Ten eerste heeft hij maar 1 test, ten tweede is die niet kinderachtig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:37 schreef Cristal het volgende:
[..]
Die gast spoort niet helemaal met z'n kinderachtige testjes (en je hoeft niet paranormaal te zijn om dat te zien dat die man gewoon zielig is)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef _Led_ het volgende:
Als ik beweer te kunnen fietsen vind ik het helemaal niet erg als jij zegt dat je dat wel eens wilt zien.
Helemaal met je eens. Ik vind het zelf zeer goed dat er mensen als Randi zijn die aantonen dat zodra ze (mensen met een "gave") onder "controleerbare omstandigheden" hun gave moeten laten zien, ze het niet waar kunnen maken. Die mensen verdienen in sommige gevallen echt een kogel, omdat ze beweren met een overleden dierbare te spreken en die mensen zo "valse" hoop geven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ten eerste heeft hij maar 1 test, ten tweede is die niet kinderachtig.
Als iemand zegt : "Ik kan 20 meter hoog springen !", is het dan kinderachtig om te zeggen : "O ja ? Laat maar eens zien dan. Maar je mag niet valsspelen !".
Imho is het kinderachtig om allerlei stoere claims te maken, maar er voortdurend bij te zeggen "maar ik ga het lekker niet bewijzen !".
Als jij echt een gave hebt heb je toch helemaal niks te vrezen als iemand kritisch toekijkt ?
Als ik beweer te kunnen fietsen vind ik het helemaal niet erg als jij zegt dat je dat wel eens wilt zien.
Mensen die bang zijn voor kritische toeschouwers hebben iets te verbergen.
Ook niet als je er 1 miljoen voor krijgt. Degene die aan James Randi aan kunt tonen dat ze speciale gaven hebben, krijgen het bedrag van 1 miljoen dollar. Makkelijk verdient als je zo zeker van je zaak bent.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou eh, dat vind ik wel een beetje onzin en een rare vergelijking. Als iemand bewijs van mij wil zien dat ik kan fietsen ga ik dat echt niet voordoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |