abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79522367
ModelsOwn met een leuke actie;

Als je hun vragenlijst invult, krijg je een e-mailtje waarin je op je volgende bestelling 30% korting krijgt!
http://www.modelsownit.com/blog/most-wanted-competition/

Of je wint de eerste prijs, waarbij je de 12 meest gewilde lakken krijgt.
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:30:29 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_79522376
OMG geweldig
disclaimer
pi_79522396
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Skaai het volgende:
Ohja heel grappig, ik werk op Schiphol in de beveiliging en doe ook aan X-Ray kijken.
Gisteren kwam er een tas voorbij op het beeldscherm en ik herkende een China Glaze (OPI herken ik ook ) lakje in de tas van een mevrouw. Dus ik roep dat naar haar 'That's China Glaze!' en ze laat haar nagels zien en trekt het potje uit haar handtas en roept 'OMG you are really good!' .
Lol xD
pi_79522398
quote:
Ohja heel grappig, ik werk op Schiphol in de beveiliging en doe ook aan X-Ray kijken.
Gisteren kwam er een tas voorbij op het beeldscherm en ik herkende een China Glaze (OPI herken ik ook ) lakje in de tas van een mevrouw. Dus ik roep dat naar haar 'That's China Glaze!' en ze laat haar nagels zien en trekt het potje uit haar handtas en roept 'OMG you are really good!' .
pi_79522429
quote:
Hahaha
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:41:21 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79522756
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Die wilde ik vandaag juist hier komen spammen

Dus bij deze:
Color Club - Wild at Heart
[ afbeelding ]

*Betreurt het ontplofte flesje nogmaals*

"Helaas" zit m'n Snowcone er nog zo mooi op, anders had ik er meteen een holo opgegooid. (Maar ik moet m'n haar nog wassen...)

Gisteren nog een tijdje bij de WIC display staan kijken, het is maar goed dat ik even écht niets meer mag kopen, anders was ik met een stapeltje groene lakjes thuisgekomen. (En waarom is Helsinki een nude? Ik ben geen heel groot fan van nudes. En kleurtjes voor namen kopen is veel leuker als het kleurtje tof is. )

Woei, smileyoverload.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:47:42 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_79522992
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*Betreurt het ontplofte flesje nogmaals*

"Helaas" zit m'n Snowcone er nog zo mooi op, anders had ik er meteen een holo opgegooid. (Maar ik moet m'n haar nog wassen...)

Gisteren nog een tijdje bij de WIC display staan kijken, het is maar goed dat ik even écht niets meer mag kopen, anders was ik met een stapeltje groene lakjes thuisgekomen. (En waarom is Helsinki een nude? Ik ben geen heel groot fan van nudes. En kleurtjes voor namen kopen is veel leuker als het kleurtje tof is. )

Woei, smileyoverload.
Raar is dat he, Kingston is ook een nude (wel een holo nude ).
Like, als ik ergens geen nude-associatie bij heb is het wel Kingston
disclaimer
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:52:28 #208
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79523174
quote:
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Raar is dat he, Kingston is ook een nude (wel een holo nude ).
Like, als ik ergens geen nude-associatie bij heb is het wel Kingston
Precies dat! Ik wil gewoon dat de kleurtjes je doen denken aan de stad of het land! Amsterdam heeft toch ook een tulpenkleur?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:00:03 #209
297037 SmurF1n
Faster than a pitstop
pi_79523499
Hey, ik lees al een paar topics mee en heb nu toch maar een account aangemaakt

O.P.I. - My Private Jet na een paar dagen, dus het ziet er niet meer uit op deze foto (A)

Catrice - Coral Pink heb ik sinds gisteravond op

Ik heb wel lelijke nagels vergeleken met jullie, ik kan ze alleen niet langer laten groeien ivm gitaar spelen en karten
pi_79523664
Skaai echt geniaal
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79523697
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef SmurF1n het volgende:
Hey, ik lees al een paar topics mee en heb nu toch maar een account aangemaakt

[ link | afbeelding ]

O.P.I. - My Private Jet na een paar dagen, dus het ziet er niet meer uit op deze foto (A)

[ link | afbeelding ]
Catrice - Coral Pink heb ik sinds gisteravond op

Ik heb wel lelijke nagels vergeleken met jullie, ik kan ze alleen niet langer laten groeien ivm gitaar spelen en karten
Welkom Zover ik kan zien heb je gewoon mooie verzorgde nagels hoor.
pi_79523716
Ik ga zaterdag naar de markt in Beverwijk (voor het eerst )..... wat kan ik daar zoal scoren op nagellakgebied?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_79523780
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn eerste (bijna helemaal) goed gelukte Konad

Weet nu ook wat ik fout deed, las gister ergens dat je niet te hard moet duwen op de plate met je stempel, anders druk je de lak er in, en dat deed ik dus wel.
Wat goed gelukt
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Die wilde ik vandaag juist hier komen spammen

Dus bij deze:
Color Club - Wild at Heart
[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
Had weer zin in mintgroen:
[ afbeelding ]

New Delhi van Herôme W.I.C.: maar 1 laagje (over de vorige, oranje NOTD heen!, dus hij dekt geweldig!)

Ben erg blij met de 3 W.I.C. lakjes die ik tot nu toe heb, dus wil zeker meer van dit merk!
Dan dekt die inderdaad wel erg goed. Als het goed is heb ik binnenkort ook een W.I.C. lakje, ben heel erg benieuwd!
  † In Memoriam † woensdag 24 maart 2010 @ 11:08:42 #214
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_79523873
Oh en ik heb gisteren al mijn nagels gekortwiekt. Ze zagen er niet meer uit en waren heel stom en en gewoon beroerd. Nu ga ik ze weer liefkozen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_79523929
Hoeveel kosten die WIC lakjes eigenlijk en waar kan je ze kopen?
Ik heb er namelijk nog geen 1, dus wordt tijd om die te gaan scoren
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:11:38 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_79524003
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:10 schreef MissJ het volgende:
Hoeveel kosten die WIC lakjes eigenlijk en waar kan je ze kopen?
Ik heb er namelijk nog geen 1, dus wordt tijd om die te gaan scoren
6,95 douglas
disclaimer
pi_79524200
en scoor meteen wat thinner Ik vind die Herome WICjes aardig indikken na een tijdje. Het is net als met honden, op een gegeven moment gaan ze op hun baasje lijken.
pi_79524290
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
6,95 douglas
senk joe! Ik ga eind van de middag gelijk even kijken
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef snkr-xxx het volgende:
en scoor meteen wat thinner Ik vind die Herome WICjes aardig indikken na een tijdje. Het is net als met honden, op een gegeven moment gaan ze op hun baasje lijken.

Hmm thinner, die doe ik wel bij mijn volgende TD bestelling bestellen
pi_79524403
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef AmNaBa het volgende:
WoW Wat gaan die topics toch rap zo zeg...
Ik was verbaasd over de rainbow nagels, maar ook the rainbow after....
had je wel basecoat gebruikt?
Ik gebruik nooit een basecoat
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[ afbeelding ]
pi_79525282
Woah stufi is binnen!
Bidden jullie even mee dat mijn medium TD doos er niet uitgepikt wordt door de douane?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:48:15 #221
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79525472
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Woah stufi is binnen!
Bidden jullie even mee dat mijn medium TD doos er niet uitgepikt wordt door de douane?
Ik bid niet, maar ik duim wel voor je!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:50:20 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79525565
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dit dus!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79525575
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Woah stufi is binnen!
Ik duim heel hard mee!! Maar een medium doos dan heb je echt een gave grote bestelling geplaatst. Wat zit er allemaal in??
pi_79525623
Btw, mijn TD pakketje van de 17de is binnen Wat zijn Orly witch´s blue en velvet rope mooi

En volgens mij heb ik al weer genoeg op mijn wishlist staan om een doosje van 9 mee te vullen Dit kan toch niet!

Heb trouwens wel een hoop paarse kleurtjes nu die ik zeer waarschijnlijk niet ga dragen... vallen een beetje tegen... dus binnenkort waarschijnlijk veel paars in het ruiltopic hihi
pi_79525933
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:50 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik duim heel hard mee!! Maar een medium doos dan heb je echt een gave grote bestelling geplaatst. Wat zit er allemaal in??
Vooral veel dingen die niet in een kleine doos passen eigenlijk zoals handcrčme, manicure bowl, een flink pak silk wraps, Orly Nail Rescue, treatments in grote verpakkingen, healthy hoof crčme en verder nog een paar OPI en ChG die uit het assortiment gaan, Orly Sweet Collection en de Up&Away Collection.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. En als ik het wel zou doen dan zeker niet om iets als nagellak.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')