Ja weet ik wel. Heb het gewoon een beetje met de losse hand gedaan. Deadline kwam snel dichterbij...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank u dank u![]()
![]()
ohw tipje![]()
laat je schaduwen synchroom lopenzelfde horizonlichtpunt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
gelukkig gaan we skippen![]()
HeaN heeft de streak.nl gevonden..
HeaN nog een en je mag zelf lekker streaken!!!!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh.....ikdan kan mijn jonge heer misschien wat groter shopt worden
als je daar op zit te wachten, dan moet je maar even je foto doorsturenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh.....ikdan kan mijn jonge heer misschien wat groter shopt worden
Hij zag er wel goed uit hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel. Heb het gewoon een beetje met de losse hand gedaan. Deadline kwam snel dichterbij...
nog maar 5 verschilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Hajee wint toch, geen discussie mogelijk.
Die gast heeft serieus een bekende kopquote:
Oké doen we deze BN-er?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die gast heeft serieus een bekende kop
ik doe ook amper mee... al een dag of zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doe al 2 dagen niet mee. Je gaat slordig om met je kansen.
Ga je nu al slapenquote:
en dan niet even mee helpen beslissen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef haakon het volgende:
[..]
ik moet er elke dag om kwart voor 7 uit
Doe je dan wel mee voor de deadline van 14:00?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:33 schreef haakon het volgende:
maakt me weinig uit eerlijk gezegd, zolang het maar geen kooiachtig iets is..
trusten
euhh, ik moet wel wat afmaken morgen, maar ik probeer wel mee te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe je dan wel mee voor de deadline van 14:00?![]()
Ik wens jou een hele mooie en fijne droom
truste
* HeaN82 Wil niet eeuwig op het internet rond zwervenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:35 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zit te wachten op de foto van HeaN![]()
zal hij al bezig zijn met uitkleden?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
* HeaN82 Wil niet eeuwig op het internet rond zwerven
Dus je moet het doen met Vegan Streaker
* Dottey stopt ToT lekker inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
Xie morgen wel welke pica het wordt!
Truste folks!
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer dat je niet van mannenvlees houdt!
Toei!
Ik hou ook niet van mannenvlees.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer dat je niet van mannenvlees houdt!
Toei!
quote:
daar kunnen we vast wel wat meequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:47 schreef frank010 het volgende:
Dan doe ik ook maar een poging, is dit iets?
[ afbeelding ]
Mja, die wesp is voor 14.00.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef haakon het volgende:
[..]
daar kunnen we vast wel wat mee
moet nu toch echt wat komen, over 3 uur al deadline
was die voor de grap of serieus ?quote:
your welcome!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef onderjas het volgende:
Bedankt voor de link in 't vorige topic Dottey
Nou post hem nog eens.. deadline eronder voor 16:00 of zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef frank010 het volgende:
Voor die Jet Li heb ik ondertussen echt een geniale
Ken ik em nou jou sturen dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, zeg het maar. Ik wil me ook wel opofferen
Oh, is ook goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef frank010 het volgende:
[..]
Ken ik em nou jou sturen dan?
Ik doe het gewoon
je moet er toch echt drie hebben nu.. (incl die van jezelf)quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef -Peppie- het volgende:
Ik verzamel!
Ik heb er pas 1tje binnen, dus dan zijn we met z'n 2en....
Met 20 minuten later ben ik al blijquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef -Peppie- het volgende:
Ik verzamel wel!
Dus anders moet de deadline uitgesteld worden... Guitar?? Dottey?? ToT?? Haen?? HaJee??
Ohoo! Je mag er maar 1 per ronde!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ohoo! Je mag er maar 1 per ronde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je geen facepalm smiley?
Allemaal leuke inzendingen![]()
"quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen facepalm smiley?
Allemaal leuke inzendingen
Topic gallery laadt nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:18 schreef Maringo het volgende:
Ik zie alleen de bovenste post maar :/
Totdat ik post of edit... mja, dat dan maar
Dat zou vals zijn!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef frank010 het volgende:
Guitar, heb je die van mij nou niet doorgestuurd?!?
Ik vinnut wel handig met stemmen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef haakon het volgende:
3.
geen titels int vervolgecht te lelijk
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef HaJee het volgende:
Op 2 gestemd vanwege de grappige teksten en de hoeveelheid werk die er in zit.
Ja, maar dit was de http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Chinees-Japanse_Oorlog Jet Li speelt Chiang Kai-shek de generaal van het Chinese leger. Hij heeft deze slag gewonnen van Hideki Tojo, die nu opgepakt is en naar de gevangenis moet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:26 schreef Maringo het volgende:
[mierenneukmode] 1 heeft een foutje.... Jet Li is Chinees en speelt ook in Chinese films.... de Yen is de Japanse - Renminbi is de Chinese munteenheid[/mierenneukmode]
er zelf iets bij verzinnen vind ik zelf veel leukerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik vinnut wel handig met stemmen!
Ik heb een stem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |