\quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vooral veel dingen die niet in een kleine doos passen eigenlijk zoals handcrème, manicure bowl, een flink pak silk wraps, Orly Nail Rescue, treatments in grote verpakkingen, healthy hoof crème en verder nog een paar
Diamond Cosmetics Don't Teal My Heart Away?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ik jullie vanavond een foto laat zien van mijn jasje, zouden jullie dan mee willen denken voor bijpassende nagellak? Normaal ben ik niet zo matchy-matchy maar bij dit jasje wil ik wel graag een lakje dat er zo precies mogelijk bij past.![]()
Ik moet hem straks ophalen maar alvast wat brainstormmateriaal: het moet petrol zijn. Een beetje zoals Catrice Royal Petrol maar dan wat lichter en frisser van kleur.
Leuk hoor!! Ik zat me trouwens af te vragen hoeveel lakjes je nog kunt bestellen als je een set van 10 nagelwielen neemt. Zou dat als 1 lakje tellen of als 2?? Of als 1 grote en 1 kleine, haha.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vooral veel dingen die niet in een kleine doos passen eigenlijk zoals handcrème, manicure bowl, een flink pak silk wraps, Orly Nail Rescue, treatments in grote verpakkingen, healthy hoof crème en verder nog een paar OPI en ChG die uit het assortiment gaan, Orly Sweet Collection en de Up&Away Collection.![]()
Jeej!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk hoor!! Ik zat me trouwens af te vragen hoeveel lakjes je nog kunt bestellen als je een set van 10 nagelwielen neemt. Zou dat als 1 lakje tellen of als 2?? Of als 1 grote en 1 kleine, haha.
En nu ga ik even naar het postkantoor postzegels halen om de swaplakjes voor tilicious en MissJ op de post te doen
Dat heeft daar niets mee te maken.... dat heeft te maken met het formaat jwtz.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk hoor!! Ik zat me trouwens af te vragen hoeveel lakjes je nog kunt bestellen als je een set van 10 nagelwielen neemt. Zou dat als 1 lakje tellen of als 2?? Of als 1 grote en 1 kleine, haha.
En nu ga ik even naar het postkantoor postzegels halen om de swaplakjes voor tilicious en MissJ op de post te doen
2! Nou aangezien wij beiden werk zoeken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben 2 vacatures bij OPI nederland
*solliciteert*
Helmond hequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2! Nou aangezien wij beiden werk zoeken!
Sowieso, op eBay heb je voor 3 euro 10 nagelwielen.. Das inclusief verzendenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
leg maar eens tien nagelwielen op elkaar en schat in hoeveel flesjes nagellak in die ruimte passen, dan weet je het ongeveer
dat vooral. Vanuit Hongkongquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sowieso, op eBay heb je voor 3 euro 10 nagelwielen.. Das inclusief verzenden
idd hoe doen ze datquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vooral. Vanuit Hongkong
Je vraagt je toch af hoe ze daar in godsnaam nog op verdienen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan mag jij de showroombaan, ga ik wel in het magazijn
Ik ben gewoon dramatisch ongeduldig en wil als ik nieuwe lakjes heb, ze meteen op een nagelwiel doen om ze te bewonderen. Maar misschien moet ik m´n ongeduld toch maar eens opzij zetten, haha.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sowieso, op eBay heb je voor 3 euro 10 nagelwielen.. Das inclusief verzenden
als je ze nu bestelt heb je die wielen over tien dagen in huis, zoveel langer dan TD is dat niet toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dramatisch ongeduldig en wil als ik nieuwe lakjes heb, ze meteen op een nagelwiel doen om ze te bewonderen. Maar misschien moet ik m´n ongeduld toch maar eens opzij zetten, haha.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, kijk dan wat een mooi meisje!
Die verkoopt sowieso al 30% meer door d'r hoofd
Wel als je beautyproducts verkoopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]Dat is lief van je, maar ik denk dat je zonder een goed verkooppraatje ook niet veel verkoopt.
Een beetje zoiets als Bastiaan van Schaik een modegoeroe noemen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel als je beautyproducts verkoopt.
Dikke mensen zullen ook niet makkelijk een afslankpil verkopen
Echt ik zie mezelf al aankomen whehehe! Ja mevrouw, deze pil werkt ECHTEn die klanten zo:
Eh ja, treffender had ik het niet kunnen omschrijvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een beetje zoiets als Bastiaan van Schaik een modegoeroe noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |