Het zijn er wat meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:23 schreef Holy_Goat het volgende:
ohnee toch niet.
Nou... begin even bij de spaties....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik zie de fout nog steeds niet bij die onedayfly. Ben ik nu een vmbo-er?
quote:
Afgezien van het ontbreken van spaties na alle punten, zie ik hem eigenlijk niet? Ik zal er ongetwijfeld straal overheen kijken hoor...quote:
Het plaatje is dynamische afbeelding direct van teletekst, dus het is al aangepast. Eerst stond er verspreidtquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:20 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Afgezien van het ontbreken van spaties na alle punten, zie ik hem eigenlijk niet? Ik zal er ongetwijfeld straal overheen kijken hoor...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het plaatje is dynamische afbeelding direct van teletekst, dus het is al aangepast. Eerst stond er verspreidt
Pijnlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:46 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
En dat dan op een halve pagina van Sp!ts
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:10 schreef Carmw het volgende:
[ afbeelding ]
De Verenigde Staten van Anerika!
Da's gewoon een typfout.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:46 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
En dat dan op een halve pagina van Sp!ts
Die is wel heel ernstig ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:25 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://copytijgers.wordpress.com/2010/04/06/zoek-de-fouten/
Ik lachte hardop.quote:
En dan mis ik ook nog een lidwoord...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Xaryna het volgende:
afbeelding
2x goed, en dan toch...
(nee, ik heb het niet groter...)
En vergeet ook de laagste garantie op de prijs niet...quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:41 schreef Kings het volgende:
Zo'n slechte spelfout. Ik krijg er jeuk van!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |