Dat is zeker geen toeval, mannen denken over het algemeen nou eenmaal logischer en rationeler.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef Summers het volgende:
Hij heeft wel veel mannelijke aanbidders maar dat zal wel toeval zijn ...
Dus als iemand aan jou vertelt dat ie hetero of homo is, zie je in je gedachten zo iemand ook meteen seks bedrijvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef erodome het volgende:
Ik had prettiger kunnen sterven als ik me nooit randi voor had moeten stellen in zijn bed met een ander, of dat nu om een man of vrouw zou gaan...snik, een levendige fantasie is soms best vervelend
Oh voor mij wel hoor, nu is hij homo tja dan tel je toch niet echt meequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Alsof hij nu ineens anders is als gisteren toen ik dit nog niet wist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Hey, nu zie ik dat in gedachten opeens ook !quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus als iemand aan jou vertelt dat ie hetero of homo is, zie je in je gedachten zo iemand ook meteen seks bedrijven!
Hoi erodome, ik ben hetero.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef Amos_ het volgende:
Waarom komt in jouw quote ineens het woordje "sterven" voor?Dat heb ik niet eens getypt...spooky
Oh en ik zie nu ook dat "door' ineens "deur" is geworden? Huh?
Creepy hierquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
In deze mislukte quote is ook op spookachtige wijze 'door' veranderd in 'deur' en er zijn random hoofdletters verschenen.
Na bandstemmen nu ook forumtypo'squote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
In deze mislukte quote is ook op spookachtige wijze 'door' veranderd in 'deur' en er zijn random hoofdletters verschenen.
Er zijn zelfs woorden van plek gewisseld in die mislukte quotesquote:
Kunnen allerlei soorten woorden zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:20 schreef Amos_ het volgende:
Gilles de la Tourette staat niet gelijk aan het gebruik van dat soort woorden. Het uit zich veel vaker in motorische tics en ook snel afgeleid zijn, slechte concentratie etc.
Ik welquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ok volgens mij mis ik heel wat insider jokes want ik vind het niet eens een grappige opmerking.![]()
Kun je hem dan aan mij uitleggen.quote:
Vooral vieze woorden. Het werkt altijd op mijn lachspieren als ik zo iemand op tv zie, maar kan me zo voorstellen dat het vreselijk moet zijn om dat soort dingen te móeten roepenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kunnen allerlei soorten woorden zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dat is de algemene gedachte maar dat is dus ook niet waar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral vieze woorden. Het werkt altijd op mijn lachspieren als ik zo iemand op tv zie, maar kan me zo voorstellen dat het vreselijk moet zijn om dat soort dingen te móeten roepen
Hmm, blijkbaar hebben de believers dus geen een vreemd een ander gevoel voor humor t.o.v. de non-believersquote:
Nee? Nou, die ik gezien heb wel hoor. Het was 1 en al geslachtsdelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou dat is de algemene gedachte maar dat is dus ook niet waar.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee? Nou, die ik gezien heb wel hoor. Het was neuken, likken, beffen en kut
Waarschijnlijk omdat ze op televisie alleen de 'leuke' stukjes uitzendenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
Nee? Nou, die ik gezien heb wel hoor. Het was neuken, likken, beffen en kut
Zal wel komen omdat deze mensen er meer uitspringen bij wijze van spreken. Het is shockerend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]Die heb je er ook bij inderdaad. Maar in het ziektebeeld is dat geloof ik maar 5-10% en dan zijn er ook nog verschillende gradaties qua regelmaat waarin etc.
Maar wat dit met een grijze homo te maken heeft weet ik ook niet
Het is ook lastig samenleven met iemand die dat heeft zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat deze mensen er meer uitspringen bij wijze van spreken. Het is shockerend.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:08 schreef Michielos het volgende:
laten we de numerologie eens op los laten
H = 8
O= 15
M= 13
O = 15
R = 18
A= 1
N= 14
D= 4
I = 9
HOMO = 51