geld van de belasting komt pas ergens over 1 of 2 maanden, dus het heeft geen haastquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Al ergens een interessante bundel gespot?
die grap was al gemaaktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:30 schreef DrDentz het volgende:
O NEE PSN GAAT GELD KOSTEN LAS IK OP DE POWER UNLIMITED WEBSITE STOP DE PERSEN
Ooit wel, nu met 1 april nog niet. Als daarmee het PSN wat interessanter wordt dan Home vind ik het prima.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:30 schreef DrDentz het volgende:
O NEE PSN GAAT GELD KOSTEN LAS IK OP DE POWER UNLIMITED WEBSITE STOP DE PERSEN
Inderdaad! Als ze op de ps3 maar beter zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Money makes the world go round. Ik heb geen probleem met multi-platform games. Geef ze groot gelijk.
Moet bekennen dat ik dit ook een interessant fenomeen vindquote:
Wie heeft het over kopen? Ik krijg gewoon cadeautjes van Sony Europaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik dit ook een interessant fenomeen vindEerst de games kopen en daarna het computersysteem
Jij wacht op een vette PS3 bargain?
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik dit ook een interessant fenomeen vindEerst de games kopen en daarna het computersysteem
Ik heb ook eerst gewacht op FF XIII en toen die uitwas pas een PS3 gekocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik Yakuza 4 niet importeer maar haal in mei. Dan ben ik toch weer inTokio
haha zo zo zat ik ook xbox en ps3 games te verzamelen nog voordat ik de consoles hadquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Marble het volgende:
Teken dat je te veel RPG's speelt: ik lees net het woord "regen" in de zin van hergenereren i.p.v. neerslag. Ik snapte al niet waarom men het in een topique over het weer opeens over het healen van characters had. Even later viel gelukkig het kwartje.
Gewoon voorzichtig doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AAAAAAARGHLassen ze die blauwe schroef bij de HDD soms vast?
Wel uitkijken dat je de goeie schroevendraaier hebt, anders draai je de schroef zo kapot.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zorg voor een passende schroevendraaier en alleen ff kracht zetten bij de eerste beweging (en de goede kant op draaien natuurlijk)quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Bij mij zat er een kapotte schroef in, opengetrokken dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
En mocht dat niet lukken:quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De truuk is om een schroeverdraaier te vinden met een groot handvat maar wel met een klein kruis kopje. Ondertussen wel bijna gestripped
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
En mocht dat niet lukken:
[ afbeelding ]
Daar krijg je zelfs een dichtgeslibte non nog mee open
Mijn collega's kijken me nu raar aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Poit het volgende:
Daar krijg je zelfs een dichtgeslibte non nog mee open
Als ik dat allemaal zo lees denk ik dat ik er niet aan moet beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef Beach het volgende:
Huh, bij mij ging het echt eenvoudig die hd verwisselen.
Goed resultaat vereist goed gereedschap. Geen problemen gehad hiermee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Too late. Hij is kapot. Wat een slappe hap zeg. Kijken waar ik met een tang kan komen...
Als dat echt waar is, wil ik ook op die mailinglijst gezet wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie heeft het over kopen? Ik krijg gewoon cadeautjes van Sony Europa
moet je eerst iemand in de bips tasten daar (elleboogdiep overigens)quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als dat echt waar is, wil ik ook op die mailinglijst gezet worden
250 is dan ook genoegquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal zo lees denk ik dat ik er niet aan moet beginnen
maar goed, heb de 250 toch nog lang niet vol
Ach, das nog beter dan bij Nintendo, daar moet je echt volledig in de bips verdwijnen voordat ze ook maar gaan twijfelen om iets toe te sturenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:23 schreef Misan het volgende:
[..]
moet je eerst iemand in de bips tasten daar (elleboogdiep overigens)
Same here, zolang je de juiste schroevendraaiers gebruikt is er niets aan de hand. Laatst 320GB (omdat 500GB niet leverbaar was) geïnstalleerd zonder een centje pijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goed resultaat vereist goed gereedschap. Geen problemen gehad hiermee.
Owquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
250 is dan ook genoeg![]()
In maart 2008 heb ik m'n 40gb verwisseld voor een 160gb. En dat was toen nog bijna 100 euro
Istie ook niet, hij is begonnen met 60 GBquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIk wist niet dat de PS3 ooit begonnen is met 40Gb
Sterker nog: met 20 GB en zonder Wifiquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Istie ook niet, hij is begonnen met 60 GB
Jaa, maar niet in Europa natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Sterker nog: met 20 GB en zonder Wifi
niet sterker nog...deze was daarnaast te koop, er was gewoon de 20gb en 60gbquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
a.k.a. de Xbox 360 Pro?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Scheelt dat de PR-dames bij Nintendo NL bijzonder smakelijk zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ach, das nog beter dan bij Nintendo, daar moet je echt volledig in de bips verdwijnen voordat ze ook maar gaan twijfelen om iets toe te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |