leuk ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef trui het volgende:
maar haar positieve conclusie na afloop was: 'zo, nu weet ik ook hoe zwemmen gaat'.
Ik slaap nog steeds (dus al meer dan 25 jaar) met de zijkant van mijn dekbed onder mijn lijf gevouwen, zodat ik erop lig en er geen skelethand van onder mijn bed mij uit mijn bed kan sleuren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef Lishe het volgende:
Herkenbaar! Ik sliep maanden met mn onderlaken stevig vastgeklemd. Als er dan een vampier zou komen kon hij me niet meenemen, want dan moest hij het bed ook meesleuren. (gelukkig snapte ik toen niet dat De Vampier dan alleen mn hoeslaken mee hoefde te sleuren)
Na een gesprekje met papa is ze uiteindelijk gaan slapen maar ze was er denk ik zo verschrikkelijk moe van, ze werd gister pas om half 9 wakker (geen shcool gister).quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef poemojn het volgende:
Wat vervelend LivelinkIs er geen andere zwemschool waar hij het nog zou kunnen proberen? Misschien scheelt t als je iets met een kleinere groep vindt bijv.?
Dat soort acties heeft J ook wel eens Vicky. En ze slaapt gewoonlijk niet voor 21u. Soms vind ik haar dan uiteindelijk in bed met allerlei puzzels, en haar 'bruiloftjurk' aan over haar pyjama.Wel zielig als ze zo boos worden dat ze er zelf niet meer uit kunnen krijgen (als ik jou goed begrijp).
Is Amber daarna wel rustig gaan slapen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef livelink het volgende:
Al die zwemverhalen hier. Wij hebben Job jammer genoeg van zwemles moeten halen. De badmeester gaf aan dat hij hem niet meer aankon![]()
Zo jammer, want hij is er zo goed in en hij vond zwemvaardigheden eigenlijk hardstikke leuk. Maar hij heeft twee keer een hele moeilijke bui gehad in het zwembad en toen ging het gewoon even niet meer. We hebben wel met de desbetreffende badmeester afgesproken dat Job het na de zomervakantie nog een keertje mag proberen.
ik dacht dat jullie ook bij akwaak zwemden ??? want dat doen wij ook, maar tijdens het proefzwemmen (het eigenlijke afzwemmen) kun je wel degelijk dus niet door mogen naar het afzwemmen waar je als familie en ouders kunt kijken. Tenminste zo werkt het bij onze akwaak. Alicia haalde het proefzwemmen twee weken geleden bv niet en mocht dus niet naar het afzwemmen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:05 schreef poemojn het volgende:
Hier haalde iedereen z'n diploma bij het afzwemmen. Een kind kwam niet door het gat en mocht het nog een paar keer proberen toen al het publiek weg was. Toen toch nog gehaald.
Volgens mij is het proefzwemmen ook eigenlijk het daadwerkelijke halen van het diploma en het afzwemmen meer voor de sierquote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie ook bij akwaak zwemden ??? want dat doen wij ook, maar tijdens het proefzwemmen (het eigenlijke afzwemmen) kun je wel degelijk dus niet door mogen naar het afzwemmen waar je als familie en ouders kunt kijken. Tenminste zo werkt het bij onze akwaak. Alicia haalde het proefzwemmen twee weken geleden bv niet en mocht dus niet naar het afzwemmen.
Dat is het ook, maar ze moeten met het afzwemmen wel door het gat. Als het in eerste instantie niet lukt mag dat vaak nog achteraf, maar als het dan ook niet lukt haal je het toch niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volgens mij is het proefzwemmen ook eigenlijk het daadwerkelijke halen van het diploma en het afzwemmen meer voor de sier
ik zat laatst over hetzelfde te denken.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef trui het volgende:
vanaf welke leeftijd vinden jullie het trouwens acceptabel om de autostoel te vervangen door alleen zo'n onderzitje? we hebben hier thuis wat discussie over. het lijkt mij veiliger om de rugleuning-met-zijflappen er nog een tijdje aan te laten zitten, zolang ze daar nog inpassen. maar het zit vast lekkerder en wat vrijer zonder die achterkant.
quote:
Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:41 schreef trui het volgende:
..maar er zijn volgens mij geen regels over die extra beschermende achterkant/zijkanten?
het gaat bevroren de bak in, en dan is het na een paar uur pas ontdooid. Ik geef het nu alleen nog maar mee naar de overblijf en hij staat nog steeds overend hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:14 schreef Suzanna het volgende:
Zijn er hier nog kinderen die schoolzwemmen krijgen? Onze school doet dat niet (meer) en daarom moet je je zelf bij een zwembad inschrijven ervoor. Ik vind het echter behoorlijk prijzig, niet dat we het dan niet gaan doen maar het is voor twee kinderen tegelijk wel veel geld... 27,50 voor vier weken (vier keer drie kwartier dus). Is dat een gangbare prijs?
Ingrid, misschien kun je gewoon meerijden met andere ouders die als begeleider meegaan?
Vorige week zijn ze hier op schoolreis geweest, naar Blijdorp. Wel heel erg leuk maar ook een heeel lange dag voor kleuters...
Ze kregen idd snoep van de begeleiders, dat wist ik niet, en de volgende keer ga ik ze ook meer dingen zoals komkommer meegeven, had ik niet aan gedacht. Goed idee!
Buurvrouw, van die sushi - is dat niet gevaarlijk als het warmer weer is?? of is dat dan sushi zonder vis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |