Dat een paar zure fokkertjes tegen zijn hoeft geen reden te zijn om het niet te doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef najazeg het volgende:
Met de verdeeldheid die hier is, is het samenvoegen van provincies duidelijk geen goed idee
samenvoegen met waterschappen lijkt me primaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam minder provincies willen? Als je dan een bestuurslaag weg wilt hebben, is een vermindering van het aantal toch geen oplossing.
Samenvoeging met waterschappen is wel aardig, maar dat veronderstelt dat verwantschap in menselijke samenleving overeenkomt met de stroming van het water. En dat is niet waar.
het deel wat je pauper belgie noemt is 1 van de rijkste provinciesquote:
Amen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Noord Holland, Zuid Holland en Utrecht houden. De rest is achtergebleven gebied, derhalve nutteloos, en kunnen dus makkelijk afgestoten worden.
idioot, Gelderland, Overijssel en Drente zijn de mooiste provincies, de rest is weilandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Noord Holland, Zuid Holland en Utrecht houden. De rest is achtergebleven gebied, derhalve nutteloos, en kunnen dus makkelijk afgestoten worden.
Godsamme, wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooi? Mooi?! Stelletje werklozen zijn het! Het lamme been van onze diensteneconomie. Periferiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:16 schreef hero13 het volgende:
[..]
idioot, Gelderland, Overijssel en Drente zijn de mooiste provincies, de rest is weiland
Flevoland voelt zich meer verbonden met de Randstad..quote:
Maar in mot Flevoland er niet bijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:34 schreef Kardash het volgende:
[..]
Flevoland voelt zich meer verbonden met de Randstad..
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71761NED&D1=1,3,7&D2=0,5-11,13,15,18-20&D3=35,40,45,50&HD=090309-0925&HDR=T,G2&STB=G1quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:33 schreef Kardash het volgende:
[..]
Mooi? Mooi?! Stelletje werklozen zijn het! Het lamme been van onze diensteneconomie. Periferie
Wtffff donder op met je frieslandquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
5 regio's. Klaar. Ik heb voor het gemak de ontgonnen Markermeer ook alvast even ingetekend.
Ik bedoel. We zijn één land. Een land waarin de provincie grenzen wegvallen wanneer Sven de verkeerde bocht neemt of Oranje weer een penalty mist.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Friesland? Ik zie een aantal serieuze voorstellen met daarin belachelijke ideeën zoals "afsteken die handel" enz. Is het zo slecht gesteld met het samenhorigheid gevoel?
hehe ik maak maar een grapje over Friesland.. ik mag de taal gewoon nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Friesland? Ik zie een aantal serieuze voorstellen met daarin belachelijke ideeën zoals "afsteken die handel" enz. Is het zo slecht gesteld met het samenhorigheid gevoel?
Mensen die zulke dingen over Friesland zeggen, zijn vaak ook degenen die op de achterste poten staan wanneer iemand een racistische opmerking maakt. Van die schijn-ruimdenkenden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Dit is beter ja, lekker aan zee wonenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:05 schreef Pinterman het volgende:
Na dit topic stem ik toch op het volgende ontwerp:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |