zelda the ocarina of timequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelda OOT 3DS Remake
BAM MEGATON.

Ik wil het lijstjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef gniffie het volgende:
in het e3 topic had iemand een gigantisch lijstje gepost

Dat kan Sony misschien gebruiken om hun shit te verkopen. "Wilt u eindelijk weten hoe de Nintendo 3DS er écht uit ziet vanuit uw luie stoel? Koop dan onze TV voor maar 1000 euro inclusief lelijke kutbril!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is wel het lastige van de 3ds. Je kunt er pas echt iets over zeggen als je het ding in je handen hebt gehad
het is gewoon onmogelijk om het 3d-effect op andere manieren aan potentiële kopers te tonen

ik ben best wel geinteresseerd, al die gave titels en uberhaupt het brilloze 3d
 ik ben best wel geinteresseerd, al die gave titels en uberhaupt het brilloze 3d 

quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:06 schreef Wii-Style het volgende:
De gifs voor de komende jaren staan klaar
[ afbeelding ]

Ja, want de camera op de DS is zo geweldig dat je echt toffe foto's kan makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:54 schreef Maisnon het volgende:ik ben best wel geinteresseerd, al die gave titels en uberhaupt het brilloze 3d
Maar boven alles ook het 3d foto's kunnen maken, echt gaaf
 Het is een leuke gimmick, maar dat is het dan ook wel. De camera op mn DSi heb ik ook maar één keer gebruikt om wat rare neuzen op mensen te plakken.
 Het is een leuke gimmick, maar dat is het dan ook wel. De camera op mn DSi heb ik ook maar één keer gebruikt om wat rare neuzen op mensen te plakken. 

Koei is een beetje anti vandaag, laat d'r maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:11 schreef Wii-Style het volgende:
Geen echte opvolger? Wat krijgen we nou, koei.
Gyro.
Bewegingssensoren.
3D dat écht werkt, zonder bril.
Drie camera's (!!!), twee buiten, een binnen (waarmee je bijvoorbeeld met je Nintendog kan communiceren. Ja, met je gezicht!)
Graphics beter dan de PSP
Dat is vrijwel alles, en meer, wat je zou verwachten, van een 'waardige opvolger'.

Niet te volgen, betekent dat je graag onzin logica gebruikt? Nintendo 3DS zal flink domineren. De iPhone is een lachtertje vergeleken met de 3DS. Mijn jong de iPhone heeft niet eens knoppen, laat staan een fatsoenlijke analoge pookje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:12 schreef NietTeVolgen het volgende:
Denk zelfs dat de hardcore gamer eerder bij de Iphone 4 zal zijn.

Nouja, het is wel een first, ik bedoel, technisch gezien kon je eerder al lang heel mooie 3D foto's maken door slimme truukjes uit te halen, maar het makkelijk foto's maken en terugkijken op een apparaat als de DS, en dan in 3D, hoe crappy dan ook is gewoon tof.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, want de camera op de DS is zo geweldig dat je echt toffe foto's kan makenHet is een leuke gimmick, maar dat is het dan ook wel. De camera op mn DSi heb ik ook maar één keer gebruikt om wat rare neuzen op mensen te plakken.

Ik verwacht van een opvolger eigenlijk dat ze het design ook aanpakken en met relatief grotere schermen komen (ten opzichte van de grootte van de handheld). De DSi had ook al twee camera's en die ene extra zorgt er alleen voor dat je een 3D foto kan maken ipv gewoon. Daarnaast ga ik er vanuit dat ze camera's van dezelfde belabberde kwaliteit nemen omdat het wel in de handheld moet passen en vooral niet teveel geld moet kosten. Het lijkt erop dat ze juist voor groter en minder portable zijn gegaan in plaats van klein en makkelijk mee te nemen. Het scherm is het belangrijkste van de handheld, maar neemt erg weinig plaats in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:11 schreef Wii-Style het volgende:
Geen echte opvolger? Wat krijgen we nou, koei.
Gyro.
Bewegingssensoren.
3D dat écht werkt, zonder bril.
Drie camera's (!!!), twee buiten, een binnen (waarmee je bijvoorbeeld met je Nintendog kan communiceren. Ja, met je gezicht!)
Graphics beter dan de PSP
Dat is vrijwel alles, en meer, wat je zou verwachten, van een 'waardige opvolger'.

Het is een first op een handheld. Digitale 3D-camera's voor de consument bestaan al langer en zijn niet eens heel duur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, het is wel een first, ik bedoel, technisch gezien kon je eerder al lang heel mooie 3D foto's maken door slimme truukjes uit te halen, maar het makkelijk foto's maken en terugkijken op een apparaat als de DS, en dan in 3D, hoe crappy dan ook is gewoon tof.
Ik weet niet hoe tof het blijft nadat de nieuwigheid er af is maar het lijkt mij echt gaaf om van die viewmaster achtige scenes te schieten

Jij bent gewoon boos omdat mijn accuracy beter was!quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koei is een beetje anti vandaag, laat d'r maar

Er zijn genoeg beelden van mensen die de 3DS vasthebben en zeggen dat het effect heel overtuigend is. Wat voor een beelden wil je dan zien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef koei het volgende:
[..]
Het is een first op een handheld. Digitale 3D-camera's voor de consument bestaan al langer en zijn niet eens heel duur.
Maar als ze het bovenste scherm daadwerkelijk gaan verdelen in de helft voor het ene oog en de helft voor het andere oog dan kan dat toch bijna niet prettig spelen? Dan krijg je zoiets als bij die 3D tekeningen van vroeger, waarbij je half scheel moest kijken om vervolgens een 3D-effect erin te herkennen. Dat lijkt mij niet fijn spelen eigenlijk, en dat nog afgezien van hoe goed het voor je ogen is. Maar goed, ook daar zijn helaas nog geen beelden van

Totaal anders natuurlijk. Dit scherm kan gewoon 2 beelden tegelijk uitzenden, elk naar een van de ogen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef koei het volgende:
Maar als ze het bovenste scherm daadwerkelijk gaan verdelen in de helft voor het ene oog en de helft voor het andere oog dan kan dat toch bijna niet prettig spelen? Dan krijg je zoiets als bij die 3D tekeningen van vroeger, waarbij je half scheel moest kijken om vervolgens een 3D-effect erin te herkennen. Dat lijkt mij niet fijn spelen eigenlijk, en dat nog afgezien van hoe goed het voor je ogen is. Maar goed, ook daar zijn helaas nog geen beelden van

Het is gewoon twee beelden tegelijk sturen naar de ogenquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:40 schreef Maisnon het volgende:
Wat ik inderdaad uit die filmpjes kan halen is door middel van een scherm wat een soort relief heeft heel snel achter elkaar naar het ene en dan naar het andere oog beelden sturen. Wanneer ze met die slider het 3d effect verhogen zie je het beeld ook vager worden omdat de linker en rechteroog beelden steeds meer gaan verschillen

Het scherm is overigens 3.5 inch, ongeveer 9 cm. Dat scheelt zo'n 2 cm met de PSP dus ieniemienie valt wel meequote:E3: Korte eerste impressie op de Nintendo 3DS
Hardware | 15 juni 2010 - Het was de climax van de geweldige Nintendo-persconferentie en wat voor een climax blijkt de Nintendo 3DS te zijn. Bij het horen van de functies van Nintendo’s nieuwe handheld was ik al onder de indruk, nu ik met het apparaat aan de slag ben gegaan ben ik helemaal overtuigd. Vergeet rottige brilletjes en dure televisies, ik ga voor 3D op de 3DS gamen!
De handheld doet qua uiterlijk behoorlijk denken aan de Nintendo DS. Het gewicht is vergelijkbaar; de 3DS is namelijk niet zwaar. Ook de lay-out van de knoppen heeft veel weg van de DS. Vier knoppen rechts, een vierpuntstoets links, twee schouderknoppen en een touchscreen als onderste scherm. Echt grote veranderingen zijn de analoge stick, die erg soepel draait en goed in de hand ligt, en de verplaatsing van Start en Select naar het stukje onder de touchscreen. Hier is ook een Home-knop te vinden, wat duidt op een snelfunctie naar een hoofdmenu, zoals we dat van bijvoorbeeld de PlayStation Portable kennen.
Maar daar houdt de vergelijking met de bestaande handhelds op. De bovenste helft van de nieuwe handheld staat namelijk bol van de vernieuwingen. Allereerst zijn er twee camera’s, wat nieuwe mogelijkheden schept. Zo kun je 3D-foto’s maken, iets dat ik helaas nog niet heb kunnen checken. Belangrijkste is natuurlijk het 3D-scherm. Dit kun je aan- of uitzetten met de slider aan de zijkant en dat werkt perfect. Je hoeft ook niet helemaal muisstil te staan/zitten gamen, al moet je wel het scherm wel redelijk recht houden. Het is ook mogelijk om de beelden iets scherp te stellen. Zo had ik bij een trailer van Resident Evil Revelations wat problemen met onscherpe 3D-beelden. Door aan de slider te zitten, kon ik het bijstellen en daardoor haarscherp beeld krijgen. Erg prettig.
Ook prettig is dat je geen brilletje nodig hebt. Hierdoor lijkt het wat rustiger voor je ogen te zijn. Bij een video van Metal Gear Solid 3D: Snake Eater (dat een 3D-remake lijkt te gaan worden) werd de kracht van 3D zonder brilletje in volle glorie getoond. Snake viel van een smalle loopbrug af, wist zich vast te klampen aan een van de planken en hing bungelend aan de brug. Daarbij had hij uitzicht op een uitgestrekte vallei en de diepte was indrukwekkend. De 3DS toonde de vallei met schitterende vergezichten en een indrukwekkend gevoel voor diepte. Zeer indrukwekkend, net als de flitsende lasers in Kid Icarus.
Dat is eigenlijk ook wel de beste samenvatting van een eerste kennismaking met de Nintendo 3DS. De 3D-beelden zijn zeer indrukwekkend, het aantal opties is zeer indrukwekkend, de techniek is zeer indrukwekkend. Het design is nog niet definitief – zo worden de knoppen wellicht nog iets aangepast zodat ze wat lekkerder drukken – maar eigenlijk hoeven ze van mij niet zoveel meer te veranderen. Ik wil die handheld gewoon zo snel mogelijk weer in mijn handen hebben. Liever vandaag dan morgen.
 Dat de graphics beter zijn kun je zien aan de verschillende screenshots en de trailers van oa Kid Icarus.
 Dat de graphics beter zijn kun je zien aan de verschillende screenshots en de trailers van oa Kid Icarus.  

Voor 31 maart 2011quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:45 schreef Enchanter het volgende:
Klinkt goed allemaal , wanneer komt 'ie uit ?

Geeft niets, komt wel goed. Dat beloof ik je.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |