Lopen in de winter is lekker juist.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef STING het volgende:
Vorige week weer begonnen, met 2 x ~1 uur / ~10 km.
De winter heeft veel te lang geduurd
Met elke keer dat je gaat lopen, wordt de drempel steeds lagerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Sulley02 het volgende:
Zondag maar opnieuw een poging wagen om te beginnen. Zodra het langer licht is wil ik écht 2 keer in de week gaan. Nu kan ik de moed al niet eens opbrengen om op zondag te gaan.. Grmbl
Daar loop ik ook graag in. Maar hardlopen gaat toch niet om wat je draagt, maar om wat je doet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Smaken verschillenIk loop graag in een t-shirt met korte mouwen
Vereniging in de buurt zoeken. Lopen in een groep werkt motiverend. Heb het zelf wel eens geprobeerd om alleen te lopen en dat is gewoon niks. Voor mij in ieder geval. Misschien ook voor jou?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Sulley02 het volgende:
Zondag maar opnieuw een poging wagen om te beginnen. Zodra het langer licht is wil ik écht 2 keer in de week gaan. Nu kan ik de moed al niet eens opbrengen om op zondag te gaan.. Grmbl
Geloof me, met dit weer is het echt heerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Sulley02 het volgende:
Typisch vrouwen, altijd maar weer een reden verzinnen om te moeten shoppen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om het lopen op muziek eens te proberen. Maar dan moet ik wel zo'n koptelefoontje kopen met dingetjes achter mijn oren, want met gewone oordopjes kan ik niet eens stil zitten zonder dat ze eruit vallen.
Natuurlijk, en wat dacht je van de zomer-hardloop-outfit waar ik binnenkort voor wil gaan "shoppen".quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, altijd maar weer een reden verzinnen om te moeten shoppen...
Je kunt natuurlijk ook oordopjes kopen die in je oor gaan. Dan hoor je de muziek een stuk beter en heb je ook bijna geen last van omgevingsgeluiden en wind.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om het lopen op muziek eens te proberen. Maar dan moet ik wel zo'n koptelefoontje kopen met dingetjes achter mijn oren, want met gewone oordopjes kan ik niet eens stil zitten zonder dat ze eruit vallen.
Ja, ook die heb ik geprobeerd, maar om de ene of andere reden vallen die er ook uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook oordopjes kopen die in je oor gaan. Dan hoor je de muziek een stuk beter en heb je ook bijna geen last van omgevingsgeluiden en wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |