quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Haha, jij bent er zo een die z'n cijfer niet wil zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze hebben vaak niet veel haast op de uni.![]()
Maar een onvoldoende halen is echt lame man. Ik heb er vandaag eentje gescoord.
'Wat had jij'
"Laag'
"oh"
'Ik had een 7,7!'
Grr.
Tenzij het hoog is.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haha, jij bent er zo een die z'n cijfer niet wil zeggen.
Eens.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehmm, even serieus. Fok is echt zwaar tijdverspilling. Een paar maanden terug las ik elke avond boeken, maar nu zit ik elke avond te ouwehoeren met jullie - no offence.
Duhquote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehmm, even serieus. Fok is echt zwaar tijdverspilling. Een paar maanden terug las ik elke avond boeken, maar nu zit ik elke avond te ouwehoeren met jullie - no offence.
Je hebt gelijk, maar what to do...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Je bent er een van extremen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet minderen. Bij mij is het altijd alles of niets, of elke avond op fok, of helemaal niet.
Ik ben de laatste tijd gelukkig ook aanzienlijk geminderd (niet dat ik zo enorm lang aan het FOK!ken was, maar toch). Verbazingwekkend hoeveel tijd er dan ineens vrijkomt. Ik heb daardoor gewoon een heel boek uit kunnen lezen in redelijk korte tijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd gelukkig ook aanzienlijk geminderd (niet dat ik zo enorm lang aan het FOK!ken was, maar toch). Verbazingwekkend hoeveel tijd er dan ineens vrijkomt. Ik heb daardoor gewoon een heel boek uit kunnen lezen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd gelukkig ook aanzienlijk geminderd (niet dat ik zo enorm lang aan het FOK!ken was, maar toch). Verbazingwekkend hoeveel tijd er dan ineens vrijkomt. Ik heb daardoor gewoon een heel boek uit kunnen lezen.
Ik haal iedereen over om minder te posten.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie hebben mij overgehaald, vanaf nu post ik niet meer op fok.
Whehequote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haal iedereen over om minder te posten.
Misschien moeten ze mij uit mijn functie zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wheheje geeft nou niet echt het goede voorbeeld
Ik neem pauze. Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ging het leren, snap je het ?
Hmm wel redelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik neem pauze. Dat mag.![]()
Hoe ging het leren, snap je het ?
Beroerte?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens een hele vervelende tinteling aan de zijkant van mijn linkerhand... Ik loop allemaal rare bewegingen te maken met mijn hand maar het gaat niet over
![]()
Leuk zo'n leraarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.cnnturk.com/(...)-ogrenci-kamerasinda
Weet ik. Maar ik wilde haar gewoon bang maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt niet meteen een beroerte als je hand tintelt.
''Öleceng kizim, öleceng!''quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wilde haar gewoon bang maken.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, je hebt me overtroffen in hanzoheid.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten.
Ik heb mijn msn nickname veranderd in reptillian.
Trusten. Ik ga ook slapen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten.
Ik heb mijn msn nickname veranderd in reptillian.
Wakker worden is a bitchquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:36 schreef maartjeh het volgende:
Goedemorgen. Ik was gewoon om HALF ZEVEN wakker terwijl ik er pas om 08.00 uithoefde.
Nu zit ik hier aangekleed en gewassen en ontbeten achter m'n laptop met een kop koffie.Nu begin ik in te kakken.
Oh hoor hem praten om HALF EEN. Niet normaal gewoon.quote:
Eh, ik stond ook om half 7 naast mijn bed en om 7:30 op het station schatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh hoor hem praten om HALF EEN. Niet normaal gewoon.![]()
Ik heb net de ouders van m'n Turkje weer gezien.
Ohquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eh, ik stond ook om half 7 naast mijn bed en om 7:30 op het station schat
Leuk, nu je eigen ouders nog
Dacht het ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohdan is 't goed.
![]()
je hebt wel gelijk.
Ik zeg van niet, na net. Net m'n ouders gezien en hun mening gaat echt niet te veranderen zijn. Zij willen hem echt niet accepteren en dat gaat ook écht niet gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg van niet, na net. Net m'n ouders gezien en hun mening gaat echt niet te veranderen zijn. Zij willen hem echt niet accepteren en dat gaat ook écht niet gebeuren.
Sjongejonge ik word er echt een beetje schijtziek van.![]()
bweheheh.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.cnnturk.com/(...)-ogrenci-kamerasinda
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoelahoepel record van 53 minuten naar 61
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoelahoepel record van 53 minuten naar 61
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat nou?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo zie ik er niet uit.
Ik ben een pure Turk.
Gekke Russen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:50 schreef msnk het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ulette_gaat_fout.xml
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:25 schreef Hellas2009 het volgende:
De Koerden hebben eigenlijk niets te maken met de semitische Arabieren en mongoolse Turken, Koerden horen tot de Iraanse volkeren en bij de Ariërs, zo hoort de map van het Midden-Oosten eruit te zien en de internationale gemeenschap moet ze steunen tegen de barbaren en hun een eigen staat gunnen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook grappig om te zien hoe niemand er op reageert. Was het een Turk geweest, dan waren alle Nederlandse fokkers zeker gaan huilen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
OMG, ik zat wat reacties van Hellas2009 te lezen op de FP; die gast zit echt zo enorm vol haat tegen alles wat met Turken en Turkije te maken heeft en hij is echt teringdom! Echt zelden zo'n randdebiel gezien.![]()
Inderdaad. Hij is volgens mij een beetje gefrustreerd dat zijn Griekenland tegenwoordig weinig meer voorstelt, met een ingestorte economie die niets produceert en louter op toerisme-inkomsten steunt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ook grappig om te zien hoe niemand er op reageert. Was het een Turk geweest, dan waren alle Nederlandse fokkers zeker gaan huilen.![]()
Oh, en Hellas2009 noemt Turken ook altijd een racistisch volk.
Uhu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is volgens mij een beetje gefrustreerd dat zijn Griekenland tegenwoordig weinig meer voorstelt, met een ingestorte economie die niets produceert en louter op toerisme-inkomsten steunt.
De Koerden hebben juist een groot aandeel in de slachtingen (die uiteraard schromelijk overdreven worden). Ze maken beiden (Koerden en Armenen) aanspraak op dezelfde stuk grond (Koerdistan en Groot-Armenië), dus ik denk niet dat het zo'n succesvolle samenwerking zal worden. Hieruit kun je opmaken hoe onwetend die gozer is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
In een andere reactie zei hij dat Koerden, Grieken en Armeniërs op een dag wraak zullen nemen voor de Armeense genocide.
Verder noemt hij Ataturk gay terwijl Grieken beroemd zijn om hun homocultuur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Koerden hebben juist een groot aandeel in de slachtingen (die uiteraard schromelijk overdreven worden). Ze maken beiden (Koerden en Armenen) aanspraak op dezelfde stuk grond, dus ik denk niet dat het zo'n succesvolle samenwerking zal worden. Hieruit kun je opmaken hoe onwetend die gozer is.
Aptal Gayreek iste.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verder noemt hij Ataturk gay terwijl Grieken beroemd zijn om hun homocultuur.
Het lag er ook veels te dik bovenop dat dat kloons waren. In iedere post had ie het over 'superieure Turken' enzo. Of het moet een überdomme Turk geweest zijn; die zijn ook niet bepaald met weinigen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Ergens vind ik zijn reacties wel vermakelijk. Hij zet zichzelf gewoon voorschut. En volgens mij was mhpc en turkes een kloon van hem.
Raoul Heertje is meester!quote:
Reageer je agressie eens op hellas af en niet op mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zit je daar nou megalomanisch te grinniken?!
Volgens mij mist er wat informatie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoi wie kan me helpen?
*p. verwacht dat na het jaar 2000 de opbrengt van een tonkilometer 2,25 bedraagt. doordat de kostengegevens niet veranderen, wordt het bedrijf van Peters bij iedere productieomvangverliesgevend. Dit verlies is minimaal als de productie maximaal is.
*bereken het minimale jaarlijke verlies van het bedrijf van peters na 2000
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Reageer je agressie eens op hellas af en niet op mij.
zie ik nu pas.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij mist er wat informatie.
Nee, anders zou ik iedere vraag hier posten, het is een herkansing. Ik ben veranderd, hoor....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Snap je het niet of wil je dat we je huiswerk voor je maken omdat je te lui bent?
Sorry, ik breng de "quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat het lekker, Wik? Ik kan namelijk geen agressie bespeuren in mijn reactie.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
Er straalt teveel negatieve energie in dit topic richting mijn aura.
Aan mijn woordkeuze had je kunnen merken dat het niet serieus was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, ik breng de ""-smiley altijd in verband met boosheid of woede
.
Nu kan je het zelf toch wel uitrekenen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zie ik nu pas.![]()
productiecapaciteit: 800000 ton kilometer
totale variabele kosten 2q
totale constante kosten 525000
totale opbrengt 2,75q
neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu kan je het zelf toch wel uitrekenen?
okquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 of 2 jaar economie gehad, dus je hebt niks aan me.
Handig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wel goed (denk ik)alleen was ik wel mijn rekenmachine kwijt
![]()
Er staat dat de verliezen minimaal zijn als de productie maximaal is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zie ik nu pas.![]()
productiecapaciteit: 800000 ton kilometer
totale variabele kosten 2q
totale constante kosten 525000
totale opbrengt 2,75q
Ja, ik heb dit nooit gehad, sorry hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er staat dat de verliezen minimaal zijn als de productie maximaal is.
Dus omzet = 800.000 * 2,75
Totale kosten = 2 * 800,000 + 525000
En dan bereken je het verschil tussen de twee.
Was dat nou zo moeilijk?
Geen Turks temperament bij jou te bespeuren dus?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aan mijn woordkeuze had je kunnen merken dat het niet serieus was.Daarnaast ben ik (bijna) nooit boos of agressief; al helemaal niet richting jullie, de bevolking van het Turken-topic.
Soms wel, maar dat hoeft geen aggressiviteit te zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen Turks temperament bij jou te bespeuren dus?
Fokken tijdens een film.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit nu Harry Brown te kijken; best een vette film.
OMG OLDSKOOL.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef IHVK het volgende:
Avontuur, Coool story bro:
Deze hoorde ik vanochtend keihard in de fietsenstalling in Leiden. Vraag me niet hoe. Ze hebben zo een radio waar normaal Leidse/Top 40 nummers te horen zijn. Vanochtend hoorde je deze opeens. En er werken niet eens Turken.
Maar de zon scheen, dit nummer past er wel bij.![]()
Omdat ik nog half sliep, beseft ik pas op de fiets wat ik daar hoorde beneden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, je had het trouwens fout! Was dat nou zo moeilijk?
Wat was het antwoord dan? De manier waarop je de vraag stelde was nou niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, je had het trouwens fout! Was dat nou zo moeilijk?
Jij had toch 2,75 gepost.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
2 * 800000 + 525000
2,25 * 800000
die 2,75 die jij deed, moest een 2,25 zijn, gegevens waren veranderd.. klein foutje, maar door jou snap ik het
Ja, als extra gegevens, maar ik had daarvoor ook 2,25 gepost, maar wat maakt het uit.. ik snap nu iig hoe het moet.quote:
Uh, nee, marginale kosten zijn de kosten om één extra product te maken, gvk (gemiddelde variabele kosten?) zijn het gemiddelde van ál je variabele kosten. Die zijn dus niet altijd hetzelfde...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zijn de GVK altijd de marginale kosten bij iedere afzet?
Want tijdens de toets wilde ik gewoon de GVK invullen bij de marginale kosten, GVK was al gegeven. En toen vroeg iemand: meneer, moet je nou bij iedere afzet de marginale kosten berekenen? Toen zei hij: ja..
en dacht ik dan kan het nooit bij iedere afzet hetzelfde zijn, dat is te simpel, als hij zegt dat je moet berekenen.. (1 euro)terwijl mn eerste antwoord wel klopte, in de war gebracht.
![]()
(heel levensverhaal, wss snap je het niet eens..)
maar op deze toets waren ze wel hetzelfde en door die opmerking had ik allemaal rare berekeningen neergezet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uh, nee, marginale kosten zijn de kosten om één extra product te maken, gvk (gemiddelde variabele kosten?) zijn het gemiddelde van ál je variabele kosten. Die zijn dus niet altijd hetzelfde...
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
Arkasi gelmez dertleriminnnn. Yok mu caresi be dostlar, fesuphanallaah!
Is er voor dat soort vragen niet het ellegirl-forum uitgevonden of zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Er staat: 'Er komt nooit een einde aan mijn problemen. Mijn vrienden, is er dan echt geen oplossing?'
Is een oldskool Turks lied hehe.
Anyway, dilemma: wel of niet haren stijlen?
Wat nou een grapjequote:
Grafiek? wat grafiek??????quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is er voor dat soort vragen niet het ellegirl-forum uitgevonden of zo?
[..]
Wat nou een grapje?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Grafiek? wat grafiek??????![]()
mag ik je hersenen lenen voor morgen?
Overigens weet ik niet of het nou wel een goed idee is om mijn hersenen te lenen: ik heb mijn tentamen micro-economie niet gehaald (een 5,0quote:gra·fiek de; v 1 schrijf- en tekenkunst 2 -en voorstelling vh verband tussen van elkaar afhankelijke grootheden d.m.v. lijnen of vlakken
Van sommige dingen krijgen we wel gewoon uitleg hoor, de rest moet je zelf uitzoeken. Hij bespreekt niet alles, hij zegt dat als je het met hem niet redt, dat je een andere leraar nodig hebt ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
Bilmi jouw leraar is echt wel kutwaarom heeft hij dit niet uitgelegd?
Ik bedoel dat ik geen grafiek hoef te tekenen voor de bereking van de MKquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Overigens weet ik niet of het nou wel een goed idee is om mijn hersenen te lenen: ik heb mijn tentamen micro-economie niet gehaald (een 5,0).
Nee, dat hoeft ook niet. Maar als je eenmaal weet hoe zo'n grafiek eruit ziet weet je ook meteen dat marginale kosten hooguit één keer gelijk zijn aan de gemiddelde variable kosten. theoretisch gezien dan, ik weet niet of dat in de opgaven die je krijgt ook echt zo isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik geen grafiek hoef te tekenen voor de bereking van de MK![]()
Dat is wel vervelend.(vervelend klinkt zo nep, maar ik wil geen kut zeggen), maar dit is op middelbaar niveau! dus met jouw hersenen moet ik het halen?
Volgens mij als de GVK overal hetzelfde is, is die wel gelijk aan de MK.. denk ik dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Maar als je eenmaal weet hoe zo'n grafiek eruit ziet weet je ook meteen dat marginale kosten hooguit één keer gelijk zijn aan de gemiddelde variable kosten. theoretisch gezien dan, ik weet niet of dat in de opgaven die je krijgt ook echt zo is.
Nee, je gebruikt Firefox.quote:
Als je weet hoe afgeleiden werken, dan moet je ook weten waarom dit zo is. Afgeleiden geven de rate of change van een punt. Als je TK = q^2, dan is je TK' = MK = 2qquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nog 1 vraag.. MK=TK'
heb tot nu toe alleen begrepen dat mk de eerste afgeleide van TK is.
kun je hier een simpel voorbeeld van geven?
hoe lang ben je nog online?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je weet hoe afgeleiden werken, dan moet je ook weten waarom dit zo is. Afgeleiden geven de rate of change van een punt. Als je TK = q^2, dan is je TK' = MK = 2q
Als je wilt weten wat je MK voor je tiende product is dan krijg je dus 2(10) = 20.
Dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Ayca het volgende:
Ik wilde typen 'wat is het lekker weer he?' .. maar natuurlijk is het lekker weer bij jou
ben je weer in egypte ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. De hele dag aan het zwembad gelegen.
Mensen die altijd maar verkleinwoorden gebruikenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok
en hoe gaat het met jouw schooltje?
dat doe ik in het echt niet hoor !quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar verkleinwoorden gebruiken.
Hahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nja, ik denk eerlijk gezegd niet dat je dit jaar haalt.Bedoelde meer dat het uiteindelijk wel goed komt, jaartje over is kut, maar niet het ergste.
![]()
ik ben blij.
Mensen die zich anders voordoen*.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat doe ik in het echt niet hoor !
ik wil niet dat jullie de ware Emel kennen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die zich anders voordoen*.
Ahhgquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier een liedje om Ayça op te vrolijken:
Wat nou, ik bedoelde het aardigquote:
Je weet dat dat nou niet bepaald mijn lievelingsliedje isquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat nou, ik bedoelde het aardig. Ik dacht: ze vindt het vast een mooi lied.
Nou, dan gaat het om het gebaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je weet dat dat nou niet bepaald mijn lievelingsliedje is
denk het ook niet..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
Leerlingenraad ofzo?alhoewel ik niet denk dat ze dat zullen doen
Ga jij dan elke dag warme maaltijden op school opeten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil dat er warme maaltijden zijn op school, waar moet ik dit doorgeven?
Ja, als ze het zouden hebben..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga jij dan elke dag warme maaltijden op school opeten?
het gaat om het gebaar he..quote:
Waarschijnlijk is het dan heel vies en je hebt toch te weinig tijd om een lekker van je lunch te genietenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon, lekker rijst met kip ofzo op school... iedere pauze.
Ahhquote:
Als ze geen winst willen maken, moet het toch te doen zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso wordt dat nogal duur, alsof jij als 16-jarige daar het geld voor hebt.
Ik wil daarom ook voorstellen om niet twee pauzes te hebben, maar 1 langere.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dan heel vies en je hebt toch te weinig tijd om een lekker van je lunch te genieten
Je wilt wel veel veranderingen doorvoeren hequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil daarom ook voorstellen om niet twee pauzes te hebben, maar 1 langere.
Alsof elke leerling (voor 5 euro per dag) warme maaltijden gaat etenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ze geen winst willen maken, moet het toch te doen zijn?Iedere leerling 5 euro per dag?
Daarom heb ik ook gepostquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ahh, dank je. Ik vind het een leuk lied mét een supervet gitaarriffje.
TIJD VOOR EEN MOTHERFUCKING REVOLUTIE!!!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je wilt wel veel veranderingen doorvoeren hemisschien moet je zelf in de leerlingenraad
Ik heb altijd het idee gehad dat zulke ideeën in een bodemloze put verdwenen, de gemiddelde school heeft helemaal geen zin in zulke veranderingen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil daarom ook voorstellen om niet twee pauzes te hebben, maar 1 langere.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
TIJD VOOR EEN MOTHERFUCKING REVOLUTIE!!!!!!!
Nee hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij dacht je dat ik anders zou reageren, ayçaatje!
Ik ga het wel eten, is dat niet belangrijk genoeg? Je hebt toch van die wijfies die een uitkering hebben maar soms wel "vrijwilligers"werk moeten doen, zo iemand kan toch voor ons koken hahaha.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof elke leerling (voor 5 euro per dag) warme maaltijden gaat eten. En voor niks gaat de zon op, ook het bedrijf dat bij jullie voor eten zorgt wil winst maken.
haha iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat zulke ideeën in een bodemloze put verdwenen, de gemiddelde school heeft helemaal geen zin in zulke veranderingen.
Ik ga het dan ook niet echt voorstellen, onze school is een ghetto mwuahwauwahwhaa.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat zulke ideeën in een bodemloze put verdwenen, de gemiddelde school heeft helemaal geen zin in zulke veranderingen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Haha, aytjaatje, wat een alliteratie.
Ik begin te snappen waarom jij zo'n moeite hebt met economie, je moet jezelf eens meer verdiepen in de materie. Inzicht kweken, emel. Van de 800 leerlingen weet ik nu al dat nog geen derde dan ook echt dagelijks warm zou eten. Het is hartstikke on-Nederlands om tussen de middag warm te eten. Laat staan dat gierige Nederlanders 5 euro per dag aan een vieze maaltijd zouden uitgeven terwijl ze ook gewoon een gezonde boterham met kaas en een koekje zouden kunnen eten voor 1 euro.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga het wel eten, is dat niet belangrijk genoeg? Je hebt toch van die wijfies die een uitkering hebben maar soms wel "vrijwilligers"werk moeten doen, zo iemand kan toch voor ons koken hahaha.
En stel: 800 leerlingen, 5 euro per leering = 4000
Dan maken ze toch wel winst per dag?![]()
WIj hebben tosti's, broodjes knak en broodjes gezondquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oh, wij hebben ook kipburgers enzo, maar dat vind ik niets, ik wil echte maaltijden.
Ja, maar als je op deze school komt, moet je verplicht aan die kosten voldoen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom jij zo'n moeite hebt met economie, je moet jezelf eens meer verdiepen in de materie. Inzicht kweken, emel. Van de 800 leerlingen weet ik nu al dat nog geen derde dan ook echt dagelijks warm zou eten. Het is hartstikke on-Nederlands om tussen de middag warm te eten.
Chips was bij ons eerst 50 cent, nu 60 cent, voor onze gezondheid, geloof er niets van. Als ik chips wil, ga ik naar de texaco. Daar is het 1,60.. wel voor 200 gram.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
WIj hebben tosti's, broodjes knak en broodjes gezondverder chips enzo
Wij hadden vroeger echt de meest ongezonde dingen, met de magnetron opgewarmde pizza's met stukken worst waar een laag oranje vet van een halve cm dik op lag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
WIj hebben tosti's, broodjes knak en broodjes gezondverder chips enzo
Bij ons is het volgens mij ook 50 cent ofzo, ik weet niet koop het nooitquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Chips was bij ons eerst 50 cent, nu 60 cent, voor onze gezondheid, geloof er niets van. Als ik chips wil, ga ik naar de texaco. Daar is het 1,60.. wel voor 200 gram.
Hahaha, zo erg is het bij ons niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger echt de meest ongezonde dingen, met de magnetron opgewarmde pizza's met stukken worst waar een laag oranje vet van een halve cm dik op lag.
Toen wilde de school opeens een gezond image creëren en begonnen ze dingen als oude salade's en komkommerstokjes (_! ) te verkopen
.
Tss, is een bruine boterham met kaas niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij ons is het volgens mij ook 50 cent ofzo, ik weet niet koop het nooitkitkat enzo is 50 cent, en blikje fris 70.
de prijzen vallen wel mee, ik zou alleen meer keus willen hebben
![]()
want bijna elke dag een broodje gezond is nou niet geweldig
Neem dan iets van huis mee, goedkoper en makkelijker varieren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij ons is het volgens mij ook 50 cent ofzo, ik weet niet koop het nooitkitkat enzo is 50 cent, en blikje fris 70.
de prijzen vallen wel mee, ik zou alleen meer keus willen hebben
![]()
want bijna elke dag een broodje gezond is nou niet geweldig
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tss, is een bruine boterham met kaas niet goed genoeg voor je?
's ochtends ben ik niet echt in een stemming om broodjes te smerenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neem dan iets van huis mee, goedkoper en makkelijker varieren.
dan neem je potjes mee naar school..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
's ochtends ben ik niet echt in een stemming om broodjes te smeren
Vreetzakquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb standaard dit bij me: 6 broodjes nutella en 2 stuks fruit (stuks fruit klinkt trouwens zo hatelijk, net als boterhammen).
De jeugd van tegenwoordig, ik stond vroeger al om 6:20 klaar om van huis te gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
's ochtends ben ik niet echt in een stemming om broodjes te smeren
Hoezo, lieve Emel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het niet goed met je gaat...
Het is echt niet veel, meestal rond 2 uur is het op en voel ik me zo slap, het lijkt ook totaal geen energie te geven, maar om nou nog meer mee te nemen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vreetzak. En dan zeggen mensen dat ik veel eet
.
Ik ga nooit vergeten dat je mij lief hebt genoemd.quote:
Ja, had ik ook altijd. Tegen het einde van de schooldag voelde ik me slapjes (quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is echt niet veel, meestal rond 2 uur is het op en voel ik me zo slap, het lijkt ook totaal geen energie te geven, maar om nou nog meer mee te nemen..
Het kan niet altijd goed gaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga nooit vergeten dat je mij lief hebt genoemd.![]()
Vanwege je PI en emoticon.
Oh, je slapjes voelen is erg vervelend! (quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, had ik ook altijd. Tegen het einde van de schooldag voelde ik me slapjes (). Alleen mijn na-schoolse maaltijd bracht mij daar weer bovenop.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, je slapjes voelen is erg vervelend! (![]()
)
Op school heb ik ook veel sneller trek dan thuis, terwijl ik op school juist minder nadenk.
Maar je kent de kwaliteit van het onderwijs, toch? Sommige lessen hoef je helemaal niets te doen en dan bedoel ik ook echt helemaal niets.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Zie je nou wel dat je lief bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er snel weer bovenop, abi!
Oja, dat had je verteld, als het weer dezelfde is, succes ermee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je lief bent.
Overigens is er niks aan het handje, wel veel leren, een een lerares die moeilijk doet, maar dat komt goed allemaal.
Diezelfde vrouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je lief bent.
Overigens is er niks aan het handje, wel veel leren, een een lerares die moeilijk doet, maar dat komt goed allemaal.
Elk voordel heb zen nadeel zou Johan Cruijf zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Diezelfde vrouw?
Misschien is dat een voordeel van een nummertje zijn, geen vervelende docenten die je lastigvallen.
nou ja, je zei toen toch iets van dat ze extra op jou lette omdat je de allochtoon van de klas was of zo? Dat vond ik wel grappigquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Elk voordel heb zen nadeel zou Johan Cruijf zeggen.
Ze wil me ergens geen voldoende voor geven, wat ik onterecht vind. Maar goed, het is maar 1 vak en herkansbaar.
Maar wik de [ afbeelding ] smiley hoeft natuurlijk niet, gezien het niet zo heel grappig is.![]()
Waarom zou je dat soort dingen uberhaupt op school laten liggen, gewoon thuis in de kast neerkwakken die zooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Ayca het volgende:
Pfoe ik schrok me net dooddacht dat ik mijn syllabus op school was vergeten bleek hij op een bureaustoel onder een berg kleding te liggen
![]()
Nu gaan we aan de slag![]()
Dat zei ik niet, dat zei jij trouwens. Maar goed, ik kan een onvoldoende accepteren, maar niet als het ten onrechte is naar mijn mening. Dus ik vind het lullig. Ik heb nu een gesprek met haar, maar ik heb weinig hoop op een voldoende verder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nou ja, je zei toen toch iets van dat ze extra op jou lette omdat je de allochtoon van de klas was of zo? Dat vond ik wel grappig. Maar niet als ze moeilijk gaat doen uiteraard. Maar ja, bij ons is het gewoon voldoende of onvoldoende, en dan krijg je meestal één kans om het nog een keer te laten nakijken.
Versla haar in een intellectuele discussie. Alhoewel sommige mensen niet van gedachten kunnen veranderen omdat ze zó vol van hun eigen gelijk zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, dat zei jij trouwens. Maar goed, ik kan een onvoldoende accepteren, maar niet als het ten onrechte is naar mijn mening. Dus ik vind het lullig. Ik heb nu een gesprek met haar, maar ik heb weinig hoop op een voldoende verder.![]()
En het gaat weer veel extra tijd kosten om dat opnieuw te doen. Dus ik had weinig begrip voor de grap daarom.![]()
dat ben ik 100 %quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alhoewel sommige mensen niet van gedachten kunnen veranderen omdat ze zó vol van hun eigen gelijk zijn.
Zulke mensen zijn per definitie fout, want: oogkleppen en niet openstaan voor andere ideeën.quote:
Ik heb in ieder geval een praat-afspraak via de mail kunnen regelen. Misschien moet ik haar omkopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Versla haar in een intellectuele discussie. Alhoewel sommige mensen niet van gedachten kunnen veranderen omdat ze zó vol van hun eigen gelijk zijn.
Wat deze wik zegt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn per definitie fout, want: oogkleppen en niet openstaan voor andere ideeën.
Heldquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een 9,9 voor M&O.(komma vergeten)
Nog maar 3 onvoldoendes op te halen.
Het verbaast mij dat docenten op hun mail antwoorden. Stelletje ouderwetselingen dat het zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een praat-afspraak via de mail kunnen regelen. Misschien moet ik haar omkopen.
Wel!quote:
Laat het AryaMehr niet horen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
Had ik al verteld van mijn Iraanse avontuur?
Ik was voor de lol bij de afsluitingsgala van het Rotterdams filmfestival. Dus ik liep ineens tegen een vrouw aan.
Vrouw staart mij heel lang aan. Ze zegt; JIJ LIJKT ECHT PRECIES OP MIJN ZOON! HELEMAAL HETZELFDE! HOE KAN DAT! DAT KAN NIET! HOE KAN DAT![]()
Ze vroeg of ze een foto mocht maken en of ik Iraans was.
Ze heeft wel mijn foto nu.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel!
Jij probeert mij belachelijk te maken omdat mijn bloed 1/8e Duits is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |