Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oeps.. Zover gaat mijn kennis ook niet hoor. Voor onderhoud ga ik altijd naar de dealer en die levert altijd goed werk. Op gebied van techniek kunnen ze mij alles wijsmaken
nee het gaat al niet meer door, hij heeft hem aan Willem-Alex beloofd, ja en wat je beloofd moet je doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.
Vast en zeker! Al denk ik dat ie me op voorhand al voor gek verklaart dat ik een auto bij Vlemmix koop.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht je ooit met Johan onderhandelen over deze auto, zou ik als ik jou was een expert meenemen.
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat toch die rode die Scrute al plaatste. Maar blijft evengoed een aparte auto natuurlijk
Ik ben een fan van auto's uit de jaren 70, heb ooit een 911 bekeken met een "klein gebrek" aan de motor. Revisie was nodig. Thuisgekomen even nagezocht wat me dat gebrek zou gaan kosten (ongeveer 12.000 euro) en besloten dat het niks voor mij wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is johan, zeker weten dus?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dus
Hoger dan 15.000 had ik sowieso niet gegaan voor een auto die ik weet niet hoelang heeft stilgestaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is-ie ook never nooit niet waard. Afhankelijk van de staat waar-ie in verkeert 15-25 duizend. Met defecte motor hooguit 7 duizend.
Ik denk inderdaad nu ook dat het het jaren 70 model is maar vooral de achterkant lijkt anders dan bij de normale. En dat is jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, neehee, het is het model ervoor, alleen is het niet de versie die geproduceerd is voor consumenten maar de versie die op de autoshow getoond werd toentertijd. Zo uniek istie dus
Okee, maar zelfs in dát perspectief is dit een zeldzame auto.quote:
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, maar zelfs in dát perspectief is dit een zeldzame auto.
En hij heeft hem wel degelijk nog, ik heb hem zelf gezien.
kan ie misschien niet roestenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?
Porsches roesten niet.quote:
oh wist niet dat porsches niet roesten, ach heb ook helemaal geen verstand van auto`s weet zelf geen ras en merk van auto`s.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Porsches roesten niet.
Johan heeft een blauwe envelop opengemaakt, daar wordt-ie niet blij van.
Hij heeft een nieuwe Porsche op zolder staan, geen oude Alpine.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom heeft hij hem trouwens in vredesnaam op zolder staan?
je bent een schatjequote:
En toch blijf ik zeggen dat die achterkant meer plaatje 1 als plaatje 2 isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad nu ook dat het het jaren 70 model is maar vooral de achterkant lijkt anders dan bij de normale. En dat is jammer.
Maar Pietje heb je gezien, deze keer maar 1 uitroepteken, speciaal voor Disanaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een schatjedus cijfers is met 1 f, ja ach mijn nederlands is soms, nou ja zeg maar vaak kut met peren.
Maar ja, dat gaan niet gebeuren. Dat weet iedereen, dus ....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als die aan zou geven dat hij hem wil hebben zou Johan ze zolder slopen om de wagen eruit te takelen.
Die in het water gevallen isquote:Vrij extreme publiciteitsstunt
Ze is vast trots op jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar Pietje heb je gezien, deze keer maar 1 uitroepteken, speciaal voor Disana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |