Over de topic titel kan natuurlijk nog gestemd worden!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
We hebben een naakte engel en een godin, maar een paard.... Haha stikt op Reforma van de standbeelden, iedere paar honderd meter een rotonde met een beeld.
Moltisanto, Bienvenido, we wonen niet ver van elkaar af. Ik in Tasqueña. Gaan binnenkort keertje biertje doen in Coyoacán? Saludos!
Oh, ik heb het topic volgemaakt, maar ik heb nu geen zin om een nieuwe aan te maken. Morgen doe ik het wel, en mocht iemand anders nu al zin hebben, titelvoorstel: "todos a la verga!" om in de sfeer te blijven qua topictitels
@topic: We zitten er nog steeds mee hoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef Bora-Bora het volgende:
Laatste post uit vorig deeltje:
[..]
Over de topic titel kan natuurlijk nog gestemd worden!
Oh ja da's het caballito. Zie er eigenlijk nu pas een paard in, nu ik eet dat dá het caballito is (what's in a name)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Quacker het volgende:
[..]
@topic: We zitten er nog steeds mee hoor!
@laatste bericht:
Wat is dat dan dat gele grote beeld op de reforma, vanaf de engel naar het centrum. Volgens mij hebben wij hier ook zoiets van de zelfde maker, maar dan zijn het "Arcos de Millenium".
http://farm1.static.flickr.com/35/115479745_c46b38b4b0.jpg
Oja, da's waar ook...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef MoltiSanti het volgende:
in de eerste post staat, Moltisanti is terug.
Ik ben er wel, maar ben er nog niet eerder geweest
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:11 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook...![]()
Aangepast, evenals TT.
Zie je wel een paard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Oh ja da's het caballito. Zie er eigenlijk nu pas een paard in, nu ik eet dat dá het caballito is (what's in a name)
http://images.google.com/images?q=caballito%20reforma&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
5 % daar teken ik voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:43 schreef Elvislives het volgende:
Vrouwen zijn of heel mooi, of heel lelijk. Zeg maar 5% is mooi, 15% heeft een mooi gezicht maar is dik en de rest is "Oaxaca", oftewel téveel Maya invloeden.
Mannen zijn vaak nogal tactloos (als ze een aantrekkelijk persoon zien willen ze zich laten voorstellen, de High-school movie manier zeg maar), wat ze al kansloos maakt. Verder is hun ideaal blond met dikke tieten. dat er een mega kont opzit en de kop nog niet op de kaasmarkt in Alkmaar te zien zou mogen zijn dat zien ze blijkbaar niet
De uitdrukking in z'n geheel zou zoiets kunnen betekenen van dat iedereen zich uit de voeten maakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat betekent Verga?
Haha was dat afgelopen vrijdag, Arena??? Daar was ik nl ook whehe. Heb me dood gelachen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:30 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
Vanavond naar Lucha Libre geweest. Wat een giller was dat.
Totally lame en gay, maar toch best een spektakel.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:30 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
Vanavond naar Lucha Libre geweest. Wat een giller was dat.
Totally lame en gay, maar toch best een spektakel.
Ik ook, na lang en goed zoekenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:19 schreef Quacker het volgende:
Niet zo hé!
* Quacker heeft een Mexicaanse vriendin
(Is mijn 2de Mexicaanse vriendin al in 1,5 jaar, waarvan maar 0,5 jaar vrijgezel...)
Maar ik moet eerlijk zeggen dat de meiden hier ook wel mooier zijn dan de meiden daar in D.F., maar toch blijft de stelling óf Super lekker óf Super lelijk, hier ook van kracht.
De mannen kijk ik niet zo naar, maar vind ze hier ook niet al te slecht. Maar wel veel macho's en in Zacatecas veel Rancheros. Misschien zijn de mannen hier ook wel wat meer ijdel, want dit is toch wel de stad van de Jotos, enigste nadeel aan dat is dat je soms de verkeerde bar in kan lopen als je niet bekend bent hier.
En ik nog proberen om een nette variant te bedenken!...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:05 schreef Elvislives het volgende:
Verga betekent lul en todos a la verga zou je kunnen lezen als "iedereen naar de klote", maar het is een uitdrukking hier die gewoon redelijk vaak gebruikt wordt. Ook te combineren met heel veel andere zinnetjes.
Ik moest net onder de douche nog stééds lachen om jouw variant, helemaal vergeten dat we zulke domme gezegden hebben in Nederlandsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En ik nog proberen om een nette variant te bedenken!...
Nadat je het woord "Chupame" uitgesproken hebt kom je denk ik niet verder, of je bent al af gerost of ze is al bezig.quote:
De eerste optie, wed ik!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef Quacker het volgende:
Nadat je het woord "Chupame" uitgesproken hebt kom je denk ik niet verder, of je bent al af gerost of ze is al bezig.
Mja hier toch wel de eerste, misschien daaro met die vatsige meiden niet?quote:
Zoek eens op wat een petera isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef Bora-Bora het volgende:
Wad bedoel je, Diego?
In het Frans zou je de betekenis "gij zult winden" kunnen bedenken, maar ik néém aan dat dàt het niet was.
Welke landen in Z-Amerika heb je trouwens wel eens bezocht?
Ik zou het niet weten... * Quacker is geen D.F. bewoner.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:56 schreef MoltiSanti het volgende:
hey boys and girls,
Hoe kom ik vanuit D.F. een beetje pronto op een playa? (niet met vliegtuig)
Ik heb nog steeds geen reisgids oid dus ik vraag het hier maar even.
Zal dit weekend eens ergens iets van een reisgids proberen te managen.
http://www.google.com.mx/#hl=nl&q=petera&btnG=Google+zoeken&aq=f&fp=6ba0729e3a6312bcquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef runaway het volgende:
Waar heb je die opgevist gorrit?
Kutvlucht whehe, overstap in de states. Kutland.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
http://www.google.com.mx/#hl=nl&q=petera&btnG=Google+zoeken&aq=f&fp=6ba0729e3a6312bc
Vette vlucht gehad?
Nope, ben TV loos, dus is lastig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:14 schreef reem het volgende:
Kijkt er iemand de Mexicaanse versie van "Los Simuladores?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |