Gewoon alle viezerikken van FoK! dusquote:Op maandag 22 maart 2010 18:54 schreef sunxxx het volgende:
Ook jongere vieze mannetjes,hoor en veel roze mannetjes,maar daar heb je geen last van.
Ja misschien moet ik inderdaad gewoon eens proberen...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Gewoon doen, misschien zul je een aantal stranden moeten proberen; niet ieder strand voelt even prettig aan, er zijn inderdaad (vooral in het westen) een aantal stranden waar voornamelijk 50+ hangbuikzwijntjes rondlopen die wel érg vaak langs lopen.. Andere stranden zitten veel gezinnen en heb je geen enkel probleem. Ga je wel eens naar de sauna?
Ook naakt?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef BrandX het volgende:
met de paarden rijden we elke zomer weer over het naaktstrand. En nee, daar zitten niet alleen vieze oude mannetjesEr zitten complete gezinnen (ja incl. kinderen in alle leeftijden
). Dus leef je uit.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Buschetta het volgende:
Dat je overal bruin wilt worden begrijp ik dus mijn reactie slaat ook niet op jou.
Maar over het algemeen maar rare lui die nudisten. Dat naaktlopen is vaak allemaal gedwongen "vrij" zijn in mijn optiek. Maar wellicht is dat een eenzijdige belichting.
Juicyhill badboyquote:
vaak welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ook naakt?![]()
En OT: Je kan ook gewoon naar de sauna gaan, wel eentje waar er een leuk buitengebeuren is natuurlijk
quote:
Nou en?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef BrandX het volgende:
vaak welSoms hebben de kids een zwembroekje aan, maar vaak ook niet.
Schuurt dat niet over dat stroeve zadel?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
vaak welSoms hebben de kids een zwembroekje aan, maar vaak ook niet.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Je mag wel bij mij in de achtertuin komen zonnen.
Zo'n naaktstrand is niets joh.
Hey swa, alles cool?quote:
Wat was zijn username?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik had ooit geen badpak bij me en liet me niet uit het veld slaan om toch lekker op het strand te gaan liggen. Naaktstrand dus. Vrouw alleen.
Terwijl ik lag te genieten van de warme zon op mijn blote lijf hoorde ik ineens het geluid vane en digitale camera. Ik keek op. En ja hoor, daar zat een vieze kerel zijn fototoestel op mij te richten!!! Ben heel erg boos geworden, mijn spullen gepakt en direct weg gegaan. Bah bah.
Laatste keer naakstrand ook.
Sommige mensenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik had ooit geen badpak bij me en liet me niet uit het veld slaan om toch lekker op het strand te gaan liggen. Naaktstrand dus. Vrouw alleen.
Terwijl ik lag te genieten van de warme zon op mijn blote lijf hoorde ik ineens het geluid vane en digitale camera. Ik keek op. En ja hoor, daar zat een vieze kerel zijn fototoestel op mij te richten!!! Ben heel erg boos geworden, mijn spullen gepakt en direct weg gegaan. Bah bah.
Laatste keer naakstrand ook.
Zo'n engerd uit FOTquote:
Je ziet sowieso nog maar weinig vrouwen topless als je het vergelijkt met de jaren 90! Zouden al die makkelijke digitale camera's daar een oorzaak van kunnen zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef Dipkip het volgende:
Mja ik moet zeggen dat ik me er ook een stuk minder prettig voel sinds cameratelefoons, betaalbare digitale camera's met extreme zoom, en vooral sinds ik de Breezertopicreeks ken![]()
Toen ik 16 was, was de kans dat iemand je fotografeerde wat kleiner, maar het was dan vooral maar 1 persoon die die foto zag, niet heel fok. Topless doe ik ook vrijwel niet meer daardoor, alleen als het echt extreem stil is op het strand. Wel heel jammer maar ja.
Niets nou en. Tis een vrij land hier (gelukkig). Maar mijn voorkeur heeft het niet. Ik zou dat nooit doen met mijn kinderen (volledig naakt laten rondlopen dus) en ik snap niet waarom die ouders dat wel doen. Dat is allesquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Schuurt dat niet over dat stroeve zadel?![]()
Die caddyvw (of wat was het ook al weeR)quote:
Ik denk het wel. Het interesseert me vrij weinig of iemand mn borsten ziet op een plek waar dat normaal is (bijv. in de sauna) maar een foto is toch heel wat anders. Vroeger vond ik het prima kunnen om op een normaal strand topless te gaan, nu zou ik dat niet meer doen. Volgens mij heb je op een druk strand dan vrijwel 100% kans dat iemand even een foto schietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet sowieso nog maar weinig vrouwen topless als je het vergelijkt met de jaren 90! Zouden al die makkelijke digitale camera's daar een oorzaak van kunnen zijn
Zoals ik al dacht had je dus even beter moeten kijken naar het dikgedrukte stuk dat je quottequote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
De kids c.q. volwassenen die ik mee had waren allemaal correct in rijkleding gekleed, evenals ik.
ohw zoquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef aaipod het volgende:
[..]
Zoals ik al dacht had je dus even beter moeten kijken naar het dikgedrukte stuk dat je quotte
Vrouwen die topless zonnen zijn ordiquote:Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het interesseert me vrij weinig of iemand mn borsten ziet op een plek waar dat normaal is (bijv. in de sauna) maar een foto is toch heel wat anders. Vroeger vond ik het prima kunnen om op een normaal strand topless te gaan, nu zou ik dat niet meer doen. Volgens mij heb je op een druk strand dan vrijwel 100% kans dat iemand even een foto schiet
ah wat jammer nouquote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef michielboy het volgende:
ik zie nooit jonge meiden naakt liggen
Toen ik jonger was ging ik ook met mijn ouders naar het naaktstrand. Het is daar geen pedo-heaven ofzo hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef BrandX het volgende:
met de paarden rijden we elke zomer weer over het naaktstrand. En nee, daar zitten niet alleen vieze oude mannetjesEr zitten complete gezinnen (ja incl. kinderen in alle leeftijden
). Dus leef je uit.
Zeg ik dat dan? Ik snap gewoon niet waarom ouders de behoefte hebben om hun kinderen naakt op een strand te laten rondrennen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toen ik jonger was ging ik ook met mijn ouders naar het naaktstrand. Het is daar geen pedo-heaven ofzo hoor
Dan heb jij denk ik nog nooit naakt op een strand rondgerent. Omdat het prettig is, dus, en omdat ouders niet zien waarom een kind van 3 een bikini aan zou moeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:34 schreef BrandX het volgende:
Zeg ik dat dan? Ik snap gewoon niet waarom ouders de behoefte hebben om hun kinderen naakt op een strand te laten rondrennen.
Ik heb er jarenlang hele zomers doorheen gereden met buitenritten begeleiden, en nee niet zelf naakt rond lopen rennen. Die behoefte heb ik voor mezelf ook niet. En ik heb het niet zo zeer over kleine kinderen. Die lopen overal op het strand naakt rondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan heb jij denk ik nog nooit naakt op een strand rondgerent. Omdat het prettig is, dus, en omdat ouders niet zien waarom een kind van 3 een bikini aan zou moeten.
Ik voel me niet aangevallenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:05 schreef BrandX het volgende:
Ik heb er jarenlang hele zomers doorheen gereden met buitenritten begeleiden, en nee niet zelf naakt rond lopen rennen. Die behoefte heb ik voor mezelf ook niet. En ik heb het niet zo zeer over kleine kinderen. Die lopen overal op het strand naakt rond![]()
Kinderen die ouder zijn, nah ik vind het gewoon iets wat je niet moet doen.
Maar hey, ik zei al, tis een vrij land alleen ik zou het nooit doen met mijn kinderen.
Overigens geen idee waarom je je hierdoor zo aangevallen voelt. Ik mag dat toch vinden?
Precies...de mensen die wel het verschil zien, en daarvoor speciaal naar het strand komen zitten ook op de geklede stranden. Sommige kinderen willen zelf niet meer naakt zodra ze in de pubertijd komen, zeker meisjes zijn daar soms wat gevoeliger in, maar er zijn weinig ouders die dan hun kind dwingen om toch mee te gaan voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie het verschil niet zo tussen een kind van 3 wat bloot loopt en een kind van 9 wat bloot loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |