foto's zijn van 10-4-2013quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:33 schreef Merlijn het volgende:
Hmm. staat het nog in deze staat? Dan ga ik er binnenkort even kijken.
Ja vond ik ook en kom er iedere dag langs haha.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:02 schreef RadioSlut het volgende:
Dat zegt me eerlijk gezegd niks, Rf terrein.
Jammer dat ze dat gaan slopen, als je het oplapt heb je eigenlijk gewoon nieuwbouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 26-06-2013 18:32:42 ]I solemnly swear i'm up to no good
Hij gaat zo kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
haha. Je vriend weet het waarschijnlijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 26-06-2013 18:32:30 ]I solemnly swear i'm up to no good
Doe dat.. Klein vrouwtje, blonde labrador (die meestal smerig en nat is) even zwaaien dat is ik ^^quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:33 schreef RadioSlut het volgende:
Dankjewel, het komt me alsnog niet bekend voor, maar ik zal volgende week ofzo wel even een wandelingetje maken daar.
Zonde hoor. Ik weet niet of het pand nog in gebruik was, maar de laatste keer dat ik daar was lag er nog een kat in de etalage te zonnen. Hoop dat die geen slachtoffer is geworden van de brand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:00 schreef Timmos het volgende:
De welkbekende winkel in Doel is niet meer.....
[ afbeelding ]
Google wellicht. Ik denk niet dat je hem hier krijgtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef lumimi het volgende:
Weet iemand urban locatie in Rotterdam?
Kijk eens rond in industriegebieden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef lumimi het volgende:
Weet iemand urban locatie in Rotterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |