abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79491570
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:34 schreef BrandX het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Ik snap gewoon niet waarom ouders de behoefte hebben om hun kinderen naakt op een strand te laten rondrennen.
Gezien je verdere reacties, heb je weinig benul van het geheel en zie je het als iets sexueels dat kinderen van 10 naakt zijn. Dat vind ik nogal zorgelijk. Wij gingen daar altijd heen, omdat stranden als monster, kijkduin en Scheveningen in de zomer bomvol zitten, terwijl op het naaktstrand je alle ruimte had.
Er was helemaal geen sprake van vieze mannen of iets. Er waren toen zo weinig mensen dat het direct zou opvallen.

Daarnaast is het probleem niet de naakte kinderen, maar de mensen die daar iets erotisch in zien
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 15:30:28 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79492852
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:00 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Gezien je verdere reacties, heb je weinig benul van het geheel en zie je het als iets sexueels dat kinderen van 10 naakt zijn. Dat vind ik nogal zorgelijk. Wij gingen daar altijd heen, omdat stranden als monster, kijkduin en Scheveningen in de zomer bomvol zitten, terwijl op het naaktstrand je alle ruimte had.
Er was helemaal geen sprake van vieze mannen of iets. Er waren toen zo weinig mensen dat het direct zou opvallen.

Daarnaast is het probleem niet de naakte kinderen, maar de mensen die daar iets erotisch in zien
a) ik zeg nergens dat ik er iets erotisch in zie, dat maak jij er van. Ik heb de link niet gemaakt en de insinuatie niet gemaakt, alleen maar gezegd dat ik het niet nodig vind om te doen.
b) ik woon in dezelfde regio, we hebben het over dezelfde stranden. Overigens kan je na het zwarte pad vóór het naaktstrand ook prima toeven.
c) ik zeg nergens dat er overal alleen maar oude vieze mannetjes rondlopen, lees mijn eerste paar posts maar, ik zeg juist dat daar complete gezinnen rondlopen.

ik blijf het verbazend vinden hoe aangevallen je je voelt. Ik, nogmaals, ik zou het nooit doen, nogmaals, vrij land en zo, en ik vind het goed dat dat kan in ons land. Alleen (nog maar ff voor de duidelijkheid) ik zou het nooit doen want ik vind het niet nodig. That's all. Wat jij doet moet jij weten, jij maakt er hier een groot punt van, niet ik .
lolwut
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:50:53 #53
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79493855
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:00 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Gezien je verdere reacties, heb je weinig benul van het geheel en zie je het als iets sexueels
Ik zie het ook als iets sexueels. Ik ken een aantal naturisten en ook documentaires gezien. Zijn vaak wel dezelfde soort mensen die "vrij" willen zijn en vervolgens staan te bbq'en of aan hun auto te sleutelen in hun nakie. Sorry hoor maar ik heb thuis weleens geklust naakt en dat was zeker geen succes

Vind het altijd maar een beetje gedwongen vrij doen en open enzo. Maar goed ik veroordeel het verder niet laat ze maar hun gang gaan. Moet wel oppassen met vieze oude mannetjes (of jonge) maar ach die kom je overal tegen. Kan is natuurlijk wel groter daar logischerwijze.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:05:04 #54
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_79494562
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Buschetta het volgende:

[..]
vervolgens staan te bbq'en of aan hun auto te sleutelen in hun nakie. Sorry hoor maar ik heb thuis weleens geklust naakt en dat was zeker geen succes
Eens...ben kind van nudistenouders...en het naakt volleyballen...heeft me jaren lang nachtmerries bezorgd...het is echt GEEN gezicht. Zeker niet voor mensen met een zwakke maag. Naakt zonnen, zwemmen...prima. Maar naakt aan je auto sleutelen? Waarom? Funktioneel naakt is het zeker niet
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_79494998
Naakt koken... spetter vet uit de pan op je pielemuis
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:49:39 #56
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_79496561
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef thomaster het volgende:
Naakt koken... spetter vet uit de pan op je pielemuis
Ook zo onhygiënisch! Eerst lekker aan je zak krabbelen en dan de broodjes smeren en zo....
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_79496807
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

a) ik zeg nergens dat ik er iets erotisch in zie, dat maak jij er van. Ik heb de link niet gemaakt en de insinuatie niet gemaakt, alleen maar gezegd dat ik het niet nodig vind om te doen.
b) ik woon in dezelfde regio, we hebben het over dezelfde stranden. Overigens kan je na het zwarte pad vóór het naaktstrand ook prima toeven.
c) ik zeg nergens dat er overal alleen maar oude vieze mannetjes rondlopen, lees mijn eerste paar posts maar, ik zeg juist dat daar complete gezinnen rondlopen.

ik blijf het verbazend vinden hoe aangevallen je je voelt. Ik, nogmaals, ik zou het nooit doen, nogmaals, vrij land en zo, en ik vind het goed dat dat kan in ons land. Alleen (nog maar ff voor de duidelijkheid) ik zou het nooit doen want ik vind het niet nodig. That's all. Wat jij doet moet jij weten, jij maakt er hier een groot punt van, niet ik .
Als het niets erotisch is, wat is dat het probleem van kinderen die daar naakt rondhuppelen?
pi_79497388
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef Ascendancy het volgende:
Als het niets erotisch is, wat is dat het probleem van kinderen die daar naakt rondhuppelen?
Dat begrijp ik dus ook niet. Tis niet alsof een kind dan niet leert dat ie kleren aan hoort te hebben. Er zijn zo ontzettend veel kinderen die zo opgroeien en die er niks aan overhouden behalve goede herinneringen aan hoe leuk je kon spelen op zo'n strand.

En dat gedoe over naturistencampings, je mag daar gewoon kleding aan hoor. Ik heb nog nooit van mn leven nakend gebarbecuet of een tent opgezet. Ik geloof dat ik wel eens koffie heb gezet nog half in mn slaapzak maar dat is het dan wel zo'n beetje. En voor volleyballen trok ik altijd een bikini aan, anders krijg je zere borsten.

Het gaat niet om het kijk mij nou toch eens naakt zijn. Het kan gewoon prettig voelen om naakt te zijn. Naturistencampings zijn voor mensen die dat ook vinden, en als de buurman het toevallig wel prettig vond in zn blote kont de tentharingen te controleren keken we gewoon de andere kant op. Is best een nuttige vaardigheid voor een kind om te leren trouwens, de andere kant op kijken als je iets niet tof vindt. Scheelt weer een KLB-zeikerd over 10 jaar
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 17:34:14 #59
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79498469
*zucht* Jullie twee lezen van alles wat er niet te lezen valt. Laat dus maar .
lolwut
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:25:51 #60
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_79505609
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus ook niet. Tis niet alsof een kind dan niet leert dat ie kleren aan hoort te hebben. Er zijn zo ontzettend veel kinderen die zo opgroeien en die er niks aan overhouden behalve goede herinneringen aan hoe leuk je kon spelen op zo'n strand.

En dat gedoe over naturistencampings, je mag daar gewoon kleding aan hoor. Ik heb nog nooit van mn leven nakend gebarbecuet of een tent opgezet. Ik geloof dat ik wel eens koffie heb gezet nog half in mn slaapzak maar dat is het dan wel zo'n beetje. En voor volleyballen trok ik altijd een bikini aan, anders krijg je zere borsten.

Het gaat niet om het kijk mij nou toch eens naakt zijn. Het kan gewoon prettig voelen om naakt te zijn. Naturistencampings zijn voor mensen die dat ook vinden, en als de buurman het toevallig wel prettig vond in zn blote kont de tentharingen te controleren keken we gewoon de andere kant op. Is best een nuttige vaardigheid voor een kind om te leren trouwens, de andere kant op kijken als je iets niet tof vindt. Scheelt weer een KLB-zeikerd over 10 jaar
Heb je misschien nog oude vakantiefoto's van die volleybalsessies? Of had iedereen een bikini aan? Laat dan maar.

Je kan ze ongefrankeerd sturen naar:

Verzorgingstehuis de Roestige Hoeve
T.a.v. De heer Jansen
Kamer 693

Groetjes,
pi_79505900
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef BrandX het volgende:
*zucht* Jullie twee lezen van alles wat er niet te lezen valt. Laat dus maar .
Wat er niet te lezen valt is een uitleg van jou wat er mis mee is. Je suggereert van alles maar als we dan een gooi doen naar wat je bedoelt is het blablabla dat staat er heul niet.

Iets met A en B zeggen enzo
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 20:36:11 #62
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79506085
Ik suggereer echt he-le-maal niets, ik zeg gewoon dat ik het niets vind. Niets meer niets minder.
Jullie halen er allerlei sexueel getinte boodschappen uit, ik zou echt niet weten waarom .

Ik vind het gewoon niets. Naakt rondparaderen in het openbaar. Ook al is het op een naaktstrand.
Je wil er heel graag wat achter zoeken, maar er valt niets achter te zoeken.
Of je accepteert natuurlijk gewoon dat dat mijn zienswijze is, netzoals ik accepteer dat jij met je kids wel naakt op een naaktstrand rondloopt. Doe wat je niet laten kan maar (nogmaals) ik zou het niet doen.

Dus je kan lekker opzouten met je A B zegverhaal, er valt geen A of B te zeggen. Ik vind het gewoon not done. net zoals ik het not done vind dat iemand op jezussandalen onder een maatpak op kantoor rondloopt (ja zo een hebben we er hier ).
lolwut
pi_79506313
Ooit heb ik een eiland waar ik lekker naakt kan lopen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:44:09 #64
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79506444
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef BrandX het volgende:
Ik suggereer echt he-le-maal niets, ik zeg gewoon dat ik het niets vind. Niets meer niets minder.
Jullie halen er allerlei sexueel getinte boodschappen uit, ik zou echt niet weten waarom .

Ik vind het gewoon niets. Naakt rondparaderen in het openbaar. Ook al is het op een naaktstrand.
Of je accepteert natuurlijk gewoon dat dat mijn zienswijze is, netzoals ik accepteer dat jij met je kids wel naakt op een naaktstrand rondloopt. Doe wat je niet laten kan maar (nogmaals) ik zou het niet doen.

Dus je kan lekker opzouten met je A B zegverhaal, er valt geen A of B te zeggen. Ik vind het gewoon not done. net zoals ik het not done vind dat iemand op jezussandalen onder een maatpak op kantoor rondloopt (ja zo een hebben we er hier ).
Ik ben ook zo. Vind het ook niet direct een probleem als mensen naakt moeten rondlopen. In het najaar was ik aan het wandelen met m'n vriendin bij een oude steenhoeve. Een klein paradijsje met witte stranden en blauw water. Maar schijnbaar ook een homo ontmoetingsplaats want 3 of 4 jongens waren naakt aan het zonnen. (was al koud dus vond dat aleen raar maar goed). Mijn vriendin weigerde pertinent er langs te lopen. We moesten daardoor dik 25 minuten langer lopen Ik had er geen problemen mee maar realiseerde me wel dat sommige mensen dat dus niet vinden kunnen.

Het hangt van mij echt helemaal van de context af en hoe ik mensen inschat. Heb ook weleen meegemaakt dat mensen opdringerig naakt naast me gingen liggen op het strand dat je echt zo de poes inkeek. Of bij wijze van spreken een penis vastgrijpt als je je mobieltje wil checken.
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 20:47:42 #65
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79506611
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik ben ook zo. Vind het ook niet direct een probleem als mensen naakt moeten rondlopen. In het najaar was ik aan het wandelen met m'n vriendin bij een oude steenhoeve. Een klein paradijsje met witte stranden en blauw water. Maar schijnbaar ook een homo ontmoetingsplaats want 3 of 4 jongens waren naakt aan het zonnen. (was al koud dus vond dat aleen raar maar goed). Mijn vriendin weigerde pertinent er langs te lopen. We moesten daardoor dik 25 minuten langer lopen Ik had er geen problemen mee maar realiseerde me wel dat sommige mensen dat dus niet vinden kunnen.

Het hangt van mij echt helemaal van de context af en hoe ik mensen inschat. Heb ook weleen meegemaakt dat mensen opdringerig naakt naast me gingen liggen op het strand dat je echt zo de poes inkeek. Of bij wijze van spreken een penis vastgrijpt als je je mobieltje wil checken.
nou dat omlopen hoeft van mij niet hoor
Tis ook niet dat ik me er aan erger, ik raak heus niet geirriteerd als ik het zie. Ik haal mijn schouders op en loop door.
Enige wat ik hier zeg is dat ik het niets vind. Maar blijkbaar schop ik tegen een paar zere schenen aan ofzo .
lolwut
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:53:15 #66
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79506881
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef BrandX het volgende:

[..]

nou dat omlopen hoeft van mij niet hoor
Tis ook niet dat ik me er aan erger, ik raak heus niet geirriteerd als ik het zie. Ik haal mijn schouders op en loop door.
Enige wat ik hier zeg is dat ik het niets vind. Maar blijkbaar schop ik tegen een paar zere schenen aan ofzo .
Michien ligt het gevoelig omdat sommige nudisten ook een bepaald beeld hebben dat ze een soort slag of traject hebben moeten afleggen voor het toegestaan werd wat weer parallel liep met de ontkerking etc. Wel interesant.

Trouwens
quote:
zoals ik het not done vind dat iemand op jezussandalen onder een maatpak op kantoor rondloopt (ja zo een hebben we er hier ).
Ga dan maar nooit in Tsjechie werken want dat is hier zo'n beetje klederdracht. En ja ook in de winter met sokken erin... noooo problem.
pi_79506990
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef BrandX het volgende:
Dat is niet het enige wat je zegt, je suggereert dat je kinderen meenemen naar een naakstrand iets is wat je niet hoort te doen. En omdat je dat onderscheid maakt tussen kinderen en volwassenen, dachten wij dat het iets met seksualiteit te maken heeft. Lijkt me allemaal vrij logisch, maar als jij je vast wil houden aan dat jij het niet vindt kunnen zonder dat je er een reden voor hebt, ga je gang ik snap alleen niet waarom je zo hysterisch doet enkel omdat iemand zich afvraagt waarom je iets vindt

Edit: je suggereert het niet eens, je zegt het letterlijk:
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:05 schreef BrandX het volgende:
Ik heb er jarenlang hele zomers doorheen gereden met buitenritten begeleiden, en nee niet zelf naakt rond lopen rennen. Die behoefte heb ik voor mezelf ook niet. En ik heb het niet zo zeer over kleine kinderen. Die lopen overal op het strand naakt rond
Kinderen die ouder zijn, nah ik vind het gewoon iets wat je niet moet doen.
Je vindt het bij jonge kinderen en volwassenen geen probleem, maar bij oudere kinderen 'iets wat je niet moet doen'. Het lijkt mij dat daar een redenatie achter zit en dat wij dan gokken dat je op de puberteit doelt is niet echt vergezocht ofzo. Leg dan gewoon uit wat je vindt of wees voor mijn part een wijf en roep dat je er 'een naar gevoel bij hebt' maar ga niet doen alsof je nooit hebt gezegd dat er iets mis mee is, want dat zeg je dus wel.
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 20:56:40 #68
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79507053
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is niet het enige wat je zegt, je suggereert dat je kinderen meenemen naar een naakstrand iets is wat je niet hoort te doen. En omdat je dat onderscheid maakt tussen kinderen en volwassenen, dachten wij dat het iets met seksualiteit te maken heeft. Lijkt me allemaal vrij logisch, maar als jij je vast wil houden aan dat jij het niet vindt kunnen zonder dat je er een reden voor hebt, ga je gang ik snap alleen niet waarom je zo hysterisch doet enkel omdat iemand zich afvraagt waarom je iets vindt
Ik doe nergens hysterisch over
Ik zeg al ettelijke keren dat ik er niets sexueels mee bedoel, en toch komen jullie daar telkens op terug
Daarom vroeg ik me elke keer af waarom jullie zo aangevallen reageerden .
lolwut
pi_79507195
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef BrandX het volgende:
Ik zeg al ettelijke keren dat ik er niets sexueels mee bedoel, en toch komen jullie daar telkens op terug
Wat bedoel je dan wel? Waarom is het zo moeilijk dat gewoon te zeggen?
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 21:04:59 #70
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79507455
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan wel? Waarom is het zo moeilijk dat gewoon te zeggen?
quote:
Ik vind het gewoon not done. net zoals ik het not done vind dat iemand op jezussandalen onder een maatpak op kantoor rondloopt (ja zo een hebben we er hier ).
Het is helemaal niet moeilijk. En nu ben ik er verder klaar mee. Dit blijft een heen en weer spelletje. Je 'eist' bijna een verklaring die ik je niet kan geven, want de verklaring (welke het dan ook moge zijn) die jij zoekt heb ik niet, anders dan wat ik eerder al zei.
Veel plezier verder op het naaktstrand .
lolwut
pi_79507566
Wat een waardeloze off-topic discussie... En hij wordt nog wel gevoe(r)d door een mod
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_79507629
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef BrandX het volgende:
Het is helemaal niet moeilijk. En nu ben ik er verder klaar mee. Dit blijft een heen en weer spelletje. Je 'eist' bijna een verklaring die ik je niet kan geven, want de verklaring (welke het dan ook moge zijn) die jij zoekt heb ik niet, anders dan wat ik eerder al zei.
Veel plezier verder op het naaktstrand .
Ik vind het gewoon nogal bijzonder om zo'n specifieke mening te hebben zonder dat je enig idee hebt waarom je dat vindt. Als je nou gewoon zegt naaktstranden zijn stom, tja, niet interessant. Als je zegt ik vind naaktstranden prima voor volwassenen en kinderen t/m 4 jaar maar voor kinderen en tieners van 4 t/m 15 jaar vind ik het niet kunnen, dan lijkt mij dat je dat om een reden vindt. Maar niet dus, best hoor

Overigens, als je een beetje opgelet had wist je dat ik niet meer naar die stranden gaat maar goed, details.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:10:13 #73
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_79507697
Als dit zo'n gare debatwedstrijd was op TV dan zou de jury voor dipkip gaan. Matig verweer door de mod.
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 21:12:06 #74
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79507794
/care!
Ik wil dan ook heul geen discussie, want wat ik ook zeg, zal toch geroepen worden dat mijn redenen (voor zover ik die zou hebben) ouderwets, achterhaald, preuts whatever zijn.
Bij deze: dipkip gefeliciteerd met je overwinning op onze 'discussie'
lolwut
pi_79507969
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef BrandX het volgende:
Ik wil dan ook heul geen discussie, want wat ik ook zeg, zal toch geroepen worden dat mijn redenen (voor zover ik die zou hebben) ouderwets, achterhaald, preuts whatever zijn.
Nee hoor. Je had bijv. kunnen zeggen dat een kind van die leeftijd inschattingsfouten kan maken omdat het te jong is om te weten hoe anderen het naakt zijn kunnen opvatten, je had over foto's op internet kunnen praten, je had kunnen beginnen over kinderen die verkeerd worden ingeschat qua leeftijd waardoor ze een nare ervaring hebben opgelopen (ik kreeg op mn 10e al borsten - ik had je dus direct begrepen), je had voor mijn part kunnen beginnen over risico op huidkanker.

Ik probeer niet te winnen, ik wou gewoon graag weten waarom jij iets vond. Interesse enzo, mogelijk een interessant gesprek, dat is alles. Niet iedereen die iets van je wil weten wil het tegen je gebruiken hoor.
pi_79508366
quote:

Dat jij het niets vind is toch geen reden om het niet te doen.
Ik vind homo zijn niets, moeten we dat dan ook maar allemaal veroordelen?
En als je het niets vind, waarom dat specifiek kinderen, en specifiek van de leeftijd rond de 9 jaar? Als het kind zich hier niet tegen verzet is er toch helemaal geen punt? Je lijkt wel een Amerikaan die denkt dat een minderjarige voor het leven getekend wordt door een keer porno zien.
pi_79508547
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef BrandX het volgende:
/care!
Bij deze: dipkip gefeliciteerd met je overwinning op onze 'discussie'
BrandX dit is wel heel makkelijk.
je zegt eerst dat je niet snapt dat ouders kinderen naakt laten rondlopen
Vervolgens verbind je er ook nog een specifieke leeftijd aan, wat mij doet denken aan iets met pedofielie.
Vervolgens ga je roepen dat je dat helemaal niet bedoeld en dat je het gewoon zelf niet zou doen.
En dan vind je het raar dat wij benieuwd zijn naar jou reden daarom?
Om er vervolgens onder het mom van heen en weer spelletje onderuit te kruipen terwijl jij je mening plotseling verandert als wij er een moeilijke vraag over stellen. Dit lijkt mij simpelweg een onderbuikgevoel. En daar worden mensen doorgaans niet beter van.
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 21:55:18 #78
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79510062
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Ascendancy het volgende:

Ik vind homo zijn niets, moeten we dat dan ook maar allemaal veroordelen?
dit is het enige waar ik nog op reageer, tis bedtijd voor mij, morgen om 5 uur gaat de wekker weer .
Ik veroordeel nergens iets, ik zeg alleen maar dat ik het niet zou doen. Niets meer niets minder. Jullie trekken conclusies enz die er niet zijn. Dat is ook precies de reden waarom ik hier niet de discussie met jullie aan wil, want jullie trekken die conclusie al zo'n beetje vanaf mijn eerste post . Bij voorbaat worden er al conclusies getrokken. Dat jij aan het gegeven dat ik een soort van leeftijdsgrens trek, een lijn doortrek naar pedofilie vind ik echt tè ver gezocht. Dat was in het verste verte nog niet bij me op gekomen.
Maar goed, dan maak ik me er maar makkelijk van af. Ik ben een slap modje. Jammer dan .
lolwut
pi_79510860
Waar zijn 16 jarige op een naaktstrand te vinden?
pi_79511062
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef LiFePo4 het volgende:
Waar zijn 16 jarige op een naaktstrand te vinden?
Wat zijn je plannen?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:19:33 #81
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_79511373
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Wat zijn je plannen?
Er bij gaan liggen als 16 jarige puber-jongen?

EDIT: Met een stijve natuurlijk
pi_79511548
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:

[..]

dit is het enige waar ik nog op reageer, tis bedtijd voor mij, morgen om 5 uur gaat de wekker weer .
Ik veroordeel nergens iets, ik zeg alleen maar dat ik het niet zou doen. Niets meer niets minder. Jullie trekken conclusies enz die er niet zijn. Dat is ook precies de reden waarom ik hier niet de discussie met jullie aan wil, want jullie trekken die conclusie al zo'n beetje vanaf mijn eerste post . Bij voorbaat worden er al conclusies getrokken. Dat jij aan het gegeven dat ik een soort van leeftijdsgrens trek, een lijn doortrek naar pedofilie vind ik echt tè ver gezocht. Dat was in het verste verte nog niet bij me op gekomen.
Maar goed, dan maak ik me er maar makkelijk van af. Ik ben een slap modje. Jammer dan .
Conclusies trekken is logisch als jij nergens een reden geeft voor je bekrompen ideeën.
pi_79511628
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:
Ik veroordeel nergens iets, ik zeg alleen maar dat ik het niet zou doen. Niets meer niets minder.
Er zit nogal een verschil tussen 'ik zou dit niet doen' en 'dit moet je niet doen'. Je hebt het niet alleen over jezelf gehad.
pi_79511813
Ga gewoon in je achtertuin (of in die van mij) liggen.
Belt u later terug...
  Boks-Chick dinsdag 23 maart 2010 @ 22:30:43 #86
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79511875
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Conclusies trekken is logisch als jij nergens een reden geeft voor je bekrompen ideeën.
jij noemt het bekrompen, ik vind het gewoon niets, en ik word al veroordeeld door jou voordat ik uberhaupt redenen heb mogen geven en daar pas ik voor. Net als hieronder door je compaan:
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil tussen 'ik zou dit niet doen' en 'dit moet je niet doen'. Je hebt het niet alleen over jezelf gehad.
Ik zeg werkelijk overal, zelfs nog cursief gemaakt ook: ik zou het niet doen, maar we leven in een vrij land dus leef je uit. Ik zeg nergens dat anderen het niet mogen doen. ik vind het niets. Dàt is wat ik overal zeg. Zoals hier:
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Toen ik jonger was ging ik ook met mijn ouders naar het naaktstrand. Het is daar geen pedo-heaven ofzo hoor
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:34 schreef BrandX het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Ik snap gewoon niet waarom ouders de behoefte hebben om hun kinderen naakt op een strand te laten rondrennen.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:05 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik heb er jarenlang hele zomers doorheen gereden met buitenritten begeleiden, en nee niet zelf naakt rond lopen rennen. Die behoefte heb ik voor mezelf ook niet. En ik heb het niet zo zeer over kleine kinderen. Die lopen overal op het strand naakt rond
Kinderen die ouder zijn, nah ik vind het gewoon iets wat je niet moet doen.
Maar hey, ik zei al, tis een vrij land alleen ik zou het nooit doen met mijn kinderen .
Overigens geen idee waarom je je hierdoor zo aangevallen voelt. Ik mag dat toch vinden ?
n.b. met deze 'wat je niet moet doen' is op zelfreflectie naar mezelf, ik vind dat ik het niet moet doen.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

enz enz enz. Nergens zeg ik dat een ander het niet mag. Alleen maar dat IK het niet zou doen.
Jullie blijven mij woorden in de mond leggen. Vanaf het eerste moment. Alleen daarom al zou een discussie (nogmaals voorzover ik ik verdere diepgaande redenen zou hebben) nutteloos zijn.

En nu ga ik echt pitten
lolwut
pi_79512508
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:30 schreef BrandX het volgende:
n.b. met deze 'wat je niet moet doen' is op zelfreflectie naar mezelf, ik vind dat ik het niet moet doen.
Misschien vind jij dat voor zich spreken, maar het kwam niet op die manier over (in ieder geval op mij) omdat je het over andere gezinnen had (niet je eigen) en naar aanleiding daarvan zei 'dat moet je niet doen'. Dat kwam op mij over als 'dat zou niemand moeten doen'.

Dat is geen woorden in de mond leggen, dat is je ongelukkig uitdrukken en verkeerd begrepen worden. Waarom hou je toch zo vast aan dat wij je een oor aan proberen te naaien ofzo ik snap dat echt niet. Gelukkig is het nu duidelijk wat je bedoelde.
pi_79512683
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Misschien vind jij dat voor zich spreken, maar het kwam niet op die manier over (in ieder geval op mij) omdat je het over andere gezinnen had (niet je eigen) en naar aanleiding daarvan zei 'dat moet je niet doen'. Dat kwam op mij over als 'dat zou niemand moeten doen'.

Dat is geen woorden in de mond leggen, dat is je ongelukkig uitdrukken en verkeerd begrepen worden. Waarom hou je toch zo vast aan dat wij je een oor aan proberen te naaien ofzo ik snap dat echt niet. Gelukkig is het nu duidelijk wat je bedoelde.
Als ie nu zegt dat je gelijkt hebt zet ie zichzelf ook voor lul, dus blijft ie maar volhouden
pi_79512826
Vroeger gingen we er vaak langs om met de achterband veel zand omhoog te werpen.
Is dat nog zo?
pi_79512839
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef LiFePo4 het volgende:
Als ie nu zegt dat je gelijkt hebt zet ie zichzelf ook voor lul, dus blijft ie maar volhouden
Volgens mij is hij een zij.
pi_79513479
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij is hij een zij.
Dat rijmt.
pi_79513693
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef sig000 het volgende:
Dat rijmt.
Opmerkzaam type ben je.
pi_79513844
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Opmerkzaam type ben je.
Ik let op de kleine dingen die toch belangrijk kunnen zijn.
pi_79514063
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:09 schreef sig000 het volgende:
Ik let op de kleine dingen die toch belangrijk kunnen zijn.
Tepels?
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:14:57 #95
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_79519922
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef 0_0 het volgende:
Is er hier iemand die ervaring heeft met een naaktstrand?
Ik wil namelijk mooi egaal bruin worden deze zomer, naakt zonnen dus eigenlijk, daarom leek een naaktstrand me wel een goeie oplossing. Maar ik heb geen zin om daar heen te gaan als er alleen maar vieze oude mannetje zijn die hopen dat er ooit een vrouw op dat strand komt...
Dusss, iemand die er toevallig ooit is geweest?
x
Diverse stranden, divers publiek. De strandjes die bv bij steden liggen (delftse hout, lickebaertbos in Vlaardingen etc) staan nogal bekend om de vele homo's en rukkende vieze mannetjes

De stranden langs de kust zijn al een stuk beter al moet je soms wel een eind lopen voor je er bent.

op www.naaktstrandje.nl staan er een hoop vermeldt met wat foto's ed erbij.

Veel plezier en laat iedereen hier maar lekker denken dat er alleen oude vellen komen, dat is zeker niet zo Die zijn over het algemeen juist in de minderheid. Ook op campings ed. Alleen sommige verenigingen bestaan uitsluitend uit oude lijken.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Het interesseert me vrij weinig of iemand mn borsten ziet op een plek waar dat normaal is (bijv. in de sauna) maar een foto is toch heel wat anders. Vroeger vond ik het prima kunnen om op een normaal strand topless te gaan, nu zou ik dat niet meer doen. Volgens mij heb je op een druk strand dan vrijwel 100% kans dat iemand even een foto schiet
Op een naaktstrand heb je normaal veel minder gluuders en oversexte pubers dan op een textielstrand. Dus kan me voorstellen dat je op een textielstrand meer bekeken wordt dan op een naaktstrand.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik zie het ook als iets sexueels. Ik ken een aantal naturisten en ook documentaires gezien. Zijn vaak wel dezelfde soort mensen die "vrij" willen zijn en vervolgens staan te bbq'en of aan hun auto te sleutelen in hun nakie. Sorry hoor maar ik heb thuis weleens geklust naakt en dat was zeker geen succes
Klinkt meer als nudisten. Naturisten zijn vaak alleen naakt als het niet nodig is om kleding aan te hebben. Aan je auto sleutelen en bbq'en zijn niet echt activiteiten waarbij kleding overbodig is zeg maar! Zwemmen en zonnen is dat wel.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik had ooit geen badpak bij me en liet me niet uit het veld slaan om toch lekker op het strand te gaan liggen. Naaktstrand dus. Vrouw alleen.

Terwijl ik lag te genieten van de warme zon op mijn blote lijf hoorde ik ineens het geluid vane en digitale camera. Ik keek op. En ja hoor, daar zat een vieze kerel zijn fototoestel op mij te richten!!! Ben heel erg boos geworden, mijn spullen gepakt en direct weg gegaan. Bah bah.

Laatste keer naakstrand ook.
Dat is wel heel erg schofterig zeg ik had echt zijn camera gepakt of de politie gebeld! Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.

[ Bericht 47% gewijzigd door Metro2005 op 24-03-2010 09:21:33 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_79520223
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef Metro2005 het volgende:
Op een naaktstrand heb je normaal veel minder gluuders en oversexte pubers dan op een textielstrand. Dus kan me voorstellen dat je op een textielstrand meer bekeken wordt dan op een naaktstrand.
Alleen boeit het dan niet als iemand foto's maakt want dan heb ik een bikini of badpak aan.
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:53:12 #97
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_79521050
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Alleen boeit het dan niet als iemand foto's maakt want dan heb ik een bikini of badpak aan.
Ik had het dus over topless liggen dan
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_79522181
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had het dus over topless liggen dan
Ah ok. Dat doe ik dus niet meer (tenzij bijv. in een goed afgeschermde tuin), juist vanwege foto's en internet vroeger deed ik naakt op het naaktstrand en topless op het gewone strand, nu geen van beide. Eigenlijk de enige plek waar ik het nog prettig vind naakt te zonnen is in de zomer naar een sauna gaan met terras en ligstoelen. Dan weet je zeker dat je privacy beschermd wordt en dat de rest van het publiek geen mobieltjes etc. heeft. Plus het is vaak heeerlijk rustig in de sauna als het heel warm en zonnig is
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:24:02 #99
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_79524528
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ah ok. Dat doe ik dus niet meer (tenzij bijv. in een goed afgeschermde tuin), juist vanwege foto's en internet vroeger deed ik naakt op het naaktstrand en topless op het gewone strand, nu geen van beide. Eigenlijk de enige plek waar ik het nog prettig vind naakt te zonnen is in de zomer naar een sauna gaan met terras en ligstoelen. Dan weet je zeker dat je privacy beschermd wordt en dat de rest van het publiek geen mobieltjes etc. heeft. Plus het is vaak heeerlijk rustig in de sauna als het heel warm en zonnig is
Zie op het naaktstrand of een naturistencamping ook nooit iemand met camera's en mobieltjes foto's lopen te schieten hoor
pi_79524635
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Zie op het naaktstrand of een naturistencamping ook nooit iemand met camera's en mobieltjes foto's lopen te schieten hoor
Op naaktstranden echt wel... En die campings doe ik niet meer omdat ik niet meer met mn ouders mee ga op vakantie en ik nu een relatie heb met iemand die het al lastig vindt in een zwembroek te lopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')