Ik weet dat de EO deze post opvangt. Wat ze er verder mee doen weet ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ze bij de post wel een hele afdeling hebben waar al dat soort kaarten voor Sinterklaas, Kerstman en hemel terecht komen. Wel een leuk idee eigenlijk. Een postvakje voor de hemel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grijs op 01-04-2010 17:10:17 ]"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
Ik had het ook opgegeven maar D kent het nu een jaar ongeveer (hij is nu 9). Alleen wel op "zijn manier" en nog wat traag.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef livelink het volgende:
Job krijgt het niet voor elkaar om het te leren. School heeft het opgegeven en ik heb me er op gestort, maar het kwartje valt maar niet. Ik word er echt een beetje wanhopig van.
Jij bedoelt deze? Die wil mijn zoon echt niet in ieder geval. Hij heeft ze wel gehad in groep n1 en 2 trouwens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef poemojn het volgende:
Is dat dan een verschil tussen jongens en meisjes? Myrthe's gymschoenen hebben gewoonlijk elastiek (en gebruikt ze nooit).
leuk he die kleuterschoolquote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef pinquit het volgende:
of een 'kind totaal veranderd na begin op school, is dit normaal?'
Ik ga inderdaad eens een 5minuutje met haar regelen na schooltijdquote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef moussy het volgende:
Klinkt wel heftig pinqik herken het (gelukkig..) niet. Heb je al met de juf gesproken hoe hij op school is?
Doenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad eens een 5minuutje met haar regelen na schooltijdeens vragen hoe hij daar is.
Kost niet veel, is wel een uitkomstquote:Op woensdag 7 april 2010 07:18 schreef livelink het volgende:
Die hebben wij ook voor Job. Maar hij heeft ook schoenen met veters (die de hele tijd los gaan ondanks driedubbele knoop) en de juffrouw werd compleet gestoord van telkens opnieuw zijn veters strikken. Die schoenen mag hij nu dus niet meer aan naar school, maar hij wil ze wel heel graag aan. Dan is de andere optie dat hij zelf leert strikken, maar dat lukt dus ook niet. Nu ben ik linkshandig en het lijkt alsof ik het dan ook verkeerd voordoe voor rechtshandige kinderen. Dat probleem had ik bij Katja ook indertijd. Bij haar viel het kwartje pas toen de buurvrouw haar liet zien hoe het moest. Misschien moet ik de buurvrouw ook maar eens inschakelen voor Job.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |