quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:19 schreef mirannie het volgende:
En nu ga ik even naar het postkantoor postzegels halen om de swaplakjes voor tilicious en MissJ op de post te doen
briljantquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Skaai het volgende:
Ohja heel grappig, ik werk op Schiphol in de beveiliging en doe ook aan X-Ray kijken.
Gisteren kwam er een tas voorbij op het beeldscherm en ik herkende een China Glaze (OPI herken ik ook) lakje in de tas van een mevrouw. Dus ik roep dat naar haar
'That's China Glaze!' en ze laat haar nagels zien en trekt het potje uit haar handtas en roept 'OMG you are really good!'
.
Haha dan doe je er een paar swatchjes van je nagels bijquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je ze nu bestelt heb je die wielen over tien dagen in huis, zoveel langer dan TD is dat niet toch?
Oh, vacatures waarbij ze een pasfoto willen![]()
Meestal bij die groothandels doe je gewoon alles, dus zowel showroom als magazijn als de administratie enzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha dan doe je er een paar swatchjes van je nagels bijals die representatief genoeg zijn dan is dat toch ongeveer net zoiets als met die afslankpillen
En btw als je in een magazijn werkt maakt het toch helemaal niks uitdat snap ik niet helemaal van ze..
Ik ben omquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je ze nu bestelt heb je die wielen over tien dagen in huis, zoveel langer dan TD is dat niet toch?
Oh, vacatures waarbij ze een pasfoto willen![]()
wat kosten silkwraps?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik fiets zo ff naar Veldhoven, nog bestellingen?
(moet silkwraps en lijm halen voor m'n scheur)
nou zo'n pakje silk kost een euro of 4. Maar ik weet niet of ze al voorgeknipt zijnquote:
hmm. *twijfel*quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou zo'n pakje silk kost een euro of 4. Maar ik weet niet of ze al voorgeknipt zijn
Hebben ze nog die actie met 7 lakjes voor 10 euro daar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik fiets zo ff naar Veldhoven, nog bestellingen?
(moet silkwraps en lijm halen voor m'n scheur)
Wilde ik ook vragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hebben ze nog die actie met 7 lakjes voor 10 euro daar?
Hoe laat ga je? Want ik wil misschien wel een lakje!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.beautycompany.(...)r-silk-91cm/g7/p426/
Is profi spul hoor!quote:
Ja, maar de keuze is niet meer zo ruim!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hebben ze nog die actie met 7 lakjes voor 10 euro daar?
Over een kwartier, dus opschietenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat ga je? Want ik wil misschien wel een lakje!
Ja zit al even door de site te bladerenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over een kwartier, dus opschieten
En anders ga ik nog wel een keer terug
Check, 2 setjes van tien dus?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
Zou je voor mij mischien 2x deze:
http://www.beautycompany.(...)-nav--10st/g86/p855/
mee willen nemen? Alleen als het geen probleem is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |