ja!? Waar woont Bora-Bora!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:02 schreef Elvislives het volgende:
Dan ga ik een moderator inschak... Oh wacht es!!
Woon jij nou ook in Mexico, Bora Bora?
Geen plannen in die richting!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:02 schreef Elvislives het volgende:
Dan ga ik een moderator inschak... Oh wacht es!!
Woon jij nou ook in Mexico, Bora Bora?
En hoest met de gripe porcina?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:55 schreef runaway het volgende:
Woe ik mag nog meedoen! Lief van je Elivis
![]()
Hoest met de mexicaantjes?
Jij niet zo bijdehandquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Bora-Bora het volgende:
Yes, als nieuwe inwoner ook meteen een nieuw topic!![]()
Geloof ergens in .FR. Maar die hangt hier ook maar rond om te modden (en te tvp'en).quote:
Komt natuurlijk door al die "mooie" mexicaantjes daar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Elvislives het volgende:
Allebei op een laag pitje, zowel de Mexicaantjes als de griep...![]()
Jorrit! Hoe kan dat nu, met jouw blonde lokken!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Elvislives het volgende:
Allebei op een laag pitje, zowel de Mexicaantjes als de griep...![]()
¡LÁRGATE! inche gringo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef Levitas het volgende:
Mag ik hier als gringo wel een tvp plaatsen?![]()
¡No, permanezco! (Is dat inderdaad, nee ik blijf! ?)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef Quacker het volgende:
[..]
¡LÁRGATE! inche gringo.
Als je beloofd dat je minstens nog een keer in Mexico komt is het ok.
En omdat Bora-Bora ook in Mexico geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Quacker het volgende:
[..]
Geloof ergens in .FR. Maar die hangt hier ook maar rond om te modden (en te tvp'en).
Hmmm, 'k vind Mexicanen niet super aantrekkelijk; er zijn latijns-amerikaanse origines die mooiere resultaten geven.quote:Komt natuurlijk door al die "mooie" mexicaantjes daar.![]()
Hier ist stil met de gripa Porcina, maar met de mexicaantjes goed.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef Elvislives het volgende:
[..quote van Bora-Bora...]
Spannend!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
¡No, permanezco! (Is dat inderdaad, nee ik blijf! ?)
Ik beloof (nog) niets. Morgen krijg ik te horen of ik daadwerkelijk in Guadalajara geplaatst ben. Dan durf ik de belofte al bijna af te leggen!
Guadalajara: werk, school, waar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Levitas het volgende:
Ik beloof (nog) niets. Morgen krijg ik te horen of ik daadwerkelijk in Guadalajara geplaatst ben. Dan durf ik de belofte al bijna af te leggen!
Kan je gebruiken ook die van Bora-Bora is goed. Zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Levitas het volgende:
Dat is nog geen bestevinging op het .FR verhaal. Je ontwijkt de vragen, stellingen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En omdat Bora-Bora ook in Mexico geïnteresseerd is.
Is ook niet helemaal waar eigenlijk, dat wat ik zeiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef runaway het volgende:
[..]
Jorrit! Hoe kan dat nu, met jouw blonde lokken!
Als het allemaal doorgaat, ga ik een halfjaar (september - februari) studeren aan de Universidad de Guadalajara (CUCEA).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:38 schreef Quacker het volgende:
Guadalajara: werk, school, waar?
quote:
Wel mooiere vrouwenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef Levitas het volgende:
Helaas, jullie zijn geen gringo rijker.. Ik ben geplaats in Costa Rica. Een land dat ik niet heb opgegeven, maargoed.. Het is niet anders
Hoe zuidelijker je komt hoe mooier ze wordenquote:
In Mexico? Vind de vrouwen in het zuiden van Mexico toch een pak minder als in het noorden van Mexico.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe zuidelijker je komt hoe mooier ze worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |