Zal wel meevallen toch? Volgens mij zijn het gewoon een heleboel stokjes...quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
Deze zijn zoAlleen lijkt dat gat me nogal lastig, ook al staat er dat het supersimpel is
Nee klopt, alleen dat gat kan ik niet zo plaatsen. Maar voorlopig hoop ik ze niet nodig te hebben, dus heb nog tot de volgende winter om ze te makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Volgens mij zijn het gewoon een heleboel stokjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee klopt, alleen dat gat kan ik niet zo plaatsen. Maar voorlopig hoop ik ze niet nodig te hebben, dus heb nog tot de volgende winter om ze te maken
Gewoon een stukje niet vastnaaien denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad, ik heb vandaag voor het eerst zonder jas op de fiets gezeten, heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon een stukje niet vastnaaien denk ik
En inderdaad, ik heb vandaag voor het eerst zonder jas op de fiets gezeten, heerlijk!heel leuk die wristwarmersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ze ook meteen in m'n queue gezet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff al een tijdje niet meer gehaakt.... heb het ook zo druk met werkman.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
Dat nestje is echtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:46 schreef warrel het volgende:
Het nestje van Ynske
Ik zou graag van die halve handschoentjes willen haken, maar ik vind nergens een gratis patroontje..
Beetje zoals deze; maar dan gehaakt, en er mag ook wel een mooi patroontje inHebben jullie ideeën?
fijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat nestje is echtHet staat nu op de rand van het bed van Isa
Die Hello Kitty is trouwens ook heel erg leuk! En de knijntjes van BEJullie maken mooie dingen
oke, ik zal het niet spoileren, maar ben verrast... heel verrast...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn
@overigen, graag niet spoileren wie de mol is vandaag, moet t morgen kijken heb t begin gemist!!!
Speciaal voor jou vandaag nog even mijn oude usericonquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn
@overigen, graag niet spoileren wie de mol is vandaag, moet t morgen kijken heb t begin gemist!!!
doe je morgen weer je andere mol-user-icon? kan ik morgen even zien hoe je hem veranderd hebt met de mol erin?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Speciaal voor jou vandaag nog even mijn oude usericon
De armen van het konijn zijn klaar, nu bezig met zijn beentjes
Ja, morgen zet ik hem onlinequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef mijsje het volgende:
[..]
doe je morgen weer je andere mol-user-icon? kan ik morgen even zien hoe je hem veranderd hebt met de mol erin?
en, hoe gaat het met het meerderen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef AnitraX het volgende:
Trui in dat rondje had ik eerst een aantal vaste gemaakt en daarna een toer erover met 2 stokjes per vaste, daarom lijkt het meer.
gaat redelijk, zit tussen een hexagon en rondje in, maar als je hem dubbel vouwt is dat best grappig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:04 schreef trui het volgende:
[..]
en, hoe gaat het met het meerderen?
leuke kleurtjes, kwakz0r! en leuk idee om dit soort combi-vierkanten te maken!
de deken van Lucy van Attic24 was 6 bij 6 met nog granny randen eromheen, maar 180cm bij 180 cm is me wat groot, ik denk dat ik hem 5 bij 5 maak. ik wil nog wat andere kleuren wol halen, meer rozerood en oranjegele tinten, dan kan ik een soort verschuiving van koel naar warm maken over de deken heen (dus blauwgroenpaars onderaan, en roodoranjeroze bovenaan. middenin komt dan groenoranje met een zweempje blauw nog ofzo...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef Muck het volgende:
Mooi kwak
hoeveel moet je er maken in totaal?
gelukkig is groningen het eindpuntquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:32 schreef trui het volgende:
veel haakplezier morgen, kwakz0r! wel op tijd uitstappen he.hoeveel bolletjes gaan er eigenlijk zo ongeveer zitten in zo'n deken?
wat lukte er dan niet aan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:39 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
idee is hiervan gejat... (Kleine) bloemetjes lukten helaas niet...
misschien met een kleinere naald proberen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De bloempjes werden in verhouding te groot...
Met dikker draad wordt het niet heel mooi, ontdek ik net. Propperig. Zou ik het draad kunnen splitsen? Een draad bestaat immers uit 4 dunnere draden...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien met een kleinere naald proberen?
splitsen met catania gaat niet. dan breken de draadjes heel snel maar met wil gaat t misschien wel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Met dikker draad wordt het niet heel mooi, ontdek ik net. Propperig. Zou ik het draad kunnen splitsen? Een draad bestaat immers uit 4 dunnere draden...
Dat heb ik bij de voorkant van mijn tas ook gedaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef mijsje het volgende:
daar zit ik ook mee wampi! ik zit maar te denken, maar beginnen... ho maar
ik ga een tekeningetje maken denk ik, om te zien hoe het moet worden...
ik heb in ieder geval (goeie tip M@x!!!) zwart voor tussen de squares zodat de kleuren echt naar voren springen...
daarom heb ik ook in mijn tas met zwart gewerkt. Lekker knallende kleuren, en t bijkomende voordeel dat je dan niet ziet of de onderkant vies isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef mijsje het volgende:
dat is ook zo Muck, ik vind het zwarte de kleuren echt mooi ophalen...
t scheelt dat t zaterdag af moet zijn, dus daarna komen de foto'squote:jammer Ynske, ik ben heel benieuwd hoe je volgende project eruit ziet...
niet verwacht helemaal nietquote:hoe vond je de ontknoping van wie is de mol?
[ Bericht 50% gewijzigd door Spiegelei op 27-03-2010 21:57:07 (spoilertje) ]klerkje
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef Spiegelei het volgende:
Ik heb de eerste proeve van het HK patroontje gemaakt. -klik-
Ik hoop dat ik duidelijk ben en het goed heb beschreven. Als er fouten in staan of er iets onduidelijk is dan hoor ik het graag!
daarom heb ik ze in rondjes gehaakt, zodat je wel een goede en slechte kant kreeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
Klopt het trouwens dat je bij die polswarmers van Attic24 geen 'goede' kant hebt omdat je steeds moet draaien?
leuk!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef mijsje het volgende:
ik gisteren... toen was er ook niks in de aanbieding, maar de haaknaalden waren met een wit prijsje voor 50cent geprijst... leek geen aanbieding...
ow, de eerste 4 squares: ik ga ze in de laatste ring aan elkaar maken, dus ik heb maar op 1 square een zwarte rand gemaakt.
[ afbeelding ]
leukquote:Op zondag 28 maart 2010 20:29 schreef Spiegelei het volgende:
Ik ben klaar met het haken van de kat, nu nog in elkaar zetten:
[ afbeelding ]
Dat moet een strikje worden, zie het origineelhttp://www.ravelry.com/patterns/library/jinxy-kat.quote:
erg schattig!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:44 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Dat moet een strikje worden, zie het origineelhttp://www.ravelry.com/patterns/library/jinxy-kat.
normaal is de mevr van hobbydoos snel met reageren.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Spiegelei het volgende:
Nog even een vraagje. Nu wilde ik eindelijk eens flink bestellen bij de hobbydoos. maar ik kom niet voorbij stap 3 van het bestellen en afrekenen. Ik kies dan voor vooruitbetaling en als ik dan op 'afrekenen' klik krijg ik telkens een server fout.
Gisteren was dat al, ook na een aantal uren nog eens proberen. En nu dus nog steeds dit probleem.
Ik heb al gemaild, maar ja het is weekend dus nog geen reactie ontvangen. Iemand een idee?
Een week geleden heb ik nog wol gehaald bij de Zeeman in Nijmegen. En bij de Wibra in Nijmegen en Oss heb ik ook vaak genoeg wol gehaald, maar dan al wat weken geleden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef _Arual_ het volgende:
Bij diverse Wibra's is Nijmegen, Oss en Wijchen in ieder geval niet. Ben ook bij de Zeeman geweest. Idem. Gelukkig hebben we Pipoos en Kreadoe nog, maar daar is het toch wel wat duurder (2 euro 20 voor een bolletje).
ik was er vanmiddag mee bezig, t splijt iid veel meer dan cataniaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wie werkt er hier met het katoen van Wibra?
Probeerde hier net wat met dat katoen, maar vind het lastig werken omdat het echt losse draadjes zijn.
Qua dikte vind ik het wel beter/mooier dan Catania.
Leuke kleurtjes zeg! Wordt het geen zwaar dekentje of gebruik je wol ipv katoen?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
dekentje! ongeveer 70 cm breed, toch al aardig opgeschoten dit weekend (gare foto)
[ afbeelding ]
3,5-4,5 staat op t rolletje Nova van de Wibraquote:Op zondag 28 maart 2010 22:32 schreef trui het volgende:
eigenmijsje, zo erg splijtende garens zijn vervelend ja. je krijgt er op den duur wel handigheid mee, is mijn ervaring, maar toch. véél fijner als 't niet splijt.hoe dik is dat garen dan? ik bedoel: voor welke naalddikte ongeveer?
kwakz0r, wordt leuk!
nee, t is polyamide/acryl mix, van zeeman, babywol, t is niet zwaar (ik werk niet zo graag met katoen). t is geen dekentje voor in bed, meer een knuffeldekentje voor in de box ofzo. kleuren zijn in t echt iets anders, meer verschil tussen lila en lichtblauw, en t groen is wat helderder....quote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes zeg! Wordt het geen zwaar dekentje of gebruik je wol ipv katoen?
waar dan? Bij die in het centrum keken ze me vreemd aan. Bij de wibra hadden ze nu katoen in drie kleuren: grijs, mosgroen en poepbruin...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een week geleden heb ik nog wol gehaald bij de Zeeman in Nijmegen. En bij de Wibra in Nijmegen en Oss heb ik ook vaak genoeg wol gehaald, maar dan al wat weken geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |