belgenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Jump het volgende:
Vlug nog eens wat series binnentrekken, heb nog 20 GB over voor deze avond
Nja, ze gaan (althans, dat heb ik op tweakers etc gelezen) abonnementen aanbieden waar geen datalimiet meer aanwezig is.quote:
met een fup zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ze gaan (althans, dat heb ik op tweakers etc gelezen) abonnementen aanbieden waar geen datalimiet meer aanwezig is.
Ben enkel benieuwd of het inderdaad gaat werken.
Bijv: http://tweakers.net/nieuw(...)rste-abonnement.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met een fup zeker?
nog meer onzekerheid voor belgen...
dan kan de provider namelijk nog steeds belachelijke limieten instellen (provider bepaald immers wat fup inhoud) alleen weten de gebruikers nu niet wat de limiet is....
Dat komt pas na het volgende, we zijn namelijk begonnen met topic "1" en niet met topic "0".quote:
wanneer doen ze dat eens bij mobiele aanbieders hier in NLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:24 schreef Jump het volgende:
Ze hebben al op hun doos gekregen van de minister. Reclame maken voor 'Onbeperkt Internet' en in de kleine lettertjes melden dat het niet zo is, is een substantiėle wijziging van het product. Kort gezegd: misleiding. Ofwel bieden ze echt onbeperkt aan, ook zonder FUP, ofwel hun reclames aanpassen was het.
Het zal dat laatste worden denk ik.
heh nee wat dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef Adames het volgende:
Even vraagje voor WyriHaximus, heb je toevallig familie in buitenpost wonen?
quote:2010-03-23 19:07:39,271 http-80-Processor19 INFO anonymous 68803x25x1 156lnia http://85.255.197.109/secure/SetupImport.jspa [jira.action.admin.DataImport] Started storing 548751 Generic Values.
Klasgenoot en over een week mijn nieuwe collega heeft dezelfde achternaam. Kon het altijd vragenquote:
RIP Jumpquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Executie bij zonsopgang !!![]()
[ afbeelding ]
Heet die ook Haximusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Klasgenoot en over een week mijn nieuwe collega heeft dezelfde achternaam. Kon het altijd vragen
Wat is een fluffylink?quote:
Dat is een hele prettige gewoonte die in de afgelopen jaren ontstaan is.quote:
En voor Fluffiesquote:
Jij!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef Bart het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een uitgebreid gesprek gehad met de directeur van ons bedrijf, en naar aanleiding daarvan ben ik nu een nieuwe functie aan het omschrijven
Inmiddels al twee kantjes volgetikt die ik morgen naar hem ga mailen
Ik heb trouwens ook al een geschikte kandidaat in gedachten voor die functie
Ik hoop dat de directie net zo slim is als jijquote:
quote:
Ah zo, zal me ouders eens vragen misschien dat die iemand kennen daarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Klasgenoot en over een week mijn nieuwe collega heeft dezelfde achternaam. Kon het altijd vragen
Blok tietenquote:
Of moet ik een TR makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef Bart het volgende:
Ik heb het trouwens even gewijzigd in de OP op de wiki, kan een uitsmijter de OP updaten?
Daar kijk ik nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef Green1 het volgende:
Is al oud hoorDie stond een hele tijd geleden al eens op geenstijl.
Geenstijl? wasda?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef Green1 het volgende:
Is al oud hoorDie stond een hele tijd geleden al eens op geenstijl.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef phluphy het volgende:
Altijd leuk om jezelf te kietelen, Frothen!![]()
![]()
thnxquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef phluphy het volgende:
Veel plezier met je nieuwe hebbedingetjes!
is er een actie toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is even dealextreme.com aan het leeg kopen
ja... de lego exclusives, met heul veel stukjes en nagenoeg alleen maar exclusive stukjesquote:
Ja, da's met pr0n en bloed en zombies enzoquote:
En op de eerste verdieping zit een bordeel, en in de kelder een illegale gokclubquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, da's met pr0n en bloed en zombies enzo
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:12 schreef Green1 het volgende:
[..]
En op de eerste verdieping zit een bordeel, en in de kelder een illegale gokclub
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:12 schreef Green1 het volgende:
[..]
En op de eerste verdieping zit een bordeel, en in de kelder een illegale gokclub
Zomertijdquote:
Jij ook alquote:Op zondag 28 maart 2010 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, vannacht was het opeens 3 uur, en zaten dus nog lekker te bieren
En jij denkt dat nerds een roze auto te koop hebben?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef Cothen het volgende:
FF een beetje spammen voor het vrouwtje:
[GEZ] roze stadsauto
Misschien bij de buren van de nerdsquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef Green1 het volgende:
En jij denkt dat nerds een roze auto te koop hebben?
Mijn 65-jarige homofiele buurman heeft inderdaad wel een verwijfd autootje, maar geen rozequote:
quote:
Ik weet niet wat erger is, de grap zelf, of het feit dat ik weet wat EXT3 isquote:
De grap, weten wat EXT3 is is een vereiste hierquote:Op donderdag 1 april 2010 09:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, de grap zelf, of het feit dat ik weet wat EXT3 is
Fluf? Wat is EXT3?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De grap, weten wat EXT3 is is een vereiste hier
Goed opgezochtquote:Op donderdag 1 april 2010 10:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat NTFS is voor Windows, is EXT3 voor Linux.
OMGquote:#5: San SerriffeThe British newspaper The Guardian published a special seven-page supplement devoted to San Serriffe, a small republic said to consist of several semi-colon-shaped islands located in the Indian Ocean. A series of articles affectionately described the geography and culture of this obscure nation. Its two main islands were named Upper Caisse and Lower Caisse. Its capital was Bodoni, and its leader was General Pica. The Guardian's phones rang all day as readers sought more information about the idyllic holiday spot. Only a few noticed that everything about the island was named after printer's terminology. The success of this hoax is widely credited with launching the enthusiasm for April Foolery that gripped the British tabloids in subsequent decades.
Juist ...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat NTFS is voor Windows, is EXT3 voor Linux.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:57 schreef Jump het volgende:
<Delirium> AFK, tornado
*** Delirium quit irc: (no route to house)
Alle poesjes zijnquote:Op maandag 5 april 2010 10:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Poesjes(en dan niet waar we allemaal zo van houden
)
Agreed maar doelde ik voor de verandering eens niet opquote:
Ik ook! Ik plaatste alleen toevallig een leuk muziekje erbijquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Agreed maar doelde ik voor de verandering eens niet op
Pas op voor die Fransozen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:18 schreef Jump het volgende:
Deze avond vroeg gaan slapen. Ik moet morgenvroeg om6u10 in Calais zijn
Maak ook maar foto's danquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
* Vriendin aan bepaalde uitspraken herinnert...
quote:
PM? Gewoon een topic openenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:12 schreef Bart het volgende:
Of in DIG, het zijn tenslotte digitale foto's
je laat er gewoon een pc naast staan: kijk hier staat mijn pc, daar achterin de foto...quote:Op donderdag 8 april 2010 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Zo kan je alle foto's wel in DIG gooien
ik had het woord fotocamera nog niet uitgesproken en ze was de kamer al uitgevlucht.quote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 8 april 2010 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Zo kan je alle foto's wel in DIG gooien
je hebt haar van te voren niet even vast gebonden..?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:06 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik had het woord fotocamera nog niet uitgesproken en ze was de kamer al uitgevlucht.
Waarom het zeggen? Verstop ergens een camera of zo?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:06 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik had het woord fotocamera nog niet uitgesproken en ze was de kamer al uitgevlucht.
Nee, je moet het volgens mij anders zien; de verkoper had geen rekening gehouden met de grootte, en deze zo maar gekocht. Omdat het niet pastte, was het meer een overbodig iets wat toch ruimte in nam, dus voor minder verkopen en snel de ruimte innemende doos weer weg was voor hun waarschijnlijk prioriteitquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:26 schreef Bart het volgende:
Mijn vrouw wilde een bureautje van de Ikea hebben, was 150 euro. Vond ik te duur, dus ff op marktplaats gekeken. Zag een ZGAN voor 50 euro, zou volgens de verkoper niet in de kamer passen bij hun. Eergisteren opgehaald, gisteren uit de doos gehaald, schroefjes zaten zelfs nog in het gesealde zakje! Dus ik heb gewoon een gloednieuw ongebruikt bureau van 150 voor 50 euro
* Bart houdt van verkopers die veel te weinig vragen
Heb afgelopen weekend dubbel genoten van het weekend, waarin ik door een last minute gedachtewisseling van de klant ineens niet hoefde te werken.quote:
En door diezelfde klant moet ik komend weekend opeens weer wel werken....quote:Op maandag 12 april 2010 10:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Heb afgelopen weekend dubbel genoten van het weekend, waarin ik door een last minute gedachtewisseling van de klant ineens niet hoefde te werken.
'handige' link?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:04 schreef Bart het volgende:
OMG, je krijgt tegenwoordig al een note als je mensen voorziet van een handige link
Iemand vraagt om een vis, ik geef een hengel, iets in die trant. Schijnbaar mag dat niet van bepaalde mods, en moet je iedere dag een vis blijven gevenquote:
Pas maar op, voor exact zo'n post heb ik ook een note gekregenquote:
Voor zo'n posts heb ik er vroeger ook gezetquote:Op woensdag 14 april 2010 20:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Pas maar op, voor exact zo'n post heb ik ook een note gekregen
Ik niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor zo'n posts heb ik er vroeger ook gezet
Ik! Het Blok is echt vet tofquote:Op donderdag 15 april 2010 13:37 schreef phluphy het volgende:
Eerder dommigheid dan vreemde logica.![]()
Maar ja, wie kijkt er dan ook naar Het Blok.
letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik! Het Blok is echt vet tof
Al die lui lief tegen elkaar doen, totdat ze doorhebben dat het om vet veel geld gaat, en dan elkaar lekker naaien, vooral achter elkaars rug om
En van die josti's die denken: dat fix ik wel ff zo'n verbouwing, en dan keihard tegen de lamp lopen
quote:
quote:
wij nemen ze tenminste nog door...quote:Op zondag 18 april 2010 18:21 schreef Jump het volgende:
IT mensen zijn lui hé. Handleiding is altijd de laatste stap
Ach, een gemiddelde gebruiker gaat moord en brand schreeuwen ipv de handleiding lezen.quote:Op zondag 18 april 2010 18:21 schreef Jump het volgende:
IT mensen zijn lui hé. Handleiding is altijd de laatste stap
OMG, is het een Asrock-bordje ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 17:53 schreef Cothen het volgende:
maar de volgorde was dus:
DIMM2
DIMM1
DIMM4
DIMM3
Niet eens. Het is een msi bord. Voor het eerst trouwens, aangezien asus me niet meer bevalt sinds de ellende met de laatste twee borden.quote:
Daarom ook Gigabyte FTWquote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
Niet eens. Het is een msi bord. Voor het eerst trouwens, aangezien asus me niet meer bevalt sinds de ellende met de laatste twee borden.
Die gaan we de volgende keer maar eens proberen.quote:
Een bord in Little-Endianquote:Op zondag 18 april 2010 17:53 schreef Cothen het volgende:
Gisteren aan het shoppen geslagen voor mijn nieuwe werkstation met als resultaat dat ik nu aan het typen ben vanaf een Intel Core i7 860
Koste wel wat moeite om de boel draaiend te krijgen: er moet iig altijd geheugen in slot 1 zitten, anders boot de pc niet. en laten nou net slot 1$2 en 3&4 met elkaar omgewisseld zijn.
Ik verwachte dus als volgorde
DIMM1
DIMM2
DIMM3
DIMM4
maar de volgorde was dus:
DIMM2
DIMM1
DIMM4
DIMM3
En daar kwam ik pas na een uur achter, toen ik ten einde raad toch maar eens de handleiding ging lezen![]()
Maar eind goed, al goed, ik zit nu achter twee schermen, met twee Windows 7 bureaubladen voor mijn neus:
1x fysiek op deze pc, en
1x virtueel vanaf de server
Asus heb ik ook een keer stukgehad (dacht lekke condensators), maar het bordje in mijn server draait inmiddels al weer bijna twee jaar 24/7. MSI heb ik ook een keer lekke condensators gehad. Asrock heb ik echt slechte ervaringen meequote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
top idd
alhoewel ik ook geen slechte ervaringen met asus of asrock heb gehad...
Asrock is een dochterbedrijf van Asus. Vroeger kwam het uit dezelfde fabriek (maar dan met goedkopere componenten). Weet niet of dat tegenwoordig nog zo is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:02 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nu ook een gigabyte, en dat bevalt me eigenlijk wel. Denk dat bij mijn volgende upgrade ook weer een gigabyte het huis in komt.
Alhoewel ik ook geen klagen heb over Asus.
AsRock is volgens mij de budgetline van Asus als ik me niet vergis..
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef Cothen het volgende:
Bij deze wil ik mcafee hartelijk bedanken voor de virusupdate voor de zakelijke virusscanner van vandaag...
De nieuwste update ziet svchost.exe aan voor een virus en verwijdert het gelijk maar...
De hele avond bezig geweest om bij een klant om pc's weer aan de praat te krijgen.
ik vertrouw geen enkele scanner...., ik vrtrouw op m'n gezonde verstandquote:Op donderdag 22 april 2010 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Daarom vertrouw ik alleen ESET en Norton nog...
dat dus, stond laatst voor de keuze welke te nemen maar ze verneuken het bijna allemaal de laatste tijdquote:Op donderdag 22 april 2010 07:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vertrouw geen enkele scanner...., ik vrtrouw op m'n gezonde verstand
en dat gaat heel goed
M'n vader mailde me nog, maar zo te zien uit zijn screenshot had hij al een nieuwere update (5959) gekregen, waardoor hij het probleem gelukkig niet heeft gehad.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef Cothen het volgende:
Bij deze wil ik mcafee hartelijk bedanken voor de virusupdate voor de zakelijke virusscanner van vandaag...
De nieuwste update ziet svchost.exe aan voor een virus en verwijdert het gelijk maar...
De hele avond bezig geweest om bij een klant om pc's weer aan de praat te krijgen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Daarom vertrouw ik alleen ESET en Norton nog...
Cool welke heb je?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:18 schreef Bart het volgende:
Mijn UPS heeft zijn eerste echte stroomstoring glansrijk doorstaan
MGE Pulsar Evolution 800quote:
wees blij, anders zat je zonder werkquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:51 schreef Cothen het volgende:
Lang leve de directeuren die geen kaas van IT gegeten hebben...![]()
Vandaag weer mogen aandraven
Mja, maar na een werkweek van >50u zit ik niet te wachten om ook nog een zaterdag op te offerenquote:
Ja, en ik mag ook maar 120 km/h rijden op de autosnelweg rijden van de wegenverkeerswet...quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef Bart het volgende:
Je weet dat je maar 60 uur per week mag werken van de arbeidstijdenwet?
Oh je moet het ook lekker zelf weten. Maar als je werkgever gaat lopen zeiken dat het moet en je wil het niet, dan is dit een mooie reden om het ook daadwerkelijk niet te doenquote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ja, en ik mag ook maar 120 km/h rijden op de autosnelweg rijden van de wegenverkeerswet...
Dat links gezwam over maximale werktijden, vakbonden, verplicht pensioen op je 65e enzovoort is niet aan mee besteed. Uiteindelijk zijn het allemaal sigaren uit eigen doos.
hier wijkt hij, afhankelijk van m'n locatie, een paar meter afquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:27 schreef Jump het volgende:
Hmmm. Op Google Maps zag ik daarjuist zo'n klopje staan dat je direct naar je huidige locatie brengt. Klik ik er op, en stem toe. Staat het verdomme pal voor mijn huis nog ook
Welk knopje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:27 schreef Jump het volgende:
Hmmm. Op Google Maps zag ik daarjuist zo'n klopje staan dat je direct naar je huidige locatie brengt. Klik ik er op, en stem toe. Staat het verdomme pal voor mijn huis nog ook
Dit:quote:
Hehe, zie dat knopje nu voor het eerstquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Dit: [ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze terwijl ze rondreden voor foto's ook alle SSID's en mac adressen van AP's opgeslagen. Zo linken ze het dus.
Gaaf zit er zelf ook nog steeds aan te denken om zon beetje me hele huis er op te zettenquote:
Ik heb alleen mijn server en externe HDD erop zitten. Maar mijn switch, router en modem zitten er niet op, dus ik ben wel gewoon offline met een stroomprobleem. Maar mijn server crasht tenminste nietquote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gaaf zit er zelf ook nog steeds aan te denken om zon beetje me hele huis er op te zetten.
Wil het het liefst op me router, modem, switch, ap en server als minimum hebben. Dan nog 1 op de computers in de woonkamer en het liefst ook nog 2 voor de aquariumsquote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn server en externe HDD erop zitten. Maar mijn switch, router en modem zitten er niet op, dus ik ben wel gewoon offline met een stroomprobleem. Maar mijn server crasht tenminste niet
Had hem trouwens gratis gekregen van mijn schoonpa, op zijn werk hadden ze er nog eentje over
heb je identieke users (naam + WW) op beide bakken?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Bart het volgende:
Oke, ik heb een probleem. Ik heb een map gedeeld in Windows Server 2008. Ik heb in de share-rechten 'everyone' alle rechten gegeven. Ik heb bij de NTFS-rechten 'everyone' alle rechten gegeven. Ik heb in het Network and sharing center de optie Password protected sharing op disabled gezet. Toch vraagt mijn laptop met Windows XP SP3 nog steeds om een wachtwoord als ik naar //server/files toega. Iemand een idee? Ik word er een beetjevan.
Beide pc's zijn ingelogd met het Administrator account, maar de wachtwoorden zijn verschillend.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je identieke users (naam + WW) op beide bakken?
Dat klopt ook....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Bart het volgende:
Oke, ik heb een probleem. Ik heb een map gedeeld in Windows Server 2008. Ik heb in de share-rechten 'everyone' alle rechten gegeven. Ik heb bij de NTFS-rechten 'everyone' alle rechten gegeven. Ik heb in het Network and sharing center de optie Password protected sharing op disabled gezet. Toch vraagt mijn laptop met Windows XP SP3 nog steeds om een wachtwoord als ik naar //server/files toega. Iemand een idee? Ik word er een beetjevan.
Heel mooi die feature, maar hoe maak ik het ongedaan? Ik wil niet inloggen, niet op een domein en ook niet op een share, ik wil gewoon mijn laptop aanzetten en in die shared folder kunnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:52 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat klopt ook....
Geen bug, maar een feature.
Een map voor "iedereen" beschikbaar maken betekent in Windows 2008 dat elke user erbij mag. Maar dat houdt wel in dat elke user zich eerst bekend moet maken
Als je gebruik maakt van een Windows domein (en ook bij inloggen gebruikt maakt het domein (en niet inlogt op "deze computer")), dan krijg je die melding niet meer.
windows heeft toch een policy waarmee je kan zeggen: "wacht met aanmelden tot netwerk verbinding actief is"?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Bart het volgende:
En nou had ik al een mooi batch-bestandje, dat gebruik ik op mijn game-pc, die maakt na het opstarten van windows met het net-commando een verbinding met die shares, maar die grap werkt niet op mijn laptop omdat die wifi-kaart pas na een minuut of twee/drie verbinding heeft met het netwerk
XP ook? Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
windows heeft toch een policy waarmee je kan zeggen: "wacht met aanmelden tot netwerk verbinding actief is"?
Always wait for the network at computer startup and logonquote:
Supported on:At least Windows XP Professional or Windows Server 2003 familyquote:This policy setting determines whether Group Policy processing is synchronous (that is, whether computers wait for the network to be fully initialized during computer startup and user logon). By default, on client computers, Group Policy processing is not synchronous; client computers typically do not wait for the network to be fully initialized at startup and logon. Existing users are logged on using cached credentials, which results in shorter logon times. Group Policy is applied in the background after the network becomes available.
Note that because this is a background refresh, extensions such as Software Installation and Folder Redirection take two logons to apply changes. To be able to operate safely, these extensions require that no users be logged on. Therefore, they must be processed in the foreground before users are actively using the computer. In addition, changes that are made to the user object, such as adding a roaming profile path, home directory, or user object logon script, may take up to two logons to be detected.
If a user with a roaming profile, home directory, or user object logon script logs on to a computer, computers always wait for the network to be initialized before logging the user on. If a user has never logged on to this computer before, computers always wait for the network to be initialized.
If you enable this policy setting, computers wait for the network to be fully initialized before users are logged on. Group Policy is applied in the foreground, synchronously.
On servers running Windows Server 2008 or later, this policy setting is ignored during Group Policy processing at computer startup and Group Policy processing will be synchronous (these servers wait for the network to be initialized during computer startup).
If the server is configured as follows, this policy setting takes effect during Group Policy processing at user logon:
• The server is configured as a terminal server (that is, the Terminal Server role service is installed and configured on the server); and
• The “Allow asynchronous user Group Policy processing when logging on through Terminal Services” policy setting is enabled. This policy setting is located under Computer Configuration\Policies\Administrative templates\System\Group Policy\.
If this configuration is not implemented on the server, this policy setting is ignored. In this case, Group Policy processing at user logon is synchronous (these servers wait for the network to be initialized during user logon).
If you disable or do not configure this policy setting and users log on to a client computer or a server running Windows Server 2008 or later and that is configured as described earlier, the computer typically does not wait for the network to be fully initialized. In this case, users are logged on with cached credentials. Group Policy is applied asynchronously in the background.
Notes:
If you want to guarantee the application of Folder Redirection, Software Installation, or roaming user profile settings in just one logon, enable this policy setting to ensure that Windows waits for the network to be available before applying policy.
If Folder Redirection policy will apply during the next logon, security policies will be applied asynchronously during the next update cycle, if network connectivity is available.
Tnx, dat ga ik morgenochtend eens checkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Always wait for the network at computer startup and logon
[..]
Supported on:At least Windows XP Professional or Windows Server 2003 family
ik ga gauw verder met:quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Tnx, dat ga ik morgenochtend eens checken![]()
Nu eerst slapen
?quote:
Brein verliest sowieso wel, per definitie kansloos.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
?
http://www.nu.nl/internet(...)o-in-zaak-brein.html
als KPN zelf ook nog even mee ging doen... (en alle andere ISP's) dan heeft brein een flinke kluif eraan (hebben ze nu al vermoed ik, dit gaan ze (hoop ik) geheid verliezen)
Nice.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
?
http://www.nu.nl/internet(...)o-in-zaak-brein.html
als KPN zelf ook nog even mee ging doen... (en alle andere ISP's) dan heeft brein een flinke kluif eraan (hebben ze nu al vermoed ik, dit gaan ze (hoop ik) geheid verliezen)
3TB data limiet hieroquote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef Jump het volgende:
Hmmm, ik heb enkele foto's op eigen host gegooid en op een forum gezet. En na 2 dagen zit ik al op 25% van datalimiet van hosting accountje
Gewoon thumbnails plaatsenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef Jump het volgende:
Hmmm, ik heb enkele foto's op eigen host gegooid en op een forum gezet. En na 2 dagen zit ik al op 25% van datalimiet van hosting accountje
Geen datalimiet hieroquote:
Ja, dat heb ik niet, ik zit gewoon thuis met mijn 60/6 Mbit-lijntjequote:
Oei, wat moet er allemaal gebeuren?quote:zo maar m'n bek laten verbouwen door de tandarts![]()
ik was al ruim 2 jaar niet geweest, dus verwachtte eigenlijk een heleboel...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:42 schreef Bart het volgende:
Oei, wat moet er allemaal gebeuren?
Relaxtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was al ruim 2 jaar niet geweest, dus verwachtte eigenlijk een heleboel...
uiteindelijk alleen tandsteen weghalen en foto's
jazeker en ik ben wat betreft tandarts echt een schijterdquote:
quote:
Powerdvd speelt gewoon blu rays af.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Bart het volgende:
Ik heb een bd-rip gedownload met poolse audio, met losse engelse audio erbij, subtitles erbij gezocht en gesynchroniseerd, en vervolgens alles gemerged tot één mkv-bestand
* Bart is trots op zichzelf
Mijn mediaplayer heeft geen PowerDVDquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Powerdvd speelt gewoon blu rays af.
Moet je wel een versie zonder poolse audio downloaden haha.
hehe, als mij dat zou lukken, wauw...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
En ik heb eindelijk passende ondertitels voor mijn gehele filmcollectie
Nu kan ik echt gaan genieten van mijn HDX-1000
Ja dat gaat mij ook niet lukken...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe, als mij dat zou lukken, wauw...
maar dan wil ik eigenlijk ook al m'n legale dvd's @ HD hebben.. en das wel veeeeeel ruimte nodig hebben
aan de andere kant: 2 x 2TB kopen en je kan ~ 400 dvd's kwijt..quote:
Alleen ben je wel ff bezig met al die 400dvd's zoeken in HD-kwaliteit (als ze al te vinden zijn), daarna nog downloaden, vervolgens checken of ze goed zijn, passende subtitles erbij zoeken... Dat gaat echt maanden kostenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de andere kant: 2 x 2TB kopen en je kan ~ 400 dvd's kwijt..
dat zou betekenen dat ik een raid array moet uitbreiden op m'n server
Ben jij gewoon aan het werk vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend een van de servers op het werk gereboot omdat onze backuprobot de server niet meer zag. 't Kon omdat het vandaag een vrije dag was.
En gelukkig, na reboot is de server ook weer te bereiken. Weer een puntje van mijn lijst afgeschrapt
dvd kwaliteit (=dvd9) volstaat ook nog...quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen ben je wel ff bezig met al die 400dvd's zoeken in HD-kwaliteit (als ze al te vinden zijn), daarna nog downloaden, vervolgens checken of ze goed zijn, passende subtitles erbij zoeken... Dat gaat echt maanden kosten
Denk dat je dan net zo goed HD kan downloadenquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dvd kwaliteit (=dvd9) volstaat ook nog...
alleen ben je dan nog wel eff bezig met rippen van de dvd;s
ach, ik heb wat spul wat zeker niet in hd komtquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk dat je dan net zo goed HD kan downloaden
Via VPN is nog steeds werkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee. Via VPN. We hebben vandaag echt een vrije dag, daar ga ik het mooi van nemen
Hebben ze in Belgiė ook een soort van Bevrijdingsdag?quote:
We zijn nog niet van Walloniė af héquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgiė ook een soort van Bevrijdingsdag?
Het zal wat worden als NV-A en het Vlaams Belang samen boven de 50% halenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat lijkt ook nog maar een kwestie van tijd te zijn...
En wat wil jij?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Het zal wat worden als NV-A en het Vlaams Belang samen boven de 50% halen
wat doe je dan online??....quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Zijn er meer mensen met een internetstoring (telfort)?
Modem krijgt helemaal geen dsl signaal
Tsss, ik zit echt niet te lullen! Zit de hele dag al zonder verbinding.quote:
Ik ben er nog altijd niet uitquote:
android, kan dat online dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsss, ik zit echt niet te lullen! Zit de hele dag al zonder verbinding.
kan wel mobiel internetten met android natuurlijk.
Je zal vast niet de enige zijnquote:
Aah, da's lullig he.. fok! op de mobiel toont geen PI he...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
hap hap enzo, check ook PI
daarnaast..
iSpul:
mobiele layout gebruikenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Aah, da's lullig he.. fok! op de mobiel toont geen PI he...
Nou, dat werkt dus ook nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Always wait for the network at computer startup and logon
[..]
Supported on:At least Windows XP Professional or Windows Server 2003 family
ik heb een week vrij gehad..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
* WyriHaximus heeft een weekje vrij
Kijk dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef Bart het volgende:
Ik heb woensdag vrij gehad, en volgende week ook maar drie dagen werken, de week daarna maar 4 dagen en de week daarna ook maar 4 dagen
En dan eind juni 2 weken verlof...
Nou ja, ben inmiddels ook wel weer toe aan verlof, heb het wel weer ff gehad met werkenquote:
quote:
FF 3.6.3 doet het hier prima met een filmpje van youtube.nlquote:Op maandag 10 mei 2010 20:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Weet iemand iets van een crash van Firefox icm YouTube?
Ik kan al de hele dag geen filmpje kijken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:53 schreef phluphy het volgende:
Pssssssssst! Sjowhan lag gisteren met verlangen in bed!![]()
't Is al een tijd geleden, maar jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Die eerste keer blijft altijd bijzonder, hé
Verlangen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:53 schreef phluphy het volgende:
Pssssssssst! Sjowhan lag gisteren met verlangen in bed!![]()
Wat heb je dan in Memphis besteld?quote:
ik heb die samen met nog meer als steam weekend deal gekocht, niet supergoedkoop, wel enorm handigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:25 schreef Green1 het volgende:
[..]
Zucht.... Zo dan:
[ afbeelding ]
Ik heb Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City besteld..
Ja ik zat toen een beetje in dubio, uiteindelijk niet gekocht en uiteraard spijt vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb die samen met nog meer als steam weekend deal gekocht, niet supergoedkoop, wel enorm handig
http://steamcommunity.com/id/mscholquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zat toen een beetje in dubio, uiteindelijk niet gekocht en uiteraard spijt van
Ach, hij komt wel weer opnieuw in de bonus, en nu heb ik geen pc die hem voluit kan draaien, dus ik wacht wel
En wat is je Steam-account?
wel in7 jaar bij elkaar verzameld, sommige nog niet eens gespeeld (b.v. een aantal uit het popcap pakket) (die lijken me minder maar de intressante spellen los kopen is dom als je voor de prijs van 3 spellen er 25 oid kreeg in de wintersalequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Green1 het volgende:
[..]
Jesus fucking christ. Heb jij 165 games op steam!?!![]()
plants vs zombies ben ik ook heel eind gekomen (heeel veel challenges al gedaan)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Zo te zien heb je alleen Monkey Island uitgespeelt.
Ah, ik zie dat je nog wat meer L4D moet spelenquote:
L4D vind ik niet echt goed....quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je nog wat meer L4D moet spelen
Dan heb je het nooit goed gespeeld... Het is gewoon kick-ass om goed samen te werken met een teamquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
L4D vind ik niet echt goed....
veeuls te eentonig
Ik heb het er na 5 minuten weer afgedonderd. Veels te chaotisch, en eentonig inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb je het nooit goed gespeeld... Het is gewoon kick-ass om goed samen te werken met een team
Als je een beetje solo alles loopt af te knallen zonder rekening te houden met de anderen, en zij houden ook geen rekening met jou, ja, dan is er inderdaad geen kloot aan...
Ziet er veel belovend uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Green1 het volgende:
Waar ik echt op zit te wachten is dit:
http://www-01.ibm.com/sof(...)8/cityone/index.html
Het is alleen geen spel dat je na 5 minuten al beoordeeld kan hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb het er na 5 minuten weer afgedonderd. Veels te chaotisch, en eentonig inderdaad
5 minuten is dan ook wat overdreven, maar ik heb in ieder geval niet lang gespeeld. Ik word helemaal gillend gek van dat soort spellen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is alleen geen spel dat je na 5 minuten al beoordeeld kan hebben
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Green1 het volgende:
Edit: Pfew, net op tijd.. hoef ik gelukkig geen nieuw topic te openen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |