De voorspelling voor morgen is windkracht 1quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Morgen blokarten op het strand, prima weer er voor.
Nu nog wat wind, anders wordt het zelf lopen en duwen...
Morgen op een uni, vrijdag in het bejaardentehuis?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verdorie, morgen op een werklocatie waar rokjesdag zeer de moeite zou zijn. Woensdag niet
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lees anders ook ff:
[ afbeelding ]
Datquote:
Nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, is het bij jou werkweigering als je collega's hun rok aanhouden?
heb ik ook als eens geprobeerd....quote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een missie: niet meer op mijn nagels bijten. Die bijt ik al mijn hele leven. En dat is lastig
Maar vooralsnog lukt het 2 dagen en het resultaat is al zichtbaar
bijnaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen op een uni, vrijdag in het bejaardentehuis?
Als ze niet in rokje komt, is het ook goed.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel gewaagd, op je eerste stagedag uitdagend gekleed op je werk komen
Als jullie het niet meer trekken heb ik nog wel een plekje over op kantoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze niet in rokje komt, is het ook goed.
Ze is bijna 1.90 meter lang met enorme stelten, lang blond haar en heeft een heel lief koppie.
Ik ben bang dat ze (en wij ook...) het zwaar gaat krijgen...
Ja het is meer een automatisme.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb ik ook als eens geprobeerd....
werkt niet....
maar succes
Ze komt voorlopig 5 maanden meedraaien in het kader van haar studie, dus je moet nog even wachten, vrees ik voor je...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als jullie het niet meer trekken heb ik nog wel een plekje over op kantoor
voor haar, niet voor jullie he
Nee, ik bijt ze overal en altijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het ook dat je op vakantie geen nagels bijt?
Nou dat weet ik niet hoorquote:
Een onbewuste stress dan misschien.quote:
Als ik op vakantie ben dan mis ik internet meestal na 1 dag ook helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een onbewuste stress dan misschien.
Ik rook ook wel minder tijdens vakanties.
Minder sleur en meer afleiding waarschiijnlijk...
Idem.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben dan mis ik internet meestal na 1 dag ook helemaal niet meer.
Zelfde probleem hier, behalve dat ik nooit op vakantie ga.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Op één of andere manier bijt ik op vakantie meestal niet op mijn nagels.
Na een week kom ik daar dan achter, omdat de nagels dan gegroeid zijn en dan moet ik me beheersen om ze niet meteen er weer af te kluiven...
quote:
Wat stom zeg... ik heb ab gekregen en inhalers voor de benauwdheid... voorhoofdholte is ook erg pijnlijk. Ow en ik moest vooral uitzieken van de huisarts, dus zo weinig mogelijk doen. Dat doe ik dan ook maar.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb voorhoofdsholteonsteking en geen antibiotica gekregen. Alleen maar zware pijnstillers.![]()
M'n kaken doen nu trouwens ook enorm veel pijn, de ruimtes onder m'n ogen en m'n oren aan de binnenkant. En m'n keel zit haast dicht. Vandaag 8 kleuters getest, elk 3 kwartier en aan het eind kwam er bijna geen geluid meer uit m'n strot.
Ik wil naar huis of naar bed, maar moet over een uurtje een verslag inleveren.![]()
LB, wat een flapdrol is het, dat hij niet komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |