Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:06 schreef HaJee het volgende:
Stem voor 1. Leuk gedaan, grappig geheel.
Het is zo'n off-road-wesp. Ze steekt dus overquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....
Ik denk de 'de photoshopper' geen goed plaatje van een weg kon vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....
Aah op die fiets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is zo'n off-road-wesp. Ze steekt dus over
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik denk de 'de photoshopper' geen goed plaatje van een weg kon vinden![]()
quote:
Laat zien!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef HugoChavez het volgende:
Ik was te laat.![]()
Photoshop is toch wel erg moeilijk.
quote:
Toch kudo's voor de poging!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet echt goed gelukt.
Ik had erop gestemd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet echt goed gelukt.
Zo rond 2012 denk ik photoshop wel onder de knie te hebben.quote:
Dank je.quote:
Gedaan, maar volgens mij staat alles al vast.quote:
Neejoh, kan echt nog wel een ronde vandaag hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Kw4Kje het volgende:
Kunnen beter de deadline morgen doen dan. Meer animo waarschijnlijk. Tevens ben ik nu te moe om nog iets moois te maken.
Maar het is aan GuitarJJ...
Jij bent het gewillig slachtoffer naar wie we de pica's kunnen sturen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:
ThanksSorry, was even weg.
Die van kw4kje is wel leuk. Of als iemand anders nog een leuk plaatje heeft?
edit: stond al vast blijkbaar![]()
Het ligt eraan wat de eindtijd isquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent het gewillig slachtoffer naar wie we de pica's kunnen sturen?
Toch laten zien!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef HaJee het volgende:
Bedankt voor het uitstellen wederom, maar die van mij is mislukt dus er komt niets van mij. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |