kon vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....
Aah op die fiets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is zo'n off-road-wesp. Ze steekt dus over
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik denk de 'de photoshopper' geen goed plaatje van een weg kon vinden![]()
quote:
Laat zien!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef HugoChavez het volgende:
Ik was te laat.![]()
Photoshop is toch wel erg moeilijk.
quote:
Toch kudo's voor de poging!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet echt goed gelukt.
Ik had erop gestemd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet echt goed gelukt.
Zo rond 2012 denk ik photoshop wel onder de knie te hebben.quote:
Dank je.quote:
Gedaan, maar volgens mij staat alles al vast.quote:
Neejoh, kan echt nog wel een ronde vandaag hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Kw4Kje het volgende:
Kunnen beter de deadline morgen doen dan. Meer animo waarschijnlijk. Tevens ben ik nu te moe om nog iets moois te maken.
Maar het is aan GuitarJJ...
Jij bent het gewillig slachtoffer naar wie we de pica's kunnen sturen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:
ThanksSorry, was even weg.
Die van kw4kje is wel leuk. Of als iemand anders nog een leuk plaatje heeft?
edit: stond al vast blijkbaar![]()
Het ligt eraan wat de eindtijd isquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent het gewillig slachtoffer naar wie we de pica's kunnen sturen?
Toch laten zien!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef HaJee het volgende:
Bedankt voor het uitstellen wederom, maar die van mij is mislukt dus er komt niets van mij. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |