Gewoon voorzichtig doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AAAAAAARGHLassen ze die blauwe schroef bij de HDD soms vast?
Wel uitkijken dat je de goeie schroevendraaier hebt, anders draai je de schroef zo kapot.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zorg voor een passende schroevendraaier en alleen ff kracht zetten bij de eerste beweging (en de goede kant op draaien natuurlijk)quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Bij mij zat er een kapotte schroef in, opengetrokken dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
En mocht dat niet lukken:quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
De truuk is om een schroeverdraaier te vinden met een groot handvat maar wel met een klein kruis kopje. Ondertussen wel bijna gestripped
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
En mocht dat niet lukken:
[ afbeelding ]
Daar krijg je zelfs een dichtgeslibte non nog mee open
Mijn collega's kijken me nu raar aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Poit het volgende:
Daar krijg je zelfs een dichtgeslibte non nog mee open
Als ik dat allemaal zo lees denk ik dat ik er niet aan moet beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef Beach het volgende:
Huh, bij mij ging het echt eenvoudig die hd verwisselen.
Goed resultaat vereist goed gereedschap. Geen problemen gehad hiermee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Too late. Hij is kapot. Wat een slappe hap zeg. Kijken waar ik met een tang kan komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |