Nee, ik bijt ze overal en altijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het ook dat je op vakantie geen nagels bijt?
Nou dat weet ik niet hoorquote:
Een onbewuste stress dan misschien.quote:
Als ik op vakantie ben dan mis ik internet meestal na 1 dag ook helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een onbewuste stress dan misschien.
Ik rook ook wel minder tijdens vakanties.
Minder sleur en meer afleiding waarschiijnlijk...
Idem.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben dan mis ik internet meestal na 1 dag ook helemaal niet meer.
Zelfde probleem hier, behalve dat ik nooit op vakantie ga.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Op één of andere manier bijt ik op vakantie meestal niet op mijn nagels.
Na een week kom ik daar dan achter, omdat de nagels dan gegroeid zijn en dan moet ik me beheersen om ze niet meteen er weer af te kluiven...
quote:
Wat stom zeg... ik heb ab gekregen en inhalers voor de benauwdheid... voorhoofdholte is ook erg pijnlijk. Ow en ik moest vooral uitzieken van de huisarts, dus zo weinig mogelijk doen. Dat doe ik dan ook maar.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb voorhoofdsholteonsteking en geen antibiotica gekregen. Alleen maar zware pijnstillers.![]()
M'n kaken doen nu trouwens ook enorm veel pijn, de ruimtes onder m'n ogen en m'n oren aan de binnenkant. En m'n keel zit haast dicht. Vandaag 8 kleuters getest, elk 3 kwartier en aan het eind kwam er bijna geen geluid meer uit m'n strot.
Ik wil naar huis of naar bed, maar moet over een uurtje een verslag inleveren.![]()
LB, wat een flapdrol is het, dat hij niet komt!
Dat zal het zijn!!!quote:
Heb het niet gehoord, maar if so dan is dat tegenwoordig een pluspunt, bij de meeste low budget maatschappijen mag je tegenwooridg dokken voor je bagage...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een reclame van transavia op de radio, hoor ik nu goed dat ze adverteren met als pluspunt dat je koffer gratis mee mag?
Maar dan vloog je denk ik niet met een budget airline?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ok, ik heb al een paar jaar niet meer gevlogen, dus de laatste keer dat ik vloog zat er gewoon 20 kg bagage standaard inbegrepen volgens mij
Easyjet was de eerste die geld vroeg voor de bagage, daarna zijn er meerdere maatschappijen gekomen die dat overgenomen hebben of de limieten voor 'gratis' mee te nemen bagage hebben verlaagd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ok, ik heb al een paar jaar niet meer gevlogen, dus de laatste keer dat ik vloog zat er gewoon 20 kg bagage standaard inbegrepen volgens mij
Op zich wel, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het doel is van het onderwijsquote:
reken maar nergens op.....quote:
oooooh.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, was het nou volgende week of de week erop? Ben het weer vergeten
Dan is het zeker niet leuk te vermelden dat het morgen 20C wordt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Bluh, ik wil naar buiten. Ik ben nu bezig voor mijn thesis, maar ik heb even echt geen zin. En hoofdpijn
Eh, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, was het nou volgende week of de week erop? Ben het weer vergeten
Nee, want dan moet ik aan m'n onderzoeksvoorstel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het zeker niet leuk te vermelden dat het morgen 20C wordt?
En dat kan niet in de tuin?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik aan m'n onderzoeksvoorstel.
Nee, dat is niet liefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het zeker niet leuk te vermelden dat het morgen 20C wordt?
Vind ik ook goed, alleen niet de 9e, dan heb ik tentamen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik weet het niet.Ik denk dat ik de week erop meer tijd heb.
Hij moet richting groningen, voorbij zwolle, dus behoorlijk ver weg ja..quote:Loopt Sheep zo ver weg stage? Of moet hij echt zo vroeg beginnen?
Heb je geen balkonnetje o.i.d.?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lief
Ik ga alleen van huis om te sporten morgen, verder niet
Als ik dat al deed, dan was het eerder voor konijntjes of vogeltjes. Waarschijnlijk keek ik toch gewoon naar de bloemetjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je eens aan kleine kindjes vragen waar ze nou naar kijken als ze langs struiken en bosjes lopen.
Ik keek net naar de uitlopende knoppen enzovoort..maar toen bedacht ik me dat ik vroeger altijd onderaan de struiken keek of er niet knikkers lagen(die lagen er vaak) of vogelschedels o.i.d.
Ik had de vraag ook specifieker op jongens moeten richtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ik dat al deed, dan was het eerder voor konijntjes of vogeltjes. Waarschijnlijk keek ik toch gewoon naar de bloemetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |