misschien met een kleinere naald proberen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De bloempjes werden in verhouding te groot...
Met dikker draad wordt het niet heel mooi, ontdek ik net. Propperig. Zou ik het draad kunnen splitsen? Een draad bestaat immers uit 4 dunnere draden...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien met een kleinere naald proberen?
splitsen met catania gaat niet. dan breken de draadjes heel snel maar met wil gaat t misschien wel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Met dikker draad wordt het niet heel mooi, ontdek ik net. Propperig. Zou ik het draad kunnen splitsen? Een draad bestaat immers uit 4 dunnere draden...
Dat heb ik bij de voorkant van mijn tas ook gedaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef mijsje het volgende:
daar zit ik ook mee wampi! ik zit maar te denken, maar beginnen... ho maar
ik ga een tekeningetje maken denk ik, om te zien hoe het moet worden...
ik heb in ieder geval (goeie tip M@x!!!) zwart voor tussen de squares zodat de kleuren echt naar voren springen...
daarom heb ik ook in mijn tas met zwart gewerkt. Lekker knallende kleuren, en t bijkomende voordeel dat je dan niet ziet of de onderkant vies isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef mijsje het volgende:
dat is ook zo Muck, ik vind het zwarte de kleuren echt mooi ophalen...
t scheelt dat t zaterdag af moet zijn, dus daarna komen de foto'squote:jammer Ynske, ik ben heel benieuwd hoe je volgende project eruit ziet...
niet verwacht helemaal nietquote:hoe vond je de ontknoping van wie is de mol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Spiegelei op 27-03-2010 21:57:07 (spoilertje) ]klerkje
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef Spiegelei het volgende:
Ik heb de eerste proeve van het HK patroontje gemaakt. -klik-
Ik hoop dat ik duidelijk ben en het goed heb beschreven. Als er fouten in staan of er iets onduidelijk is dan hoor ik het graag!
daarom heb ik ze in rondjes gehaakt, zodat je wel een goede en slechte kant kreeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
Klopt het trouwens dat je bij die polswarmers van Attic24 geen 'goede' kant hebt omdat je steeds moet draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |