Iquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb geen idee tot welke fabriek het precies behoorde. Maar het staat op jet oude RF terrein.
Het is erg jammer dat er al mensen flink aan het slopen zijn geweest en dat alles onder de graffiti zit.
Om een idee te krijgen (we zijn niet heel ver geweest had een vriendin bij en die durfde op een gegeven moment niet meer verder ^^
[ link | afbeelding ]
DSC_2456ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2484ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2459ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2471ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2472ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2478-001ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ik ben daar nog geweest toen het gehele pand er nog stondquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb geen idee tot welke fabriek het precies behoorde. Maar het staat op jet oude RF terrein.
Het is erg jammer dat er al mensen flink aan het slopen zijn geweest en dat alles onder de graffiti zit.
Om een idee te krijgen (we zijn niet heel ver geweest had een vriendin bij en die durfde op een gegeven moment niet meer verder ^^
[ link | afbeelding ]
DSC_2456ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2484ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2459ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2471ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2472ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_2478-001ding by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Vet hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
I
[..]
Ik ben daar nog geweest toen het gehele pand er nog stond
[ afbeelding ]
Ik ben echt al half Eindje binnengewandeld en opgeklommen, maar dit was imo wel het vetste pand vanwege de grootte
Ze zijn daar nu echt een hele nieuwe nieuwbouwwijk aan het bouwen en een eindje verderop zijn ze ook het oude industrie gedeelte compleet aan het renoveren en slopen. Er zijn nog een paar leegstaande panden in Ehv waar je wel toffe shoots kunt houden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vet hoorben benieuwd hoe lang het nog blijft staan.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef OmegaV6 het volgende:
Zijn er nog mensen hier uit het zuiden die nog wel eens vaker op Urban Exploring gaan? Ik ben zelf ook al enige tijd erover aan het denken om te gaan, wordt iedere keer razend enthousiast als ik foto´s zie; maar goed, als beginner kun je af en toe beter gewoon eens met iemand meelopen die het vaker gedaan heeft
Komt bij dat ik niemand uit mijn directe omgeving ken die hier ook maar iets om geeft, en om nu altijd alleen te moeten gaan...
Ik weet het woon er 2 straten vanaf ^^quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ze zijn daar nu echt een hele nieuwe nieuwbouwwijk aan het bouwen en een eindje verderop zijn ze ook het oude industrie gedeelte compleet aan het renoveren en slopen. Er zijn nog een paar leegstaande panden in Ehv waar je wel toffe shoots kunt houden.
De eerste van die link is niet Buzludzha. Ook de beschrijving dat het een gas opslag silo is klopt niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:27 schreef very het volgende:
Als iemand hier bij any change google maps locaties bij weet...graag
http://gizmodo.com/an-eph(...)rial-ruin-1173257449
Die eerste heb ik al:
Buzludzha Monument
Ok...2e plaatje inderdaad danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef -Techno- het volgende:
[..]
De eerste van die link is niet Buzludzha. Ook de beschrijving dat het een gas opslag silo is klopt niet.
Daarnaast is het delen van locaties op openbare fora not done in de "urbex scene". Daar ga ik verder geen discussie over voeren trouwens. Maar voor iedereen die wat leuke locaties wilt doen, Luik en omgeving barst ervan.
Dat kan kloppen, voor 1 sept moest alles tegen de vlakte zijnquote:Op maandag 2 september 2013 09:17 schreef trainfreak het volgende:
Eventjes melden dat het niet meer de moeite is om nog naar Dadipark te gaan.
Ik was gisteren in de buurt en ben eventjes gaan kijken en alles is platgegooid ...
Blijkbaar ja...quote:Op maandag 2 september 2013 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, voor 1 sept moest alles tegen de vlakte zijn
Kritiek: dit is geen urbexquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:23 schreef Democrazy het volgende:
Laatst in Gent/Antwerpen geweest. Dat is ook een uitstekende locatie voor wat oudere architectuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kritiek is welkom!
Dit is geen urbexquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:23 schreef Democrazy het volgende:
Laatst in Gent/Antwerpen geweest. Dat is ook een uitstekende locatie voor wat oudere architectuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kritiek is welkom!
heb altijd maar 1 mooie met 4 rollertjes... en die donkere er bleef wat hangen in het toestel kwam ik daarna achter.quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef IrishBastard het volgende:
Die foto is wel echt sfeervol, de rest deed me niet zo veel
klopt! en dat klopt ook weer meteen niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:25 schreef very het volgende:
[..]
En of het "done" is of niet:
Ik weet niet of je de TT hebt gelezen?
Het noemen van locaties is nogal het hele punt van dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |