?quote:
Brein verliest sowieso wel, per definitie kansloos.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
?
http://www.nu.nl/internet(...)o-in-zaak-brein.html
als KPN zelf ook nog even mee ging doen... (en alle andere ISP's) dan heeft brein een flinke kluif eraan (hebben ze nu al vermoed ik, dit gaan ze (hoop ik) geheid verliezen)
Nice.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
?
http://www.nu.nl/internet(...)o-in-zaak-brein.html
als KPN zelf ook nog even mee ging doen... (en alle andere ISP's) dan heeft brein een flinke kluif eraan (hebben ze nu al vermoed ik, dit gaan ze (hoop ik) geheid verliezen)
3TB data limiet hieroquote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef Jump het volgende:
Hmmm, ik heb enkele foto's op eigen host gegooid en op een forum gezet. En na 2 dagen zit ik al op 25% van datalimiet van hosting accountje
Gewoon thumbnails plaatsenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef Jump het volgende:
Hmmm, ik heb enkele foto's op eigen host gegooid en op een forum gezet. En na 2 dagen zit ik al op 25% van datalimiet van hosting accountje
Geen datalimiet hieroquote:
Ja, dat heb ik niet, ik zit gewoon thuis met mijn 60/6 Mbit-lijntjequote:
Oei, wat moet er allemaal gebeuren?quote:zo maar m'n bek laten verbouwen door de tandarts![]()
ik was al ruim 2 jaar niet geweest, dus verwachtte eigenlijk een heleboel...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:42 schreef Bart het volgende:
Oei, wat moet er allemaal gebeuren?
Relaxtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was al ruim 2 jaar niet geweest, dus verwachtte eigenlijk een heleboel...
uiteindelijk alleen tandsteen weghalen en foto's
jazeker en ik ben wat betreft tandarts echt een schijterdquote:
quote:
Powerdvd speelt gewoon blu rays af.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Bart het volgende:
Ik heb een bd-rip gedownload met poolse audio, met losse engelse audio erbij, subtitles erbij gezocht en gesynchroniseerd, en vervolgens alles gemerged tot één mkv-bestand
* Bart is trots op zichzelf
Mijn mediaplayer heeft geen PowerDVDquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Powerdvd speelt gewoon blu rays af.
Moet je wel een versie zonder poolse audio downloaden haha.
hehe, als mij dat zou lukken, wauw...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
En ik heb eindelijk passende ondertitels voor mijn gehele filmcollectie
Nu kan ik echt gaan genieten van mijn HDX-1000
Ja dat gaat mij ook niet lukken...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe, als mij dat zou lukken, wauw...
maar dan wil ik eigenlijk ook al m'n legale dvd's @ HD hebben.. en das wel veeeeeel ruimte nodig hebben
aan de andere kant: 2 x 2TB kopen en je kan ~ 400 dvd's kwijt..quote:
Alleen ben je wel ff bezig met al die 400dvd's zoeken in HD-kwaliteit (als ze al te vinden zijn), daarna nog downloaden, vervolgens checken of ze goed zijn, passende subtitles erbij zoeken... Dat gaat echt maanden kostenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de andere kant: 2 x 2TB kopen en je kan ~ 400 dvd's kwijt..
dat zou betekenen dat ik een raid array moet uitbreiden op m'n server
Ben jij gewoon aan het werk vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend een van de servers op het werk gereboot omdat onze backuprobot de server niet meer zag. 't Kon omdat het vandaag een vrije dag was.
En gelukkig, na reboot is de server ook weer te bereiken. Weer een puntje van mijn lijst afgeschrapt
dvd kwaliteit (=dvd9) volstaat ook nog...quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen ben je wel ff bezig met al die 400dvd's zoeken in HD-kwaliteit (als ze al te vinden zijn), daarna nog downloaden, vervolgens checken of ze goed zijn, passende subtitles erbij zoeken... Dat gaat echt maanden kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |