Link van die laatste?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:27 schreef Joene het volgende:
ik ga zondag op het circuit ook een korte tight kopen of die nike korte broek met tight er binnen in (ziet er wat charmanter uit).
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Joene het volgende:
http://www.runnersworldsh(...)wo-in-one-short.html
Ja! Zoiets lijkt me ook wel wat!quote:
Bij mij op de vereniging wordt geadviseerd om pas met een korte broek te gaan lopen, als de temperatuur boven de 14 graden zit. Weet niet hoe het vandaag met de temperatuur is, maar als deze boven die 14 zit, kan het.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef KingOfMars het volgende:
Met dit weer kan ik toch wel gelijk een korte broek kopen? Het wordt alleen maar warmer nu toch...
Wat jouw voorkeur heeft. Dat is voor iedereen anders, ik loop nu liever nog in een lange broek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef KingOfMars het volgende:
Met dit weer kan ik toch wel gelijk een korte broek kopen? Het wordt alleen maar warmer nu toch...
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef Joene het volgende:
Hou er maar rekening mee dat je niet iedere keer sneller looptTenzij je kiplagat heet ofzo
Goed om te horen, ga zo doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Gister was ik voor het eerst 4 minuten aan het rennen (in plaats van 2 of 3) en ik had niet echt verwacht dat het heel goed zou gaan, omdat ik nog best wat spierpijn had van de vorige keer.
Maar tijdens de tweede keer 4 minuten werd de pijn opeens minder, mijn ademhaling ging beter, en opeens voelde ik me zo ongelooflijk goed! Helemaal euforisch, ik voelde me alsof ik zo nog uren door kon lopen.
Heerlijk was het, echt super. Dan weet ik weer waarvoor ik het doe.
Dat is wel heel erg handig. Ik vind tights er niet echt uitzien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Joene het volgende:
http://www.runnersworldsh(...)wo-in-one-short.html
Dat is een behoorlijke snelheid voor die 4 minuten.quote:
Je kunt ook andere lichamelijke activiteiten doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:49 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Jij wel! Ik moet 2 rustdagen houden.
Oh ja, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je kunt ook andere lichamelijke activiteiten doen![]()
Het is niet verboden om te fietsen, wandelen, zwemmen ofzo nu.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:07 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt voor de tip!Wandelen, fietsen en zwemmen vandaag even niet, maar ik kan zat andere dingen bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |