Ja weet ik wel. Heb het gewoon een beetje met de losse hand gedaan. Deadline kwam snel dichterbij...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank u dank u![]()
![]()
ohw tipje![]()
laat je schaduwen synchroom lopenzelfde horizonlichtpunt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
gelukkig gaan we skippen![]()
HeaN heeft de streak.nl gevonden..
HeaN nog een en je mag zelf lekker streaken!!!!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh.....ikdan kan mijn jonge heer misschien wat groter shopt worden
als je daar op zit te wachten, dan moet je maar even je foto doorsturenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh.....ikdan kan mijn jonge heer misschien wat groter shopt worden
Hij zag er wel goed uit hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel. Heb het gewoon een beetje met de losse hand gedaan. Deadline kwam snel dichterbij...
nog maar 5 verschilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Hajee wint toch, geen discussie mogelijk.
Die gast heeft serieus een bekende kopquote:
Oké doen we deze BN-er?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die gast heeft serieus een bekende kop
ik doe ook amper mee... al een dag of zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doe al 2 dagen niet mee. Je gaat slordig om met je kansen.
Ga je nu al slapenquote:
en dan niet even mee helpen beslissen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef haakon het volgende:
[..]
ik moet er elke dag om kwart voor 7 uit
Doe je dan wel mee voor de deadline van 14:00?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:33 schreef haakon het volgende:
maakt me weinig uit eerlijk gezegd, zolang het maar geen kooiachtig iets is..
trusten
euhh, ik moet wel wat afmaken morgen, maar ik probeer wel mee te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe je dan wel mee voor de deadline van 14:00?![]()
Ik wens jou een hele mooie en fijne droom
truste
* HeaN82 Wil niet eeuwig op het internet rond zwervenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:35 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zit te wachten op de foto van HeaN![]()
zal hij al bezig zijn met uitkleden?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
* HeaN82 Wil niet eeuwig op het internet rond zwerven
Dus je moet het doen met Vegan Streaker
* Dottey stopt ToT lekker inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
Xie morgen wel welke pica het wordt!
Truste folks!
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer dat je niet van mannenvlees houdt!
Toei!
Ik hou ook niet van mannenvlees.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer dat je niet van mannenvlees houdt!
Toei!
quote:
daar kunnen we vast wel wat meequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:47 schreef frank010 het volgende:
Dan doe ik ook maar een poging, is dit iets?
[ afbeelding ]
Mja, die wesp is voor 14.00.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef haakon het volgende:
[..]
daar kunnen we vast wel wat mee
moet nu toch echt wat komen, over 3 uur al deadline
was die voor de grap of serieus ?quote:
your welcome!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef onderjas het volgende:
Bedankt voor de link in 't vorige topic Dottey
Nou post hem nog eens.. deadline eronder voor 16:00 of zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef frank010 het volgende:
Voor die Jet Li heb ik ondertussen echt een geniale
Ken ik em nou jou sturen dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, zeg het maar. Ik wil me ook wel opofferen
Oh, is ook goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef frank010 het volgende:
[..]
Ken ik em nou jou sturen dan?
Ik doe het gewoon
je moet er toch echt drie hebben nu.. (incl die van jezelf)quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef -Peppie- het volgende:
Ik verzamel!
Ik heb er pas 1tje binnen, dus dan zijn we met z'n 2en....
Met 20 minuten later ben ik al blijquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef -Peppie- het volgende:
Ik verzamel wel!
Dus anders moet de deadline uitgesteld worden... Guitar?? Dottey?? ToT?? Haen?? HaJee??
Ohoo! Je mag er maar 1 per ronde!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ohoo! Je mag er maar 1 per ronde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je geen facepalm smiley?
Allemaal leuke inzendingen![]()
"quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen facepalm smiley?
Allemaal leuke inzendingen
Topic gallery laadt nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:18 schreef Maringo het volgende:
Ik zie alleen de bovenste post maar :/
Totdat ik post of edit... mja, dat dan maar
Dat zou vals zijn!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef frank010 het volgende:
Guitar, heb je die van mij nou niet doorgestuurd?!?
Ik vinnut wel handig met stemmen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef haakon het volgende:
3.
geen titels int vervolgecht te lelijk
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef HaJee het volgende:
Op 2 gestemd vanwege de grappige teksten en de hoeveelheid werk die er in zit.
Ja, maar dit was de http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Chinees-Japanse_Oorlog Jet Li speelt Chiang Kai-shek de generaal van het Chinese leger. Hij heeft deze slag gewonnen van Hideki Tojo, die nu opgepakt is en naar de gevangenis moet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:26 schreef Maringo het volgende:
[mierenneukmode] 1 heeft een foutje.... Jet Li is Chinees en speelt ook in Chinese films.... de Yen is de Japanse - Renminbi is de Chinese munteenheid[/mierenneukmode]
er zelf iets bij verzinnen vind ik zelf veel leukerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik vinnut wel handig met stemmen!
Ik heb een stem!
Ik ook, maar ik wist niksquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:37 schreef haakon het volgende:
[..]
er zelf iets bij verzinnen vind ik zelf veel leuker
ik ga naar huis
Titels die door een ander verzonnen zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Dottey het volgende:
titels die door een ander verzonnen zijn bij je plaatje![]()
jij leest altijd verdomde selectief!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Titels die door een ander verzonnen zijn?
Die van Hean was toch al veel eerder gepost? Die had iedereen al gezien... Om mee te doen moet je een pm sturen naar diegene die de battlepost doet. Dat staat toch in de OP?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Dottey het volgende:
PEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
zorg nou dat alle plaatjes in de battle zitten!!!!!
Wees eens lief tegen peppiequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij leest altijd verdomde selectief!
Lees nou eens de posts die er toe doen!
Je mist de helft (2) van de inzendingen!
Ik heb niks van jou gehad...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef frank010 het volgende:
Guitar, heb je die van mij nou niet doorgestuurd?!?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Die van Hean was toch al veel eerder gepost? Die had iedereen al gezien... Om mee te doen moet je een pm sturen naar diegene die de battlepost doet. Dat staat toch in de OP?
En verder had ik alleen gelezen dat iemand een goed idee had, maar vervolgens had ik nergens een plaatje ervan gezien.. Dan kan ik m toch niet in de battle stoppen?
[bitchmodus] offquote:
Zand erover, niets aan te doen, klaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef -Peppie- het volgende:
Juist.
Kijk, die ene van Haen had ik er opzich bij kunnen zetten. Sorry daarvoor. Dan heb ik er dus 1 gemist, maar het leek me minder leuk om die erbij te zetten omdat die al gepost was en iedereen die gezien had.
Maar van die van Frank heb ik alleen gelezen dat ie een goed idee had, maar ik heb daar verder niks meer van gezien etc...
dus bepaal jij dat niemand er op mag stemmen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef -Peppie- het volgende:
Juist.
Kijk, die ene van Haen had ik er opzich bij kunnen zetten. Sorry daarvoor. Dan heb ik er dus 1 gemist, maar het leek me minder leuk om die erbij te zetten omdat die al gepost was en iedereen die gezien had.
ohw ja ik was al klaar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Zand erover, niets aan te doen, klaar
Ik moest weg, dus had verder geen tijd, daarom maar gewoon geuptquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:12 schreef haakon het volgende:
[..]
was die voor de grap of serieus ?
je moet iemand die op het moment van de deadline aanwezig is PM-en
ik was al klaar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef -Peppie- het volgende:
*Zucht*
Ik zeg toch sorry? Nieuwe poll dan maar? Aangezien deze dus een oneerlijke stemming is?
En je krijgt er nog eentje van Frank...?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef -Peppie- het volgende:
Hean, als jij vind dat je oneerlijk behandeld bent, dan doen we ff een nieuwe poll. (zo gebeurd)
Of gaan we verder?
Lijkt me zo toch een eerlijke deal?
Leuk die haartjes..quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:37 schreef Maringo het volgende:
Als er een deadline van 20.00 komt, wil ik hm wel doen.![]()
En deze als optie voor de volgende battle?
[ afbeelding ]
WTF, werkt z'n eigen ding niet meer of is 'ie afgehakt in een zwaardgevecht ofzo ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef frank010 het volgende:
Om jullie toch nog even te amuseren met mijn Jet Li creatie:
[ afbeelding ]
Uh....als er een flink geld bedrag was te winnen dan welquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef -Peppie- het volgende:
Hean, als jij vind dat je oneerlijk behandeld bent, dan doen we ff een nieuwe poll. (zo gebeurd)
Of gaan we verder?
Lijkt me zo toch een eerlijke deal?
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:06 schreef HaJee het volgende:
Stem voor 1. Leuk gedaan, grappig geheel.
Het is zo'n off-road-wesp. Ze steekt dus overquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....
Ik denk de 'de photoshopper' geen goed plaatje van een weg kon vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de verkeerde kant op rijdt....
Aah op die fiets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is zo'n off-road-wesp. Ze steekt dus over
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik denk de 'de photoshopper' geen goed plaatje van een weg kon vinden![]()
quote:
Laat zien!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef HugoChavez het volgende:
Ik was te laat.![]()
Photoshop is toch wel erg moeilijk.
quote:
Toch kudo's voor de poging!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet echt goed gelukt.
Ik had erop gestemd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is niet echt goed gelukt.
Zo rond 2012 denk ik photoshop wel onder de knie te hebben.quote:
Dank je.quote:
Gedaan, maar volgens mij staat alles al vast.quote:
Neejoh, kan echt nog wel een ronde vandaag hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Kw4Kje het volgende:
Kunnen beter de deadline morgen doen dan. Meer animo waarschijnlijk. Tevens ben ik nu te moe om nog iets moois te maken.
Maar het is aan GuitarJJ...
Jij bent het gewillig slachtoffer naar wie we de pica's kunnen sturen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:
ThanksSorry, was even weg.
Die van kw4kje is wel leuk. Of als iemand anders nog een leuk plaatje heeft?
edit: stond al vast blijkbaar![]()
Het ligt eraan wat de eindtijd isquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent het gewillig slachtoffer naar wie we de pica's kunnen sturen?
Toch laten zien!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef HaJee het volgende:
Bedankt voor het uitstellen wederom, maar die van mij is mislukt dus er komt niets van mij. Sorry.
Zien Zien Zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef HaJee het volgende:
Bedankt voor het uitstellen wederom, maar die van mij is mislukt dus er komt niets van mij. Sorry.
Naar wie moet het verzonden worden?quote:
Zie vorige paginaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Naar wie moet het verzonden worden?
[ONZ] Photoshop Battle #28, waar HeaN82 gaat streaken! *O*quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Naar wie moet het verzonden worden?
Ow. Oké, ingezonden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ONZ] Photoshop Battle #28, waar HeaN82 gaat streaken! *O*
heb je um?quote:
Had hem dan gestuurd! Ik vind hem wel meedoen-waardigquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef HaJee het volgende:
Nou ja, het moet dus lijken alsof hij naar het naaktstrand gluurt maar het lijkt er niet echt op. Had 'm ook liever met de voeten in de schutting gezet maar kreeg geen echt geschikt schuttingplaatje.![]()
[ afbeelding ]
3 gestemd.quote:
Welke is beter dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Anarith het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op 3? ik wil niet zeggen dat de mijne beter is maar anderen zijn zeker beter dan 3, ik wilde eerst iets doen met de leap of faith van assassins creed maar kon geen mooi plaatje vinden van zo'n toren
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Hierbij roep ik GuitarJJ uit tot winnaar.
Ik zat ook nog aan 6 te denken. Eenvoudig, maar wel humor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Anarith het volgende:
waarom stemmen jullie allemaal op 3? ik wil niet zeggen dat de mijne beter is maar anderen zijn zeker beter dan 3, ik wilde eerst iets doen met de leap of faith van assassins creed maar kon geen mooi plaatje vinden van zo'n toren
Stuur maar naar mij toe.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Oh shit, ik moet effe weg. Wie wil om 23.00 de namen posten?
Mijn is bekenderquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Mijn is bekender![]()
Iedere keer iets met dildo's
Chen?quote:
Maar priesters en beertjes gaan nu eenmaal hand in hand.quote:
Nouja zeg, ik had een briljant ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef ToT het volgende:
Gooi maar in een karate-ring tegen deze tegenstandster die OOK een rode band heeft!
[ afbeelding ]
Neuh, laten we deze pica wegens politiek correcte redenen maar even skippen!
fap fap fap.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef ToT het volgende:
Gooi maar in een karate-ring tegen deze tegenstandster die OOK een rode band heeft!
[ afbeelding ]
Neuh, laten we deze pica wegens politiek correcte redenen maar even skippen!
ik Deed niet eens meequote:
quote:
quote:
True thatquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:01 schreef HugoChavez het volgende:
Die van die maagdendokter vind ik nog steeds het beste!![]()
Dan slaap ik nogquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:07 schreef Maringo het volgende:
Ik beslis wel
[ afbeelding ]
Deadline: 12.00
Inleveren: Maringo
Opdracht: Je best doen!
Vanavond niet fappen en vroeg naar bed, dan ben je morgen voor 12 uur wakker!quote:
* Maringo houdt verstandig zn mond dichtquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vanavond niet fappen en vroeg naar bed, dan ben je morgen voor 12 uur wakker!
Ik heb niets te fappenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vanavond niet fappen en vroeg naar bed, dan ben je morgen voor 12 uur wakker!
aangezien ik pas laat er in lig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik niet slapen kanquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:20 schreef mista het volgende:
verstuurd!gehad en gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |