Nee maar voordat die hele toko geplunderd wordt en wij voor niks half Nederland afreizenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou van 2 setjes correctors, een lakje en wat silkwraps loopt de winkel nie leeg nie![]()
Mocht ik daar komen en ze hebben niets meer laat ik het je even weten per PMquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar voordat die hele toko geplunderd wordt en wij voor niks half Nederland afreizen!
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mocht ik daar komen en ze hebben niets meer laat ik het je even weten per PM
ja, 6,75quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef miss--moana het volgende:
hmm...ik weet dus zo 1,2,3 niet wat ze nog bij die aanbieding hebben van die 7 voor 10 maar weet iemand hoe duur het verzenden naar mijn toe zou zijn ?
hmm....valt mee. Maar ik weet nu dus niet welke lakjes ze daar hebben :S iemand die weet welke daar verkocht worden?quote:
Ik heb het ook niet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hmm....valt mee. Maar ik weet nu dus niet welke lakjes ze daar hebben :S iemand die weet welke daar verkocht worden?
Ik had een overzicht maar kan het niet meer vinden
Die is te groen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Diamond Cosmetics Don't Teal My Heart Away?
is goed, bedankt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet!
Maar ik ga nu iig, ik zal wel ff kijken of ik een lijstje maken als ik daar ben, kan je altijd nog kijken of je iets met nune of daph kan afspreken
Heb ik ook op m'n opi's, dan weet je zeker dat ze echt zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
hmm.
denken jullie eens mee?
even naar aanleiding van dat 'neppe OPI verhaal' van even geleden.
ik heb hier 4 flesjes OPI staan, allen vandaag bezorgd door TD (yay)
ik zag op 1 van die flesjes een soort smudge op het glas, na wat onderzoeken en krabbelen bleek het geen smudge, maar er is echt iets uit weggevijld (serienummer?)
en dat is dus met alle 4 de flesjes zo
liek, why?
ik kan niet verzinnen waarom
Heb ik ook op al mijn flesjes ja en wat stormqueen hier boven zegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
hmm.
denken jullie eens mee?
ik zag op 1 van die flesjes een soort smudge op het glas, na wat onderzoeken en krabbelen bleek het geen smudge, maar er is echt iets uit weggevijld (serienummer?)
liek, why?
Ik had hier toen een keer ergens gelezen dat dat wel vaker wordt gedaan, zodat het niet achterhaald kan worden waar ze vandaan komen ofzo, dacht dat het in die richting wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
hmm.
denken jullie eens mee?
liek, why?
ooohquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik ook op m'n opi's, dan weet je zeker dat ze echt zijn.
Zo kan de verkoper niet getraceerd worden
Meestal gebeurt dat als de OPI's niet helemaal volgens de juiste kanalen zijn vergaard
Wat heb je voor kleuren zelf dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die is te groen.![]()
Het is een lastig kleurtje. Ik heb aardig wat teal/petrol maar niet een die de goede kleur heeft.
Misa Toxic Seduction? Niet helemaal petrol, maar wel mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ik jullie vanavond een foto laat zien van mijn jasje, zouden jullie dan mee willen denken voor bijpassende nagellak? Normaal ben ik niet zo matchy-matchy maar bij dit jasje wil ik wel graag een lakje dat er zo precies mogelijk bij past.![]()
Ik moet hem straks ophalen maar alvast wat brainstormmateriaal: het moet petrol zijn. Een beetje zoals Catrice Royal Petrol maar dan wat lichter en frisser van kleur.
Je kunt de zooi bij de nagelriemen makkelijk netjes maken met een correctiepen of gewoon n wattenstaafje met remover eropquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:57 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Met China Glaze Millennium. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind, omdat je alle oneffenheden ziet. En aangezien ik nog niet zo netjes kan lakken ziet het er bij mijn nagelriemen erg lelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |