quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Haha, jij bent er zo een die z'n cijfer niet wil zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze hebben vaak niet veel haast op de uni.![]()
Maar een onvoldoende halen is echt lame man. Ik heb er vandaag eentje gescoord.
'Wat had jij'
"Laag'
"oh"
'Ik had een 7,7!'
Grr.
Tenzij het hoog is.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haha, jij bent er zo een die z'n cijfer niet wil zeggen.
Eens.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehmm, even serieus. Fok is echt zwaar tijdverspilling. Een paar maanden terug las ik elke avond boeken, maar nu zit ik elke avond te ouwehoeren met jullie - no offence.
Duhquote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehmm, even serieus. Fok is echt zwaar tijdverspilling. Een paar maanden terug las ik elke avond boeken, maar nu zit ik elke avond te ouwehoeren met jullie - no offence.
Je hebt gelijk, maar what to do...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Je bent er een van extremen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet minderen. Bij mij is het altijd alles of niets, of elke avond op fok, of helemaal niet.
Ik ben de laatste tijd gelukkig ook aanzienlijk geminderd (niet dat ik zo enorm lang aan het FOK!ken was, maar toch). Verbazingwekkend hoeveel tijd er dan ineens vrijkomt. Ik heb daardoor gewoon een heel boek uit kunnen lezen in redelijk korte tijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd gelukkig ook aanzienlijk geminderd (niet dat ik zo enorm lang aan het FOK!ken was, maar toch). Verbazingwekkend hoeveel tijd er dan ineens vrijkomt. Ik heb daardoor gewoon een heel boek uit kunnen lezen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd gelukkig ook aanzienlijk geminderd (niet dat ik zo enorm lang aan het FOK!ken was, maar toch). Verbazingwekkend hoeveel tijd er dan ineens vrijkomt. Ik heb daardoor gewoon een heel boek uit kunnen lezen.
Ik haal iedereen over om minder te posten.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie hebben mij overgehaald, vanaf nu post ik niet meer op fok.
Whehequote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haal iedereen over om minder te posten.
Misschien moeten ze mij uit mijn functie zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wheheje geeft nou niet echt het goede voorbeeld
Ik neem pauze. Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ging het leren, snap je het ?
Hmm wel redelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik neem pauze. Dat mag.![]()
Hoe ging het leren, snap je het ?
Beroerte?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens een hele vervelende tinteling aan de zijkant van mijn linkerhand... Ik loop allemaal rare bewegingen te maken met mijn hand maar het gaat niet over
![]()
Leuk zo'n leraarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.cnnturk.com/(...)-ogrenci-kamerasinda
Weet ik. Maar ik wilde haar gewoon bang maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt niet meteen een beroerte als je hand tintelt.
''Öleceng kizim, öleceng!''quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wilde haar gewoon bang maken.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, je hebt me overtroffen in hanzoheid.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten.
Ik heb mijn msn nickname veranderd in reptillian.
Trusten. Ik ga ook slapen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten.
Ik heb mijn msn nickname veranderd in reptillian.
Wakker worden is a bitchquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:36 schreef maartjeh het volgende:
Goedemorgen. Ik was gewoon om HALF ZEVEN wakker terwijl ik er pas om 08.00 uithoefde.
Nu zit ik hier aangekleed en gewassen en ontbeten achter m'n laptop met een kop koffie.Nu begin ik in te kakken.
Oh hoor hem praten om HALF EEN. Niet normaal gewoon.quote:
Eh, ik stond ook om half 7 naast mijn bed en om 7:30 op het station schatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh hoor hem praten om HALF EEN. Niet normaal gewoon.![]()
Ik heb net de ouders van m'n Turkje weer gezien.
Ohquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eh, ik stond ook om half 7 naast mijn bed en om 7:30 op het station schat
Leuk, nu je eigen ouders nog
Dacht het ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohdan is 't goed.
![]()
je hebt wel gelijk.
Ik zeg van niet, na net. Net m'n ouders gezien en hun mening gaat echt niet te veranderen zijn. Zij willen hem echt niet accepteren en dat gaat ook écht niet gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg van niet, na net. Net m'n ouders gezien en hun mening gaat echt niet te veranderen zijn. Zij willen hem echt niet accepteren en dat gaat ook écht niet gebeuren.
Sjongejonge ik word er echt een beetje schijtziek van.![]()
bweheheh.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
http://video.cnnturk.com/(...)-ogrenci-kamerasinda
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoelahoepel record van 53 minuten naar 61
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoelahoepel record van 53 minuten naar 61
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat nou?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo zie ik er niet uit.
Ik ben een pure Turk.
Gekke Russen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:50 schreef msnk het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ulette_gaat_fout.xml
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:25 schreef Hellas2009 het volgende:
De Koerden hebben eigenlijk niets te maken met de semitische Arabieren en mongoolse Turken, Koerden horen tot de Iraanse volkeren en bij de Ariërs, zo hoort de map van het Midden-Oosten eruit te zien en de internationale gemeenschap moet ze steunen tegen de barbaren en hun een eigen staat gunnen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook grappig om te zien hoe niemand er op reageert. Was het een Turk geweest, dan waren alle Nederlandse fokkers zeker gaan huilen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
OMG, ik zat wat reacties van Hellas2009 te lezen op de FP; die gast zit echt zo enorm vol haat tegen alles wat met Turken en Turkije te maken heeft en hij is echt teringdom! Echt zelden zo'n randdebiel gezien.![]()
Inderdaad. Hij is volgens mij een beetje gefrustreerd dat zijn Griekenland tegenwoordig weinig meer voorstelt, met een ingestorte economie die niets produceert en louter op toerisme-inkomsten steunt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ook grappig om te zien hoe niemand er op reageert. Was het een Turk geweest, dan waren alle Nederlandse fokkers zeker gaan huilen.![]()
Oh, en Hellas2009 noemt Turken ook altijd een racistisch volk.
Uhu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is volgens mij een beetje gefrustreerd dat zijn Griekenland tegenwoordig weinig meer voorstelt, met een ingestorte economie die niets produceert en louter op toerisme-inkomsten steunt.
De Koerden hebben juist een groot aandeel in de slachtingen (die uiteraard schromelijk overdreven worden). Ze maken beiden (Koerden en Armenen) aanspraak op dezelfde stuk grond (Koerdistan en Groot-Armenië), dus ik denk niet dat het zo'n succesvolle samenwerking zal worden. Hieruit kun je opmaken hoe onwetend die gozer is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
In een andere reactie zei hij dat Koerden, Grieken en Armeniërs op een dag wraak zullen nemen voor de Armeense genocide.
Verder noemt hij Ataturk gay terwijl Grieken beroemd zijn om hun homocultuur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Koerden hebben juist een groot aandeel in de slachtingen (die uiteraard schromelijk overdreven worden). Ze maken beiden (Koerden en Armenen) aanspraak op dezelfde stuk grond, dus ik denk niet dat het zo'n succesvolle samenwerking zal worden. Hieruit kun je opmaken hoe onwetend die gozer is.
Aptal Gayreek iste.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verder noemt hij Ataturk gay terwijl Grieken beroemd zijn om hun homocultuur.
Het lag er ook veels te dik bovenop dat dat kloons waren. In iedere post had ie het over 'superieure Turken' enzo. Of het moet een überdomme Turk geweest zijn; die zijn ook niet bepaald met weinigen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Ergens vind ik zijn reacties wel vermakelijk. Hij zet zichzelf gewoon voorschut. En volgens mij was mhpc en turkes een kloon van hem.
Raoul Heertje is meester!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |