quote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik ging naar de Hema.... score deze keer: shirtje en slofjes...
Mette vindt t allemaal maar best, zolang ze maar herrie kan maken met haar rammelaartje
charmant kijken kan ze ook
Wat een heerlijk kindquote:
Ligt er heel erg aan.. sommige baby's hebben meteen een haardos.. bij sommige duurt het 1 jaar...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Maar wat heeft ze weinig haar. of wordt het bewust kort gehouden?
Mijn neefje wat jonger is heeft al een behoorlijke haardos, of is dat gewoon toeval en is het bij Mette normaal om op die leeftijd weinig haar te hebben?
Ze heeft niet heel veel haar en dat is ook nog eens heel blondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Maar wat heeft ze weinig haar. of wordt het bewust kort gehouden?
Mijn neefje wat jonger is heeft al een behoorlijke haardos, of is dat gewoon toeval en is het bij Mette normaal om op die leeftijd weinig haar te hebben?
Als doornroosjequote:
Maak me gekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef borisz het volgende:
Vermogensrecht ging lekker, belastingrecht niet.
Zou leuk zijn een lintjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens mijn ma neemt na 50 jaar toneel afscheid. Regisseert en speelt na 50 jaar haar laatste stuk. Morgen de eerste uitvoering.
Ze wordt donderdag geïnterviewd door de plaatselijke krant en zaterdag door het Brabants Dabblad.
Foto's zijn al genomen. Ze zei 'Herm er wordt achter mijn rug gefluisterd.'
Misschien een lintje ? Ze zou het verdienen.
als je al 50 jr daarbij zit, zeker....klasse dat soort mensen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens mijn ma neemt na 50 jaar toneel afscheid. Regisseert en speelt na 50 jaar haar laatste stuk. Morgen de eerste uitvoering.
Ze wordt donderdag geïnterviewd door de plaatselijke krant en zaterdag door het Brabants Dabblad.
Foto's zijn al genomen. Ze zei 'Herm er wordt achter mijn rug gefluisterd.'
Misschien een lintje ? Ze zou het verdienen.
belastingrecht heb ik met een mooie 7 gehaald, maar nadat ik het practicum gedaan had.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef borisz het volgende:
Zo tentamens voorbij
Vermogensrecht ging lekker, belastingrecht niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |