suzanna, hier vragen ze daar ook geregeld om. maar dat is toch geen zeuren? ik vind 't wel leuk als ze dat willen. en 't kan lang niet elke dag dus als het wel uitkomt dan vind ik dat prima.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef Suzanna het volgende:
Doen ze dat bij jullie ook? Altijd zo zeuren om bij een ander te mogen spelen of dat er een vriendje/vriendinnetje bij jullie mag? Hier is het aan de orde van de dag...
Wat goed!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef Muks het volgende:
(..)
Oudste had voor zijn spreekbeurt een ZG+ (10), hij heeft 25 minuten gepraatvan wie zou ie dat toch hebben. En dat over donald duck.
Zelfde hier. Juul is ook zo'n reus. Die lijkt wel 6, maar wordt pas 5 overmorgen. En hij is stiekem nog echt een ongeleid projectiel, en zéker nog niet één van de oudste kleuters.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef She-Wolf het volgende:
Ik had het ook niet zo snel al verwacht, daardoor. Wat misschien wel scheelt is dat ze zo'n beetje het langste meisje van de klas is en ook heel vrij en wijs in haar praten. Daardoor wordt ze ook ouder geschat. In het begin waren het ook vooral de oudere meisjes waar ze mee afsprak. Nu spreekt ze af met wie er maar zin heeft.
Vanavond had ik nog een 10 minuten gesprekje op school en daar zei de nieuwe juf, die nu invalt vanwege zwangerschapsverlof van één van de juffen, dat ze eerlijk gezegd ook dacht dat ze een oudste kleuter was. Wat best lastig is soms, omdat ze daardoor ook overschat wordt. Ik betrap mezelf er ook wel eens op. Dat ik echt even moet denken: "Oh ja, je bent nog maar 4."
Woehoei, een feestje voor je ongeleide reusquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:46 schreef renzell het volgende:
[..]
Zelfde hier. Juul is ook zo'n reus. Die lijkt wel 6, maar wordt pas 5 overmorgen. En hij is stiekem nog echt een ongeleid projectiel, en zéker nog niet één van de oudste kleuters.
Vanmiddag het eerste kinderfeestje in mijn leven!Drie jongetjes uit z'n klas heeft Julius uitgenodigd. Met zijn vieren vormen ze de terreurbeweging van de klas, als ik de juffen moet geloven.
Het zal nog wat worden vanmiddag. Na school proppen we het hele stel in de auto en rijden naar de Speeldernis (een natuurspeeltuin hier in Rotterdam). Daar is het cake eten, schmincken, choco drinken, kado's geven en dan 2 uur lang rausen. Vervolgens neem ik ze mee naar huis en eten we hier als afsluiter nog pannenkoeken. Moet goed komen lijkt me. Ik ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |